Megoldhatóak?

Indította justcheky, 2018-05-27, 20:32:49

Sziasztok.
Van 1-2 ötletem, csak nem tudom egyáltalán megoldhatóak-e?
1. Jobb felső sarokba a szerver neve alatt mutassa, hogy hány játékos van a pályán.
2. Ha meghal egy játékos tűnjön el az összes tárgy a leltárából, és minden képessége legyen alap.

Előre is köszönöm a válaszokat.

az első zseniális és megoldható(c++ na meg python v csak python a táblákból való adatlekérés), a második kicsit túl diablós :o

Szerintem 1 quest is elég ami leküld login és logout-nál 1 commandot ami alapján változtatod a kiírt playerszámot.

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2018-05-27, 23:09:29
Szerintem 1 quest is elég ami leküld login és logout-nál 1 commandot ami alapján változtatod a kiírt playerszámot.

"logout"
Mi van akkor, ha szétfagy a szerver? [G] ^^

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Akk kivágja az összes játékos és kövi belépésnél újból 0-ra inicializálódik a számláló, utána meg megy tovább a quest alapján a növelés/csökkentés.

"Minden betegség gyógyítható, csak szükséges hozzá a megfelelő gyógymód ismerete és az adekvát tudás."
Még Berne mondta ezt a pszichés betegségekről. Nos, ez ugyanúgy igaz itt is. A programozásban az a szép, hogy nincs lehetetlen, csak max. sokan képtelenek megoldani.

C++ programmer at Gameloft

2018-05-28, 20:22:37 #6 Utolsó szerkesztés: 2018-05-28, 20:26:48 Szerző: K3zX
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2018-05-28, 00:13:30
Akk kivágja az összes játékos és kövi belépésnél újból 0-ra inicializálódik a számláló, utána meg megy tovább a quest alapján a növelés/csökkentés.

És ha feladatkezelőben bezárja a klienst, vagy leállítja a számítógépét úgy hogy fut a metin?
Ugye pont ez a gond a questes GM online listával is, nem lép ki normálisan egy GM, ott marad online-nak.

Amúgy szerintem ha nem akarunk c++-t, akkor simán ahogy a weboldalon van, a last play alapján query-vel, questben. 100% pontos nem lesz, de úgyse fognak nekiállni létszámszámlálást tartani a playerek, főleg ha nem csak tizen játszanak rajta  ;D

[spoiler]C++ alapon amúgy a /who parancs alapján simán lehetne, minden belépéskor elküldené titokban, és a visszakapott értéket írná oda. Természetesen a visszakapott érték nem szöveg lenne a chatben, ennyi módosítás kellene ott. Utána mondjuk 5-10 percenként újra.[/spoiler]

Nem mondtam h tökéletes meg ilyesmi, de aki nem tud cpp-t annak gondoltam h van ilyen alternatíva is.

Ohh, szóval azért annyira nem egyszerű a dolog.
Köszi a válaszokat. :D

2018-05-29, 13:18:41 #9 Utolsó szerkesztés: 2018-05-29, 13:25:50 Szerző: K3zX
A questes last_play query alapú cuccot amit említettem, szerintem könnyű megcsinálni.
Egy csomó PyLua rendszer van kint, gyakorlatilag onnan össze lehet ollózni az egészet.

Van a sé mutatása leltárban ugye. Na az gyakorlatilag egy az egyben ugyan ez :D
Csak a query-t ki kell cserélni, meg az inventory-ból a minmapra (alá) vinni.

Ha nem előz be valaki talán még egyszer meg is csinálom, csak jelenleg a szabadidőm lassan már nemhogy nulla, de mínusz lesz ;D

Mellesleg a 2. kérdésre a válasz az hogy questben tudod ellenőrizni a hp-ját az illetőnek egy timerrel, és akkor el tudod szedegetni a cuccait, ha máshogy nem akkor /ip parancsot elérhetővé teszed vagy lemásolod, és a quest beírná nekik. command("ip")
[spoiler](Inkább másold le valami random néven hogy ne tudják a playeker, és ne tudják egymást megszivatni hogy haver írd be és kapsz xy-t...)[/spoiler]
Skill nullázás meg egyértelmű, erre is van quest, gyakorlatilag egy szivárványkőben átírod hogy ne P-t (40-59) hanem 1-et vagy nullát adjon. Amúgy lehet timer nélkül is ezt az egészet, deven gyorsan ezt találtam: https://metin2dev.org/board/index.php?/topic/5362-character-death-event/