OneX VIP system hiba!

Indította Radox, 2018-05-09, 16:55:52

Helló, beraktam az OneX féle VIP sytemet, minden jó de ugyebár van az a rész:
Idéz
      luaL_reg pc_functions[] =
iar in lista adaugi:

#ifdef __ONEX_VIP__
         
         { "verify_vip_onex",   pc_onex_verify_vip   },
         { "adauga_vip_onex",   pc_onex_add_vip   },               
#endif

tehát ezt helyezzem el a questlua_pc.cpp ben... de akárhova helyezem el, a game nem fordul le mert hibát jelez ez miatt...nem értem, hogy ova kelene elhelyezzem, tettem az aljára,tetejére, közepére kb mindenhova,de seholsem jó neki ez miért lehet? csatoltam a képet, hogy hova kéri az elhelyezést! Valaki esetleg tudja mi lehet a gond?
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.


Ez: gmake: *** [OBJDIR/questlua_pc.o] Error 1
root@host:/usr/src/mainline/Srcs/Server/game/src #

de mivel 3 dolgot kell szerkeszteni ebben a fájlban, ki próbáltam melyik lehet a hibás, és mivel a 2 másikra nem jelzett hibát, maradt ez, és erre jelezte a hibát!
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Fordításnál hol jelez errort ... :D

Sehol :D Nem jelez semmit csak ezt, de lefotóztam csatolva a kép :)
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

2018-05-09, 17:04:03 #5 Utolsó szerkesztés: 2018-05-09, 17:05:54 Szerző: Deadly2000
De vakon gondolom a makrót nem adtad hozzá ..

keresd :

common/service.h

Utolsó sor elé írd be ezt :

#define __ONEX_VIP__

Van itt bőven hiba .. :D

Hozzá volt írva! így van jelenleg:

#ifndef __INC_SERVICE_H__
#define __INC_SERVICE_H__

#define _IMPROVED_PACKET_ENCRYPTION_ // ĆĐŶ ľĎČŁČ­ °łĽ±
//#define __AUCTION__
#define __PET_SYSTEM__
#define __UDP_BLOCK__
#define __WEAPON_COSTUME_SYSTEM__
#define __EFFECT_SYSTEM__
#define __ONEX_VIP__
#endif
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.


2018-05-09, 17:14:33 #8 Utolsó szerkesztés: 2018-05-09, 17:58:00 Szerző: Radox
36. sor:

IdézCHAT_MAX_LEN         = 512,

   QUICKSLOT_MAX_NUM      = 36,

   JOURNAL_MAX_NUM         = 2,

   QUERY_MAX_LEN         = 8192,

   FILE_MAX_LEN         = 128,

   PLAYER_EXP_TABLE_MAX   = 300,
   PLAYER_MAX_LEVEL_CONST   = 300,

102. sor.. de megnéztem más forrásba, és ott is így van :/


Idéz+------------------------------------------------------+ ??
*/
};

enum EMatrixCard
{
   MATRIX_CODE_MAX_LEN      = 192,
   MATRIX_ANSWER_MAX_LEN   = 8,
};

csatolva a fájl

Üzenet összefésülés: 2018-05-09, 17:58:00

Kijavítottam, az volt a hiba, hogy egy olyan funkciót írtam a service.h ba ami nem is volt benne és ez miatt nem fordult le :) 
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.