Target információ, ellenállás hiba

Indította gife974, 2018-05-08, 13:39:11

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy az alábbi "hiba" mitől lehet? A lényege, hogy hiába írok be, bármilyen ellenállást a mobnak, azt nem hajlandó írni. Most példának lehívtam egy Setaou-t, Villám ellenállás van írva mob_protoban, de nem szeretné kiírni.

Beraktam Pati fixét is, az sem oldotta meg a problémát.
CSATOLOM A KÉPET, előre is köszönöm!  ::)

Szerver és kliens oldalon is azonos legyen a mob_proto tartalma.


2018-05-08, 23:29:32 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-05-08, 23:33:16 Szerző: K3zX
Biztos vagy benne hogy az elválasztójel egyezik dump_proto-ban és a mob_proto.txt-ben is?
Oké hogy írtad betetted a fixet, de lehet hogy neked épp egyezett az elválasztójel.
Csekkold le még egyszer szerintem, mert nagyon úgy néz ki hogy a dump_proto-d nem írja be a kliens protoba a raceflaget.

Itt egy példa:
[spoiler]
Idéz3201   ąüŔÍş´   PAWN   MONSTER   MELEE   96      AGGR,GODSPEED   0   ANIMAL,ATT_WIND   SLOW,CURSE,TERROR   0   manticore_soldier   0   120   90   60   30   182   222   7194   3   2   12208   13312   11091   96   110   110   100   2000   100   0   0   0   0   0   0   0   10   0   -5   0   0   0   20   0   0   0   0   0   1.2   0   5   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   0   10   0   0   0   0

Idézstring* arInputString = StringSplit(inputString, ",");
[/spoiler]

Csak egy megjegyzés: az sem mindegy milyen sorrendben adod meg a flagokat. Sorrendben kell megadni, ahogy követik egymást az array-ben.

2018-05-09, 09:37:29 #5 Utolsó szerkesztés: 2018-05-09, 09:59:22 Szerző: gife974
Természetesen jó az elválasztó jel, hisz azért módosítottam.  ::) P3NG3R, köszi, megnézem.

Üzenet összefésülés: 2018-05-09, 09:59:22

Sajnos továbbra sem jó.