Mob_proto(struktura)

Indította djmester, 2018-05-22, 21:50:04

Sziasztok!

pár szó szerinte 1 napja keresem eme bug forrását :
0522 21:00:05653 :: CPythonNonPlayer::LoadNonPlayerData: invalid size 461168 check data format.
0522 21:00:05653 :: LoadLocaleData - LoadMobProto(locale/hu/mob_proto) Error0522 21:00:15645 ::
game.py(line:223) Open
game.py(line:638) StartGame
game.py(line:790) RefreshCharacter
interfaceModule.py(line:568) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1112) RefreshCharacter
uiCharacter.py(line:1198) __SelectSkillGroup
uiCharacter.py(line:1184) __SetSkillSlotData
uiCharacter.py(line:857) RefreshSkill
uiCharacter.py(line:832) __RefreshSkillPage

GameWindow.Open - <type 'exceptions.RuntimeError'>:skill.GetSkillType - Failed to find skill by 1

0522 21:00:15645 :: ============================================================================================================
0522 21:00:15645 :: Abort!!!!


rájöttem,hogy üres mob_protoval megy..
Valami a inditó és a dump stukturával lehet valami gond de már 100 végig néztem..
PythonNonPlayer.h = dumpal..
Nem tudom valaki járt már ebben a cipőben?

köszönöm

Eltér az indítóban megjelölt mob_proto-s oszlopoktól, a jelenlegi mob_proto-d.

Azért szoktuk a szerveroldali item és mob_proto-t átkonvertálni kliensre, hogy ne elgyen ezzel már gond. 40k-nál már nem bontogatjuk a klienses protokat.