Céh war map lekerdezes

Indította Red, 2018-06-24, 23:06:38

2018-06-24, 23:06:38 Utolsó szerkesztés: 2018-06-24, 23:08:38 Szerző: Red
Sziasztok.

Hogyan tudom lekérdezni, hogy valaki ceh war mappon öl meg egy másik embert?

próbáltam maga a mapindexet lekérdezni de, az nem használt.
Találtam valami pc.get_war_map funkciót is de azzal sem megy.

Ilyesmikkel próbálkoztam:
when kill with npc.is_pc() and pc.get_map_index() == 110 begin

when kill with npc.is_pc() and pc.get_war_map() begin

Válaszokat előre is köszönöm.

További szép estét.

[spoiler]Telóról írtam[/spoiler]

ez: pc.get_war_map() egy indexet dob vissza, nem truet/false-ot

most nem volt alkalmam letesztelni ezért lehet hogy hülyeséget írok

ha jól emlékszem ezeket a mapokat legenerálja és új mapindexet kap azért hogy ne dobja össze a playereket egy helyre, ezt egyszerűen a /stat-tal le tudod ellenőrizn, ha jól emlékszem megszorozza valamennyivel

ha megvan a szám akkor meg

when kill with npc.is_pc() and pc.get_map_index() >= 110*(amennyivel beszorozza) and  pc.get_map_index() <= 110*(amennyivel beszorozza+mondjuk 10000) begin



Most nem tudom megnézni de ha valóban az és indexet ad vissza akk mi a gond?
if pc.get_map_index() == pc.get_war_map() then

Ha úgy működik mint egy dungeon akkor megpróbálom így:

pc.get_map_index() >= 1100000 and pc.get_map_index() < 110000 begin


A guild_war_join.quest így használja a get_war_map funkciót:


when letter begin
local e = guild.get_any_war()
if e != 0 and pc.get_war_map() == 0 then
setskin(NOWINDOW)
makequestbutton("Céh háború csatlakozás")
end
end



Ebből gondolom én, hogy ez csak maga a háborút kérdezi le.

Köszönöm a válaszokat.

Letesztelem és írok.