Fejlődő pet rendszer kérdés

Indította Morpheus, 2018-05-21, 19:01:26

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne felétek, hogy hol van forrásban az a rész, amikor fejlődik a pet (evolució) akkor növekszik/változik a színe?

Válaszokat köszi, remélem érhető a kérdésem!

2018-05-21, 20:11:18 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-05-21, 20:19:59 Szerző: K3zX
Színváltozás:

Instancebase.cpp

#ifdef NEW_PET_SYSTEM
if (!SetRace(c_rkCreateData.m_dwRace))
{
return false;
}

if(c_rkCreateData.m_dwRace >= 34000 && c_rkCreateData.m_dwRace <= 34299)
{
if(c_rkCreateData.m_dwLevel >= 81)
{
SetRace(c_rkCreateData.m_dwRace+1);
}
}
#else
if (!SetRace(c_rkCreateData.m_dwRace))
{
return false;
}
#endif


Tehát ha beleesik abba az ID-be és a level 81 vagy nagyobb, hozzáad egyet a race-hez.
Így a következő szín a következő ID.

Növekvés ugyanúgy instancebase.cpp:

#ifdef NEW_PET_SYSTEM
if(m_dwRace >= 34000 && m_dwRace <= 34299){
float scale = c_rkCreateData.m_dwLevel * 0.008f + 0.65f;
m_GraphicThingInstance.SetScale(scale, scale, scale);
}
else
{
m_GraphicThingInstance.SetScale(1.0f,1.0f,1.0f);
}
#endif



Itt meg a szinttel szorozza, de szerintem érted.