Kosztüm fegyver

Indította gyertya, 2018-06-06, 18:30:13

Sziasztok.

Valaki tud arra fixet, hogy ha leveszem a fegyvert, akkor a fegyver effectje a karakteren marad.

(Kosztüm fegyver betétele után keletkezett hiba.)

__GetRefinedEffect
Ebből nyílván kihagytad a clear-t. :-\ :-X


Bár...
Lehet itt piszkáltál el vmit:
bool CInstanceBase::SetWeapon(DWORD eWeapon)
{
if (IsPoly())
return false;

if (__IsShapeAnimalWear())
return false;

if (__IsChangableWeapon(eWeapon) == false)
eWeapon = 0;

m_GraphicThingInstance.AttachWeapon(eWeapon);
m_awPart[CRaceData::PART_WEAPON] = eWeapon;

//Weapon Effect
CItemData * pItemData;
if (CItemManager::Instance().GetItemDataPointer(eWeapon, &pItemData))
__GetRefinedEffect(pItemData);
else
__ClearWeaponRefineEffect();

return true;
}

Ugyanis ha felveszel fegyvert akk van értéke a változónak és lekéri az effectet ha van, ha viszont 0 azaz levetted akkor törli az effecteket.

Igen ez már jó lett köszönöm szépen a segítséget.