Bizonyos skillek végtelenítése

Indította fabtam11, 2018-06-25, 18:36:57

Üdv!

Nem dereng, hogy lett volna erről szóló téma, de a kard aurája és az elv. penge a warpolásoknál kikapcsol.
Pontosan hogyan kellene korrigálnom, hogy ne inaktiválódjanak ezek?

Előre is köszönöm a segítséget és várom a válaszokat a téma és a probléma megoldása kapcsán!
További laza napot!

2018-06-25, 18:46:50 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-06-25, 18:51:05 Szerző: Pisti95
Volt ilyen téma:   http://metin2hungary.net/index.php/topic,200249.msg1059453.html#msg1059453


Próbának kikommenteznám ezt a lekérdezést char_item.cpp-ben:


if (!item && bCell == WEAR_WEAPON)
{
// ±Í°Ë »çżë ˝Ă ąţ´Â °ÍŔ̶ó¸é Čż°ú¸¦ ľřľÖľß ÇŃ´Ů.
if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM))
RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);

if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG))
RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG);
}

Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!

Azt azért jegyezzük meg ide, hogy ha aktiv az aura/elv.penge és leveszed közben a fegyvert, akkor az üres kézen lesz az efekt ami undorító és még a bonuszt is meghagyja rá.

2019-03-19, 13:35:40 #4 Utolsó szerkesztés: 2019-03-19, 13:57:33 Szerző: fabtam11
Thanks & el ne felejtsem, azoknak a skilleknek, amiknek van szdurationpoly2 -es oszlopa elvleg külön növelni kell az ottani értékeket is, nem? Mármint azért, hogy tovább tartson mondjuk az elv penge élettöltő / az egyéb buffok hatása, ugye?
Nice, meglett a témát zárom  8)