[BUG] Átváltozási képesség

Indította Rock, 2018-06-01, 12:08:12

Sziasztok!

Egy ideje tesztelgetem az átváltozási képességeket.
Azonban találtam egy hibát, amit több forással is teszteltem, viszont nem találtam meg a hiba pontos okát.
Pl G10-en 100K-t ütök, viszont P-n, már csak 50-et.

Ha minden igaz 1 kis lyémír elírás okozza a bugot:
float CalcAttackRating(LPCHARACTER pkAttacker, LPCHARACTER pkVictim, bool bIgnoreTargetRating)
azon belül
int attacker_dx = pkAttacker->GetPolymorphPoint(POINT_DX);
int attacker_lv = pkAttacker->GetLevel();

int victim_dx = pkVictim->GetPolymorphPoint(POINT_DX);
int victim_lv = pkAttacker->GetLevel();

a victim szintlekérdezést kicsit elgépelték
int victim_lv = pkVictim->GetLevel();
Ha mégse akkor szólj azt keresgélek tovább.

Egyszerűen nem hiszem el, hogy ma senki nem tud megcsinálni semmit. Ott a gugli keress á, választ kapsz. Nem kell egyfolytában a fórum tagjait zaklatni, ezzel a fejlődést akadályozni. Mi szeretnénk jó emberek lenni, és fejleszteni a játékot. Szerintem ha nem lenne ez a sok kérdés, ma már 4D-ben is játszható lenne a játék. Jobb grafikája lenne, mint bármely más játéknak.

#kappa #nyugipoén

IdézEgyszerűen nem hiszem el, hogy ma senki nem tud megcsinálni semmit.
:'( :'( :'(

Te sem panaszkodhatsz...  :-X

Megnéztem 1-2 segítségkérő témádat és miket találtam?


A többit már meg sem mertem nézni, mert még a végén elragadott volna a 'hév'  ???

Idézetet írta: Chookez™ Dátum 2018-06-01, 14:32:37
A többit már meg sem mertem nézni, mert még a végén elragadott volna a 'hév'  ???
Jó hogy nem a máv... :P ;D ;D

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2018-06-01, 13:36:34
Ha minden igaz 1 kis lyémír elírás okozza a bugot:
float CalcAttackRating(LPCHARACTER pkAttacker, LPCHARACTER pkVictim, bool bIgnoreTargetRating)
azon belül
int attacker_dx = pkAttacker->GetPolymorphPoint(POINT_DX);
int attacker_lv = pkAttacker->GetLevel();

int victim_dx = pkVictim->GetPolymorphPoint(POINT_DX);
int victim_lv = pkAttacker->GetLevel();

a victim szintlekérdezést kicsit elgépelték
int victim_lv = pkVictim->GetLevel();
Ha mégse akkor szólj azt keresgélek tovább.

Megpróbálom köszi.

Teljesen poénból írtam ;) , remélem te sem vetted komolyan.