Forrás ékezet engedélyezés

Indította James22, 2018-06-01, 14:41:14

Helló. Hogyan lehetséges engedélyezni forrásban az ékezeteket?

Amit próbáltam
-Ansi-
-UTF féle
-Default beállításon az ékezet. (Akkor leveszi az ékezetet. azaz Á-ból A lesz.)
A felső kettőnél, vagy ismeretlen formát ír,  és elsem indul, vagy más karaktert ír ki az ékezetre.

Semmi különösebb beállítás nem kell, alapból kezeli az ékezeteket a szerver.
Annyi van, hogy ha LC_TEXT-et használsz ami ugye locale_string-ből töltené be a szöveget, de végül nem írod bele, akkor valóban elromlik a dolog, de ha azt kihagyod akk simán kezeli.
pl:
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Árvíztűrő tükörfúrógép");

2018-06-01, 15:37:05 #2 Utolsó szerkesztés: 2018-06-01, 16:58:49 Szerző: James22
Az utolsó mondatot nem nagyon értem. Az LC_text-t hagyjam ki, vagy a Locale_Stringet?


Üzenet összefésülés: 2018-06-01, 16:58:49

Locale String-ben, is próbáltam, de ott is ékezet nélkül írja ,amit ékezettel írtam. , ez azért érdekes, mert a kliens részei, simán elfogadja az ékezetet. De a szerveri dolgokat nem tudja normálisan lekérni.

Az érdekes. :o
Én alapon hagytam őket ami ANSI kódolás és UNIX formátumú, esetleg próbáld meg ezekkel.

2018-06-01, 21:42:40 #4 Utolsó szerkesztés: 2018-06-01, 22:07:08 Szerző: James22
Lehetséges hogy maga a a forrás buildelése rossz?
Tehát, maga, a mainline  vagy makefile vagy valami hozzá köthető?

Üzenet összefésülés: 2018-06-01, 22:07:08

Oké! Sikerült. A megoldás:

Nem Notepad++
-->Kódolás ---> Karakter kódolás ---> Kelet Európai ---> iso 8859-2 , úgye ezt használja NAGYON sok Európai ország.
Na már most. . Az eredeti nyelven (Román/Kinai) megoldásba a gamefájl, 68-69 MB volt, de így csak 67 MB.
Lehet hogy valamit rosszul generált le? Buildelésnél minden oké volt.
(Remélem, hogy leírtam , segíteni fog valakinek, ha ilyen problémába ütközik.
Lehetséges, debug vagy valami módszer ennek ellenőrzésére? :D MErt erről még nem halottam, csak core-ról.
Az eddig segítséget is nagyon köszönöm.