WOLFMAN félkéz

Indította djmester, 2018-06-05, 20:19:12

Hali

Wolfman fegyver egy kézben a problémám.

Fórumon találtam már ilyet annak a megoldását kipróbáltam nem vált be.

itemdata.h
enum EWeaponSubTypes
{
WEAPON_SWORD,
WEAPON_DAGGER, //Ŕ̵µ·ů
WEAPON_BOW,
WEAPON_TWO_HANDED,
WEAPON_BELL,
WEAPON_FAN,
WEAPON_ARROW,
WEAPON_MOUNT_SPEAR,
WEAPON_NUM_TYPES,
WEAPON_CLAW,

WEAPON_NONE = WEAPON_NUM_TYPES+1,
};


dump: itemCSVReader.cpp
string arSub1[] = { "WEAPON_SWORD", "WEAPON_DAGGER", "WEAPON_BOW", "WEAPON_TWO_HANDED",
"WEAPON_BELL", "WEAPON_FAN", "WEAPON_ARROW", "WEAPON_MOUNT_SPEAR", "WEAPON_CLAW"};


Elv szerveroldalon navivan subtype 8 nak rakja olvastam hogy az nem jó és 7 el működik. Ezt még nem próbáltam. Hátha valakinek van még ötlete.

köszi

Rakd be tőrként és engedélyezd csak farkasra :d
retek megoldás de biztosan működik.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amibÅ'l sosem kerülünk ki élve.

,,Bob Marley"

WEAPON_MOUNT_SPEAR,

Ezt kitöröltem kliens forrásból nem tudom használja e a játék eggyátalán így valszeg vissza ment 1 subtypet és most jó.

+ 1 kérdés igazából 2.

Skillezgetés közben kb 5-10 skill és egyre lejjebb van a karakter neve.

A másik (nem feltétlen ide tartozik.) Bíbor meg a másik buff testhez hassonló effectét nem látom pedig minden skillnek van effeckje. és bal felül sem jelenik meg az iconja. pedig megadja a értékeket.

Nem kellett volna kitörölni, csak jó subtype-ot kell adni a fegyvernek item_protoba.