modell/textúra

Indította soniice, 2018-05-16, 00:45:22

Sziasztok,

Beraktam a mushroom dungeon-t de viszont olyan probléma lenne, hogy mikor a mobokat lehívom egy pillanatra bejön neki a texúra de utána fekete a mob mi lehet a probléma? írta a syserr hogy tegyem máshova úgy is tettem de most sem lett jó valakinek ötlet?

syserr:
[spoiler]0516 00:36:30130 :: CRaceData::RegisterMotionData - LoadMotionData(c_szFileName=d:/ymir work/npc/plechi_md_fungusBoss/damage:back.msa) ERROR[/spoiler]


nevezd át a damage:back.msa-t damage_back.msa -ra a motlistben is meg úgy az alapfájlnál is...
valahogy a fájlok nevei nem kezelnek kettőspontot, de hogy miért is ...  ::)

2018-05-16, 09:57:39 #2 Utolsó szerkesztés: 2018-05-16, 10:33:40 Szerző: soniice


Az a helyzet, hogy nem : al van írva damage_back.msa és mégis azt írja a syserr.

up:
motlist-ben volt elírva javítottam de a hiba megmaradt.



Hmm... bátorkodnék megkérdezni plechito-tól a dolgot, de az az érzésem, hogy miután nem fizettünk érte, így fix h nem kapnánk választ az alkotójától.  ;)


Valószínű itt az az érdekes, hogy mikor lehívom a mobot akkor egy mp-re teljesen jó a textúra utána át vált ilyenre. syserr már semmit nem ír rá.

Nekem ilyen akkor volt, -mondjuk nem egy vagy két mob, hanem az összes- amikor nem stimmelt a mob_proto struktúra és a a mob_color értéke túlcsordult.


És igazad volt tényleg a mob_proto val volt a gond köszi szépen.  ::)