[GYŰJTŐTÉMA] Jó lenne egy ilyen rendszer

Indította Distraught, 2018-05-04, 09:43:07

2018-05-04, 09:43:07 Utolsó szerkesztés: 2018-05-05, 14:24:57 Szerző: [MOD]Ken
Heyho embik

Arra gondoltam, hogy ebbe a témába, ha vannak jó ötleteitek új rendszereket illetően - amiket még nem valósított senki sem meg - akkor írjátok le; és akinek van épp ideje és kedve, valamint meg tudja csinálni, akkor kap ihletet, hogy mit publikáljon a fórumon.

Ezzel újra fel tudnánk lendíteni az életet itt és picit feldobni a metint is.

C++ programmer at Gameloft

~ Confused affect
Tervezem megírni magamnak, de valakinek hátha jól jöhet, mint ötlet. Egy új negatív hatás, ami csak playerekre hatna. A lényege, hogy ha a karakter elszenvedi ezt a hatást, akkor zavarodott lesz X másodpercre, aminek eredménye, hogy elveszti az irányérzékét. Ha a hatás aktív; az irányt adó gombok felcserélődve működnének, tehát ha a karakter előre menne, hátra megy, ha jobbra akkor értelemszerűen balra és így tovább. Nos ez mobokra nem igazán elképzelhető, ugyanis túl ostobák így is, de valamilyen módot biztos ki lehetne ötleni rájuk is, hogy miként hasson a hatás.

~ Pánt visszafordítás
Annak idején mikor írtam a saját pánt rendszerem, felmerült egy ötlet, miszerint jó lenne egy visszafelé-abszorbeálás, valamiért cserébe. Az alapjait meg is írtam, de mindezidáig nem fejeztem be, majd egyszer. A lényege annyi volna, hogy Theowahdannal kötött alku cserébe, aminek a tétele egy értékes(akár SÉ-s) tárgy, vissza tudod szerezni a pántba rakott fegyvert vagy vértet a bónuszaival együtt. Sikeres művelet után a pánt üres lesz és az abszorbeált felszerelést visszakapod a bónuszaival, viszont kövek nélkül. Természetesen a visszafordítási műveletet lehet cifrázni, például játékban megszerezhető két féle tárgy, mellyel visszafordítható az abszorpció, mittudomén 25 és 40 % eséllyel míg a harmadik, ami 100%-os eséllyel bír az SÉ-s. Sikertelen esetben csak az ellentárgy semmisülne meg, a pánt maradna amilyen.

~ Sárkánykő forgató
Webzenke már megírta anno, csak valamiért sehol nem került be hivatalos szerverekre, kivéve a csájnízt.
Itt az ikonja:[spoiler][/spoiler]
Lényege, hogy a sárkánykövek optjai forgathatóvá válnak, mint a felszereléseké.
Gugel transzlét auf csájníz itemdesc:
70067 Sárkány lélek tulajdonságátváltási tippek A Dragon Soul Stone további attribútumainak véletlenszerű átalakítása
A tárgy pedig:
[spoiler]<ItemDef Vnum="70067" VnumRange="0" Name="żëČĄĽ® ĽÓĽş ŔüĂĽ şŻ°ć" LocalizedName="Áú»ęĘôĐÔת»»ĂŘóĹ" Type="3" SubType="33" TypeMask="8" SubTypeMask="6" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="8196" WearFlags="0" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="1" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="0" ApplyValue0="0" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="0" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="0" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="0" RefineSet="0" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" />

70067 żëČĄĽ® ĽÓĽş ŔüĂĽ şŻ°ć ITEM_USE USE_CHANGE_DRAGON_SOUL_ATTR MASK_DRAGON_STONE MASK_DRAGON_STONE_ETC 1 NONE ITEM_STACKABLE | LOG NONE NONE 1 1 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
[/spoiler]

~ Sárkány-fogó+
Szintén webzen update auf csájníz. Ugyan az, mint a sima csak 100% eséllyel veszi le a felszerelt sárkánykövet.
Ikon: [spoiler][/spoiler]
Itemdesc: 100101 Super Dragon Soul Exkavator Teljesen kivont sárkány lélek kő, amely már felszerelt | Sikert arány 100%
itemprutu:[spoiler]<ItemDef Vnum="100101" VnumRange="0" Name="żëČĄĽ®ĂßĂâ±â+" LocalizedName="ł¬Ľ¶Áú»ęĘŻĚáȡĆ÷" Type="31" SubType="0" TypeMask="8" SubTypeMask="6" Weight="0" Size="1" AntiFlags="0" Flags="0" WearFlags="0" ImmuneFlags="0" Gold="1" ShopBuyPrice="1" LimitType0="0" LimitValue0="0" LimitType1="0" LimitValue1="0" ApplyType0="0" ApplyValue0="0" ApplyType1="0" ApplyValue1="0" ApplyType2="0" ApplyValue2="0" Value0="400" Value1="0" Value2="0" Value3="0" Value4="0" Value5="0" Socket0="0" Socket1="0" Socket2="0" RefinedVnum="0" RefineSet="0" AlterToMagicItemPercent="0" Specular="0" GainSocketPercent="0" />

100101 żëČĄĽ®ĂßĂâ±â+ ITEM_EXTRACT EXTRACT_DRAGON_SOUL MASK_DRAGON_STONE MASK_DRAGON_STONE_ETC 1 NONE NONE NONE NONE 1 1 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 400 0 0 0 0 0 0 0 0
[/spoiler]

2018-05-24, 01:31:05 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-05-24, 02:05:21 Szerző: OneCharakter
-"Élő Fegyver"

Sziasztok nekem is eszembe jutott 1 kis system (nem tudom volt-e már nem olvastam végig fabtam írásait)

A dolog lényege az lenne, hogy a rendes kovácsolás mellett lennének olyan fegyverek amiket csak úgy lehet húzni (fejleszteni/szintelni) ha adott mennyiségű mob/playert öltünk meg vele.Valamint, mint a csákánynál és a horgászbotnál itt is írná hogy x/x mennyiség kell (még esetleg +-ba piros;sárga;zöld színekkel jelezni mikor hogy áll a dolog.Vagy százalékcsík szerűen jeleníti meg és ugyan úgy piros;sárga;zöld színekkel jelzi.)

2018-05-24, 15:45:03 #4 Utolsó szerkesztés: 2018-05-24, 22:08:39 Szerző: T0gy3R
skill tree
A karakter képességpontjait egy fába elrejteni.! :)
Aztán ahogy feljődik a karakter úgy lehetne egyre több, és több. Lehetne elvégzett küldetésekhez passzív képességeket (több hp, szörny elleni erő)
Például testi harcos:
Elsőnek csak a kard aura lv x-ig->aztán társulna mellé a száguldás->majd az első passzívat is megkapná a karakter, az első elvégzett biosz küldi után.. és így tovább.. határ a csillagos ég ;)

[spoiler]Álcázás v2
GF-en ez már megvan. Bár nem teljesen világos, mit értesz ez alatt, de ezzel elrejti a kis térképről is a karaktert.
BOOL CInstanceBase::IsInvisibility()
{
if (IsAffect(AFFECT_INVISIBILITY) || IsAffect(AFFECT_EUNHYEONG) || IsAffect(AFFECT_REVIVE_INVISIBILITY))
return true;

return false;
}

[/spoiler]

2018-05-29, 08:10:46 #6 Utolsó szerkesztés: 2018-05-29, 17:04:55 Szerző: [VIP]Rin the Exorcist
Nekem most hirtelen inkább csak hibajavítási ötleteim lennének, de mivel még nem láttam rájuk fixet ezért azt hiszem elfér itt is.

A GM-ek láthatatlanság bugja, amikor felfedik magukat, akkor nem kapják vissza a logó, fegyver és vért effekteket.

A nindzsák amikor tőrt használnak, az animációk alatt ne fordítsák meg a jobb kezükben lévőt.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

2018-06-17, 15:10:41 #7 Utolsó szerkesztés: 2018-10-09, 00:46:00 Szerző: fabtam11
Publikus kontent:
Item Move System (A javaslatot benyújtotta: Madara)
ha a raktárunk megnyitjuk, akkor nem tudunk tárgyakat felvenni/használni/elfogyasztani/aktiválni , de a jobb klikkel a raktár és a leltár közt kedvünkre pakolhatjuk a tárgyakat úgy, hogy a rendszer automatikusan elhelyezi a dolgokat.
kivitelezés c++\python

2018-07-16, 18:18:50 #8 Utolsó szerkesztés: 2018-07-16, 19:00:16 Szerző: BRics97
Sziasztok!

Én nekem a rangpontokra lenne egy ötletem. Ez is egy fajta rendszer lenne.

Gondolom az alap pozitív, valamint negatív rangokkal mindenki tisztában van.
Ám ezeknek nem sok értelme van. Manapság már senki sem lesz negatív rangú, így nem igazán verhetjük le a tárgyait, valamint a pozitív rang is értelmét veszti privát szervereken, mivel így is mindent sokkal könnyebb kifarmolni.

Tehát az ötlet az az, hogy a régi rangokat lecserélnénk újakra.
Barátságos, Jó, Nemes, Lovagias rangok helyett lehetne Bronz, Ezüst, Arany, Gyémánt rangok.
Kalandoraink szörnyek ölésével érnék el szintúgy ezeket a rangokat, azonban sokkal több rangpontot igényelne például már csak a Bronz elérése is. Például 12k rangponttól lenne valaki Bronz lovag. Ez a rangpont pedig mindig duplázódna. Tehát 24k-tól lenne ezüst, 48k-tól Arany, 96k-tól pedig Gyémánt. Persze ez lehet többszöröse is. Amíg a kalandor semleges, addig csak azokat a vérteket hordja, amiket a játékban megszerez. De amint Bronz Lovag lenne, kapna egy bronz fegyvert, valamint egy bronz vértet. Mind a kettő a kosztümök helyére lehetne felvehető, és növelnék a stat pontjainkat bizonyos %-al.
Pl:
Bronz Lovag -> +20% az összes statra.
Ezüst Lovag -> +40%
Arany Lovag -> +60%
Gyémánt Lovag -> +80%
Esetleg még ide jöhetne a Platina +100%-al.

Ugyan így meglehetne tervezni a negatív oldalát is. Csak ahhoz nem mobokat, hanem playereket kellene ölni, szabad módban, persze nem annyit, mint mobot, hanem kevesebbet. Azonban a negatív ranggal rendelkezők nem lovagok, hanem tegyük fel kísértetek, vagy egy másik nevet viselnének. A kosztümük is sötétebb színekből állna. Fekete.. stb.

Ha az alap rang neveket, értékeket nem is nevezi át az, aki megvalósítja ezt a rendszert, szerintem sokkal több értelme van, mint amit jelenleg használnak.

Köszi, ha elolvastad!

Üzenet összefésülés: 2018-07-16, 18:58:21

Sziasztok!

Itt egy újabb ötlet!

Mesterség rendszer.
Nem lenne sem kovács, sem vegyeskereskedő nő, egyetlen egy npc sem aki árul ezt-azt.

Nekünk kellene szakosodnunk, és mesterévé válni egyes mesterségeknek.
A varázsital készítő mesterséget kitanulva vörös, kék, zöld, valamint lila italokat készíthetnénk például virágokból. A virágokat pedig különböző mobok leverésével szerezhetnénk meg. Ez szerintem szintén felpezsdítené a játékélményt. Hiszen innentől kezdve lehetünk akár virág árusok is, akik a virágokat eladják a varázsital készítőknek.
Akkor lehetne kovács mesterség is. fegyvereket, vérteket, cipőt, sisakot, valamint pajzsokat készíthetnénk a hozzájuk tartozó alapanyagokból. Az alapanyagokat szintén a moboktól kellene beszerezni. Amelyek szintén értékes árucikkek lehetnének. A varázsfémet, áldás tekercset is szintén a kovácsok állítanák elő.
A céh telkekhez hasonlóan telkeket tudnánk venni, amelyre építkezni tudnánk csak is yangért, tehát nem kellene kő, fa meg egyebek. A telkünkön felhúzhatunk például egy kovácsműhelyt, vagy egy kis házat.. de ez mind csak dekoráció. A lényeg: Hogy saját NPC-t is letudjunk rakni, amelybe belerakhatjuk az általunk készített termékeket. A vevők rákattintanak az npc-re, és vásárolhatnak.

Ami ehhez szükséges:
- A mobok ne dobjanak felszereléseket, italokat, áldás terkercset, stb, csak is az alapanyagokat.
- Telkek létrehozása, céh nélkül is.
- AFK rendszer. Ha az adott játékos nem lépett be mondjuk már kb 1 hónapja, akkor automatikusan törlésre kerüljön a telke, így felszabadul a telek, és megveheti valaki más.

Egyéb mesterségek:
Vadász -> Az állatok bőrét, szőrét, stb-it sokkal nagyobb eséllyel dobja nekik a játék.

Gyógynövény szakértő -> Nagyobb eséllyel kap a moboktól virágokat, amelyek az italok elkészítéséhez szükségesek.

Bányász -> Nagyobb eséllyel, valamint jóval több ércet tud kibányászni, mint bármelyik másik mesterséggel rendelkező játékos. Valamint ez is szükséges lenne a fegyverek, vértek elkészítéséhez.

Ezek a mesterségek fejleszthetőek lehetnének. Egy bizonyos szint után a kovács például 100%-os sikerrel készítene felszereléseket.

Kb ennyi lenne. Köszi, ha elolvastad!

TOP3-at jelző system Az első 3 ember felé egy kis effektet rak pl (gf-en combat_zone-s rang effekt) De csak 15-től kezdve.

Egyet sem olvastam el a fentiek közül, úgyhogy fogalmam sincs, hogy volt-e már, de mostanában kipróbáltam 1-2 szervert és a 2 legjobban hiányzó dolog számomra a távkereskedelem (remélem nem kell kifejteni) és egy map pointer(a nagytérképre kitűzöl több pontot, hogy tudd hol spawnolnak bizonyos dolgok, stb)

Unalom ellen
-gyors pakoló rendszer (pl.: nyitott raktárnál a leltáradban jobbklikket nyomsz 1 tárgyra és azonnal átrakja a tárgyat )

-több tárgy kijelölése funkció pl.: shift + bal klikkel a leltárhoz és a raktárhoz
a dolog előnye annyi, hogy több tárgyat tudsz eladni/átpakolni/leadni az npc-knél vagy több itemet tudsz átadni/kereskedni a játékosoknál

-kosztümhaj effekt rendszer (Head Nub01-hez rendelsz egy .mse fájlt, ami képes lehet mde fájlokat is betölteni)

-"kamu"repülés rendszer + avagy egy bizonyos mapindexű pályán mount nélkül a shift billentyű lenyomásával a vertikális z tengelyen is mozoghatsz a levegőben)

-repülés rendszer pár bizonyos ID-jű mount képes a shift+nyíl billentyűk lenyomásakor függőlegesen is mozogni (pályakészítők rettegjetek, mert a nyomi prémium playereknek már a levegőbe is kell építenetek házat meg akadályokat és npc-ket)

-az eskűvőhöz/céhwarhoz hasonló run rendszer, ahol maximum 8 lobby-ra generál a játék 1-1 olyan dungeont, ahol a játékosok runolhatnak

-felszerelhető petpecsét rendszer (a pet addig ad bónuszt és addig követ, amíg fel van szerelve a pecsétje)

-felszerelhető mountpecsétrendszer (a mount addig ad bónuszt és addig követ, amíg fel van szerelve a pecsétje)

-ékszerkraft rendszer: vannak ékszerdarabok és az ércekkel\a kohókkal lehet babrálni ahhoz, hogy legyen valami felszerelésed

-msm attach rendszer: a lényege, hogy a korábban fabtam11 által kért "kardot és hajat és testet" összecsatoltassuk anélkül, hogy egy gr2-es fájlt is megkéne ,hogy mozdítsunk a 3dsmaxban. Szóval fogjuk az indítót és szépen engedélyezzük, hogy az msm scriptek képesek legyenek több objektumot egybeolvasztva kezelni. Nem bonyolult, csak utána kell olvasni és tudni kell, hogy mit is akarunk csinálni.

-item klónozó rendszer:  van egy tárgy, azt ráhúzod a klónozni kívánt tárgyra és a rendszer kreál egy klón tárgyat, ami időlimittel és egy kis homokóra ikonnal rendelkezik a bal felső sarkában; a klónozott tárgy időlimitje automatikusan fogy és maximum a tárgy fejlesztésével lehet visszaállítani az eredeti X napos idejére.

-Új képességbónuszok,
immunissá tesz a sebzések ellen egy limitált időre egy 2-3-5-7-10mp-s időintervallumban
kikerül vagy elkerül egy ütést vagy támadást egy lim. i. egy 2-3-5-7-10mp-s i.-ban
100%-osan visszaver egy üt. v. tám. -ll-
HP/MP-be olvasztja az üt. v. tám -ll-
Egy érkező üt. v. tám.-t Miss-el -ll-
Csökkenti a célpontja támadóértékét vagy védelmét-ll-
Mobbá változtat -ll-
Tripla tárgybónuszt ad -ll-
Másfélszeres támadóértéket vagy védelmet ad -ll-
immunissá tesz a buff ideje alatt BAD_AFFECT tábla elemei ellen

-új debuffok
vérzés, fagyás, shock, átok, sár, szél, őrület, szédülés, disable_skill, disable_attack, disable_run

-antiflag rendszer: attól függően, hogy mit nem csinálhatunk a tárggyal, a játék kiírja a tárgy bónuszai és infói alatt azt, hogy  NEM HALMOZHATÓ|NEM RAKTÁROZHATÓ|NEM KERESKEDHETŐ|NEM DOBHATÓ EL stb

-új bónuszok:
mobok ell.védelem, félemberek ell. védelem, főszörnyek ell. erő, főszörnyek ell. védelem, metinkövek ell. erő

-prémium házasság rendszer: az öregasszony felárral hajlandó összeadni azonos nemű karaktereket is

-skillek P1 felett... a rendszer neve lefedi a tartalmát, a funkciója az, hogy a skillek P1 fölé is fejlődhessenek

-kosztüm/vállpánt/kosztihaj/kosztifegyver/aura kitakarása/mutatása

-a systemopciókban a játék árnyékainak/effektjeinek/fáinak/vízének/vállpántjainak és auráinak mutatása/eltakarása opció

-külön gm parancs arra
hogy azonnal töröljünk 1 játékost fiókostul, barátlistástól és itemestől minden adatával együtt
hogy befagyasszuk valakinek a kliensét, egy olyan panellal, ami a játékos előtt csak egy nagyobb hibakódot ad be
hogy blokkoljuk a játékos mozgását/ütését/interakcióit 1az1-ben

-item marker rendszer.:
  adott  3 tárgy, amikkel megjelölhetsz 1 adott leltárban levő tárgyat.
ha a tárgy felszerelve van akk nem jelölheted meg a tárgyadat;
ha a tárgy jelölése és a jelölő típúsa azonos, akk a rendszer kiírja, hogy már meg van jelölve ezzel a jelölővel
ha a tárgy jelölése 1 és 2-es típúsú jelölőt húzunk rá, akk a rendszer megkérdezi ,hogy cserélni kívánjuk-e a jelölést: igen\nem
a megjelölés vizuálisan a tárgy bal felső vagy alsó felére rak egy új ikon réteget, ami egy 32x32-es tga kép. (a séma szív/lóhere/csillag)

-új státuszpontok:
LUCK azaz Szerencse = Pontonként +0,39% Tárgydropp/Yangdropp/Boss dropp dupla
Valamint a Szerencse pontonként még +0,08%-al növelheti a tárgyaid fejlesztéséhez mért értéket. További extrák: pontonként 0.2%esélyed lehet kivédeni és visszaverni a támadásokat
FTH(faith) azaz Hit = Pontonként 0,2%-al növelheti a mágikus típúsú támadások értéke, növekszik a mágikus védelmed pontonként még 1.2 értékkel
END(urance) azaz Kitartás = Pontonként 10 staminát kapsz és pontonként növekszik a védelmed 1-el, sőt pontonként még 0.18-el nő az MP regenerálódásod
HEA(LTH) azaz Egészség = pontonként 0.2%-al nő a méreg ellenállásod és a vérzés ellenállásod, ezen kívül még pontonként 0.18-al nő a HP regenerálódásod
-Kid system
a ten_warrior és a soccer_wolfman petek alapján egy házaspár az öregasszonynál örökbe fogadhat egy ilyen kis chibi genya pet-et, amit aztán ketten tudnak lehívni és elküldeni egy-egy itemmel; a Kid besorolású pet külön két leltárnyi helyet biztosíthat, valamint tárgyak szerelhetők rá és alkalmanként véletlenül támadhat vagy buffolhat. Jó most nem megyünk bele abba, hogy ebbe a dologba bele kellett tuszkolni a buffy sámán rendszert + a támadó petet, de alapjáraton hatékony és érdekes dolog lenne, ha valaki venné a fáradtságot, hogy megalkossa.
-az apply_reflect_curse bónusz legyen képes visszaverni a sura kioltását x% eséllyel(hát nem nagy kunszt de azért lehet hasznos lesz)
-a bal felső sarkas hatások kiírják a pontos időtartamukat
-az átváltozás skill kiírja a pontos időtartamát
-a guild skill kiírja a bónuszait a szintjétől függően
-combo skill lv3: 1-el többet üt a karaktered és aztán ellöki a célpontját(sajnos ez egy haszontalan feature)

-lámpa rendszer
adott minimum 2 féle lámpa, egy csontozott(erre felattacholható a fény effekjte) és egy sima(ennek nem kell effekt)
A lámparendszer a /x 1-es parancskor cseréli a lamp.txt-k npc-it az 1-el nagyobb ID-jűre.
A lámparendszer a /x 2-es parancsra cseréli a lamp.txt-k npc-it az előző ID-kre.

-legjobbbarát rendszer:
∎a 10.szinttől elérhetővé válik előtted a házalónál∎fizetsz 2millió yangot és cserébe kapsz 1 gyűrűt∎a gyűrű első használatakor megadsz 1 nevet (léteznie kell)∎a név rákerül a barátlistádra sárga ikonnal∎amennyiben a gyűrűt másodjára használod, akkor jön egy thinboard és dönthetsz, hogy odateleportálsz-e az illetőhöz∎amennyiben a legjobb barát besorolású játékos nem aktív, akkor a rendszer kiírja, hogy az adott illető offline∎-ll- másik ch-n, runon van vagy waron, akkor a játék közli veled, hogy pontosan mi is van vele és hogy mért nem teleportált el téged a gyűrű.

-sírkő rendszer:
a pályákon különböző helyeken vannak sírkő npc-k és ezekhez az npc-khez le lehet adni egy gyertya vagy virág tárgyat, majd a rendszer leírja, hogy kinek az emlékéért imádkoztunk és a rendszerüzenet másik felében random kapunk egy speciális bónuszt 5-10-15-20-25percre (Pl.: Gyertyát gyújtóttál XY emlékére, 1 perc néma csend múlva Xpercre X% adott bónuszt kapsz, ami automatikusan halad) --a bónuszok kombinálhatók, de alapvetően igen nagy munka lehet minden sírkövet felkeresni és ugyanakkor nem minden esetben kapunk bónuszt, ami csak néhány egyszerűbb rendszerüzenettel nyílvánul meg.

EnVyUs

2020-09-12, 12:50:44 #12 Utolsó szerkesztés: 2020-09-17, 05:58:26 Szerző: EnVyUs
-időlimit visszaállító rendszer:
adott 1 tárgy, ami minden időlimites tárgy időintervallumát képes visszállítani csupán 1 ráhúzással;

-speciális itembónuszok:

*céhtagságtól függő bónuszok
értsd.: csak akkor kapja meg a player mondjuk a "Céhes" kritbónuszú kard +10%kritjét, ha céhben van

*házastársas bónuszok
mindkét házastárs megkapja az adott értékű tárgyban szereplő "Házas" HP bónuszt, amennyiben online párja (így mondjuk ha a tárgy ad 2K HP-t, akkor ha ketten viselik uazt az ID-jű tárgyat máris 4k HP-juk lehet)

*Pet tárgyloot bónusz+X%
Bármelyik mob megölésénél X% esélyünk arra, hogy a pet egy ritka fejlesztőtárgyat vagy valami értékes dolgot dobjon a karakterünk lábához.

*Mentőöv bónuszok: [10%HP alatt+X védelem]
a bónusz neve találó lehet, a funkció az, hogy egy adott életerő % elérésekor a játék különböző bónuszokat tud életbe léptetni; pl.: 10%HP -tól lefele aktívan kapunk +300 védelmet abban az esetben, ha az adott bónusszal rendelkező tárgyat viseljük.

Új debuffok:

*Ellenség meg/elijesztése:
A debuff a célpontot a player karaktere által kezelt irányba tereli egy adott időre max5-10mp. A megijesztett mobok feje felett türkiz/óceánzöld színű félelmetes halálfej lobog a hatás alatt

*Ellenség megőrjítése:
a debuff a célpont animációit és mozgását szétszórttá és zavarossá teszi (magyarul pár másodpercenként animációkat vált és random pörög a tengelye körül) 5-10mp-ig. vizuál.: a mob feje felett egy őrült emoji

*Vörös és a kék italok hatástalanítására
ez a debuff a célp. életerő és mp csíkjait célozza meg és emellett kikapcsolhatja az elixíreket, a zöld és a lila italokat, a harmatokat és az életerőt/mp-t azonnal visszatöltő italokat is

*Tér és az idő lelassítása:
egy nagyobb hatótávú képesség indíthatja el az általa megsebzett ellenségek mozgási és támadósebességének a csökkenését. Menekülésre és támadásra is jó lehet a dolog, a vizuális része egy 5-10mp-ig töltődő homokóra/betöltődő csík vagy karika

*Rituális tűz megidézése:
a debuff aktiválódásakor a célpont(ok)-ról képes átterjedni az előidézett debuff a közeli 2-3 koordinátával arrébb levő mobokra vagy playerekre is, ami majd addig sebzi őket, míg a képesség aktív(értsd mondjuk MP-t eszik)/míg a célpont meg nem hal/míg a célpont el nem fogyaszt egy adott mennyiségű potit.

*Esély a pestis terjesztésére:
a debuff mobbal vagy játékossal érintkezve a rituális tűzhöz hasonló hatást éri el, viszont csak a sámán kúrálja vagy egy bizonyos grillezett hal vethet véget az életerőt zabáló rontásnak. a debuff mindaddig hat, míg a karakter és a közelében lévő mobok meg nem halnak.

*Gyötrelem:
a debuff aktívvá válásakor X másodpercen át a képességek a karakter életerejéből veszik el az MP értékének 1,5szörös értékét. A karakter felett egy törött szív ikon jelenik meg a debuff ideje alatt. A hatás csak játékosokra hat.

*Illúzió:
a debuff aktívvá válásakor a képességek és az italok elnyomása egy 50%-os vagy sikerül vagy nem megy opcióra vált, ami annyit tesz, hogy a játékosunknak a játék a chaten rendszeresen be fog majd adni egy "Ezt még nem használhatod" vagy "Valami miatt nem megy" rendszerüzenetet. Ezek mellett még használhatók a skillek és a potik, csak nem minden esetben úgy, ahogyan azt a játékos szeretné. Ja ezen kívül a karakter feje felett egy bazinagy pislogó szem mozog, szóval össze sem téveszthető a debuff más debuffokkal.

*Vizuális illúzió:
a debuff aktívvá válásakor az ellenségünk pár másodpercig sérthetetlenné válik, míg nálunk pozícióját nem frissíti a játék, de az első felénk intézett támadásakor vagy az időintervallum lejáratakor deaktiválódik a debuff. a vizuális illúzió annyi extrával jár, hogy a karakterünk helyén hagyott sebezhetetlen báb 5-10másodpercig garantáltan kijelzi az őt támadó playernek vagy mobnak, hogy igenis sebzést mért rá, viszont ezt a sebzést nem vonja le a mi HP-nkból!
-újabb buffok:

*Sárkányszárny:
lehetővé teszi egy minimális időre a függőlegesen való közlekedést egy adott hatótávra. A karakterünk szárnyakat, valamint potyogó tollakat kap a buff ideje alatt.Továbbá a képesség használata alatt a közelharcos támadások ellen immunissá válik a karakterünk, de minden más távharcos skill jókora kárt okozhat bennünk.

*Tengu maszk:
lehetővé teszi egy adott időintervallumra, hogy a karaktered fején egy vörös japán goblin maszk jelenjen meg, ami a buff ideje alatt +10.000 PajzsÉleterőt biztosít a karakterünknek addig, míg ez a 10.000 PajzsÉleterő el nem fogy.

*Viharfelhő(speciális lánglélek klón):
lehetőséget ad egy kisebb időtartam alatt arra, hogy a karaktered felett egy esőfelhő jelenjen meg és véletlenszerűen öt féle hatás közül kaphatsz tőle 1-et a képességed ideje alatt:
  1.Eső effektus inaktívvá tesz minden debuffot a buff ideje alatt
  2.Hó effektus esélyt kapsz arra, hogy a célpontjaid fagykárokat szenvedjen a buff ideje alatt.
  3.jég effektus esélyt kapsz, hogy a képességeid fagyasszanak
  4.villám effektus esélyt nyersz arra, hogy X másodperencenként a karakteredbe 1x belecsapjon egy villám és ezalatt minden közeledben levő mob sebződjön és esetlegesen szörnyethaljon a buff ideje alatt.
  5.szélvihar effektus esélyt nyersz arra, hogy a karaktered X másodpercenként forgószelet idézzen elő és ezzel sebezze és ellökje a célpontokat a buff ideje alatt.

*parázsló kard:
a kardodon parázs effekt jelenik meg és esélyt kapsz arra, hogy láng debuffot rakj a célpontodra a buff ideje alatt

*Asztrális áldás:
3-5 másodpercre megnő a buffolt karakter életereje,mpje,támadóértéke és védelme is egy jelentősebb értékkel. ezen kívül a karakter külön aurát kap

*Harmadik szem
a felbuffolt karakter látni fogja akármelyik célpontja pontos rangját és a jelenlegi életpontjainak és mpjének a számértékét a buff ideje alatt.

*Szellem léptek
a felbuffolt karakter sérthetetlenné válik pár másodpercre és ezen felül képessé válhat átjárni a falakon, a vízen és az át nem járható területeken is egy rövid időre, viszont ez csak pár másodpercig aktív és a rendszer rendszeresen visszarakja a karakterünket a képesség elnyomásakor megjelölt területre(ért.szerűen ez nem egy át nem járható terep)

-Démonszárny:
   a buff lehetővé teszi egy minimális időre azt, hogy vagy kivédj/visszaverj/elkerülj egy támadást. A képesség használata alatt egy fél démonszárnyat kap a felbuffolt karakter.

-Újabb küldetésrendszerek:

*RANKING quest letter: a játékos a játékon belül nézheti meg a ranglistát anélkül, hogy a webre fel kéne mennie
  top10 játékos SZINT, NÉV, EXP, JÁTÉKIDŐ alapján való kijelzése
  top100 játékos SZINT, NÉV, EXP, JÁTÉKIDŐ alapján való kijelzése
  top10 Céh SZINT, NÉV, EXP, JÁTÉKIDŐ alapján való kijelzése
  top100 Céh SZINT, NÉV, EXP, JÁTÉKIDŐ alapján való kijelzése

*Prémium rendszer:
adott 3 féle tárgy, amiknek a segítségével a fiók preztizsét növelheti a player prémiunI/II/III-ba egy adott időre, mint pl 30nap.
a preztizsek annyi megkülönböztetéssel járnak, hogy bizonyos újabb questfunkciók és questek épülhetnek rájuk;
értsd.: mondjuk vannak prémI/II/III-mas rabgvab elvállalhatóvá válnak újabb küldetések vagy olyan speciális extra bónuszok, amik a prémium státusz ideje alatt válnak aktívvá

*Ingame itemshop quest letter: a játékos a fiókja minősítésétől(normál/prémiumI/prémiumII/prémiumIII) függően
képes arra, hogy 48-32-24-12 óránként hozzáférjen pár véletlenszerűen kisorsolt itemshopos tárgyhoz,
amik közül kiválaszthat 1-et. A quest ezután újraelküldi önmagát és a playernek jelzi, hogy mikor tudja legközelebb használni a funkciót.
FONTOS: az itemshop quest letterből kapott tárgyakat a player az itemshop raktárába kapja, ezen kívül ezek a tárgyak nem minden esetben kereskedhetők.

*Speciális HP/Mp regeneráló ital rendszer
adott 10 egymást követő ID-jű, az első tárgy ikonja egy teli poti, míg a legutolsóig csökken a sorozat a teljesen üresig.
a rendszer egy küldetéssel fut végig, mialatt a ID0-ID10-ig váltja a küldetés a potikat és mindegyik pár másodpercre kapsz 600%HP/MP regenerálódást

*Speciális HP és MP töltő elixír
a tárgy az elixírekhez hasonlóan egyidejűleg tölt HP-t és MP-t is, valamint a bal felső sarokban egy félig HP-t és MP-t töltő ikonnal jelzi, hogy mennyi nafta van még benne

*questtel aktiválható extra bónuszok:
lényeg adott egy olyan fajta tárgy, ami questitemként funkcionál, de kb az ugmt2 potis questjeivel fut 10-20-30 percekig és kombinálható más potikkal v hatásokkal,
de az alapvető cél szerint nem lehet buggoltatni a questitemet, mert egy timerrel fut a funkciója

EnVyUs

Forrás:
a csávó, aki öccáz forintért publikáltatta velem az egyik jegyzettömbje tartalmát

2020-09-17, 05:55:28 #13 Utolsó szerkesztés: 2020-09-17, 06:08:53 Szerző: EnVyUs
-tárgy értékbecslő rendszer:
A tárgyad szintjétől, bónuszaitól, köveitől és a tárgyID boltokban szereplő gyakoriságától függően
kapsz egy minimum és maximum értékbecslést.

-tárgy beszerzésinfó rendszer:
minden egyes alkalommal, ha egy tárgyat felveszünk a földről,
kinyitunk egy ládából, megkapunk egy questből vagy ha kereskedünk egy játékossal,
akkor a tárgy neve előtt szerepelni fog az, hogy honnan származik és az,
hogy melyik ládából, melyik mobból/bossból/metinből vagy melyik GM-től ésvagy küldetésből jött,
melyik npc-től vagy melyik játékos rendelkezett vele legelőször, valamint legutoljára.

-tárgy építő rendszer:
adottak fegyvermarkolat, fegyverdísz(1. és 2.)
és pengelap(1. és 2.) darabok, amikből kb 3-5db van.
Ezekből akármit is akarnánk kraftolni az egyik npc-nél,
mindig annyi darabot kell leadnunk, amennyit a cube.txt kér belőlük.


-automatikus fordítás rendszer by: 66Dragon99
az elküldött üzenetek és szövegeket azonnali lefordítja
angol nyelvre (google fordító segítségével)
'így a játék javarészt angol fordítású szövegeket tölt
majd be a chateden és a PM-eidben, annak ellenére,
hogy  te és mások más nyelven gépeltetek.

-Change charlook system v3.0 by: GH0ST
karakter létrehozásánál/vagy/karakterválasztó képnél
választható és cserélhető a karakter alapértelmezett haja, arca és külseje
az arc lehet bajszos, borostás, sminkelt vagy sebhelyes
a karakter haja a 66Dragon99 által színezett 1200-féle
hajas csomagból tölthető beszerzésinfó
a karakter külseje alapvetően az összes kliensben
létező vért value3 értéke lehet, amit alapvetően a szerver kezel...

-szellemkő szintkijelző rendszer: lényegébe véve kiírja, hogy +hanyas a szellemköved

-rózsaszín exp rendszer:
a funkciója az, hogy egy tárgy aktiválásával lehetőségünk van arra,
hogy a meglevő sárga színű exp-nket rózsaszínné alakítsuk és
ideiglenesen a meglevő tapasztalatunkat +életerővé alakítsuk.
a hatás az item időintervallumáig tart, leszámítva akkor, hogyha meghalsz

-rózsaszín és égkék ital rendszer:
adottak a 27116-27121-esID-jű potik, mindet questétemmé alakítjuk és úgy írunk rájuk questet,
hogy a pink +HP%-ot és az égkék +MP%-ot adjon adott időre. A dolog célja, hogy még jobban tápoljuk a karit.
ha már aktív 1 adott potifajta, akkor nem használhatsz az ideje lejártáig másikat, mert a chaten logol h meddig tart a hatása
de ezen kívül kombinálhatod a kicsi, közepes és nagy változatokat, így azért fix meglehet egy 30-40% +HP% vagy MP%

-vörös sárkányisten áldások és vörös krit/átható találat
A rendszer lényege, hogy 15-25%-os értékeket adó változatot rakun a szerverünkbe
a korábban használt sárkányisten áldásokból és krit/átható buffokból
a rendszer extrája, hogy bal felső sarokban vörössel látjuk a tárgyak
ikonjait a 16x16-os uiAffectshower részen és
az ütésekkor látható krit és átható effektek egy vöröses-narancssárgás változatát láthatjuk
mindaddig, míg az itemek hatása aktív.

-bosstotem rendszer by: Demon
minden pályán lehetőségünk van bosstotemeket spawnoltatni,
ha leütünk min3-max 4 v 5 darab metinkövet, minek következtében
a karakterük mellé spawnol a pálya egyik vagy másik bossának/minibossának az aranyszobra.
az aranyszobor leütésével megidézhetjük az eredeti változatát a bossnak
ha levertünk 3-5 bosst / minibosst, akkor esélyünk lehehet egy ritkább bosstotem megidézésére is
a ritkább bosstotem adhat alacsonyabb szintű gyengített elitbossokat, jégboszikat, sárkányokat
és akár boss helyett még akár egy raklap yangot is// kis eséllyel SÉ-t is. És nagyjából ennyi lenne ez a rendszer!

-időjárás és évszak változás rendszer:
a kliensünk 24 óra alatt 6 óránként cseréli a textureset csomagokat,
valamint az aktuális évszakhoz passzoló skyboxot is random betöltheti;
a játék 15 percenként automatikusan váltja az esti, a hajnali,
a naplementés és a nappali égboltokat.
alapanyagok:
-epvp day tag nacht system
-epvp rain system metin2 system
-WE csak azért, hogy felhőket adjunk a napfelkelte/naplemente égboltjához
-és a legfontosabb, egy értelmes stratégia arra,
hogy csak map1-map2-map3-orkok és az erdők+ még a sötét sárkány  szigetek
legyenek a rendszer mapjai, mert a többinél eléggé zavaró lenne,
hogyha dungeonban/runmapon/egy oda nem passzoló helyen esne a hó vagy az eső.

-káosz rendszer:
az időjárás és évszak rendszer véletlenszerűen kihat tűzföldre,
sohan hegyre, a sivatagra és még pár mapra is elér.
de annyi a különbség, hogy:
a skybox marad, a textúra marad, helyenként homokviharok,
hamu és parázseső, jégeső és egyéb meglepetések jelentkezhetnek.

-hangeffekt rendszer:
-azidőjárás és évszak render, valamint a káosz rendszer kiegészítőjeként
-az esőhöz néha kapunk egy halk csöpögő hatás hangot,
amit a zenéhez hasonlóan erősíthetünk v gyengíthetünk;
-az összes esetben a téli pályákon v sohan hegyen a karakterünk
a járása közben hóropogás hangeffektet kap, ezt is a hatás csúszkája kezeli
-etc...

-itemstorage bonus maker rendszer:
adott egy olyan tárgy, amivel kinyithatunk egy olyan leltár\raktár polcot,
amibe csak bizonyos ID-jű tárgyakat helyezhetünk(értd felszerelhető cuccok)
vagy a már bepakolt cuccoknak ádhatunk PVM/PVP bónuszokat azáltal,
hogy kiválasszuk, hogy PVM vagy PVP bónuszokat szeretnénk beállítani az itemeknél;
ezen kívül kiválasztható, hogy pontosan melyik mobalfaj/melyik kasztalfaj ellen akarunk optokat. (ORK/EZO/ZOMBi/állat/ördög; wari/sámi/sura/ninja/wolf)
*a rendszer gyakran használhat új ORK/EZO/ZOMBi/állat/ördög elleni védelmeket,
*a rendszer a félember elleni erőt a kaszt adott alfaja elleni erővel pótolja ki
*a rendszer 7 optig dolgozik, 1 tárgy beállítása 50-100db aranyrögbe kerülhet
*a tárgy nem tűnik el a használat után, de 10 helyett 15 másodpercenként nyitható meg ez a raktár
   
-recommendation/karma rendszer:
*minden karakternek lehetősége van
egy másik karakter részére 1 karmapontot adni/elvenni;
*a karmapontok a karaktered státuszánál csekkolhatók;
*a karmapontok negatívba is mehetnek,
elvégre adni és levonni is lehet őekt
*a karmapontok pedig egy külön futó rendszernél
adhatnak újabb bónuszokat vagy esetlegesen
új npc-s boltokablakokat nyithatsz meg velük.


-színezhető és személyenként szerkeszthető "előnév" vagy "rang" rendszer

-színezhető és speciális emojikat használó boltnév rendszer

-céhnév változtató tárgy(rendszer):
a player megvehet 1 tárgyat, amivel megváltoztathatja a céhe nevét
a rendszer 24 óránként engedélyezi a céhek átnevezését
csak céhvezér aktiválhataj
a tárgy használt után eltűnik
   
isteni áldás rendszer:

-BeranSetaou áldása:
az összes kritikus találatot nem duplázza, hanem megháromszorozza 10 percig, aztán a tárgy eltűnik; azalatt a 10perc alatt egy Kék 16x16pixeles ikont jelzi, hogy még hány perc és másodperc van hátra a hatásból
   
-Bahar-Taraji áldása:
az összes HP/MP/Támadóérték/Védelem érték megháromszorozódik a karaktereden 10 percre, aztán a tárgy eltűnik; azalatt a 10perc alatt bal felül egy Piros 16x16pixeles ikont jelzi, hogy még hány perc és másodperc van hátra a hatásból

-Baljit Elvedin áldása:
az összes karaktereden lévő tárgy bónuszának értéke 10percre megduplázódik és a tárgy használata után eltűnik ; azalatt a 10perc alatt bal felül egy ZÖLD 16x16pixeles ikont jelzi, hogy még hány perc és másodperc van hátra a hatásból

-Sötét sárkány áldása:
az összes karaktereden levő érték 5000 ponttal nő (HP/MP/ sima és mágikus t.érték/sima és mágikus védelem) a tárgy használat után megsemmisül, de a bal felső sarokban egy sárga 16x16pixeles ikonnal jelzi, hogy hány perc és másodperc van még hátra a hatásból

-Fénysárkány áldása:
az összes karaktereden lévő bónusz értéke 10 percre megtriplázódik és a fény sárkányáldás tárgya a használata után eltűnik, de a bal felső sorban egy rózsaszín 16x16-os ikonnal jelzi, hogy hány perc és másodperc van még hátra

-Kozmikus erő:
Az előzőleg leírt öt féle áldás egyikét kapod meg 20percre, de nem kombinálhatod vagy nem aktiválhatod másik hatással ezt a hatást;
a kozmikus erő tárgya használat utáneltűnik, bal felső sarokban egy fehér 16x16pixeles ikonnal jelzi, hogy hány perc és másodperc van még hátra belőle

kasztos áldás rendszer:

-Testi harcos áldása:
egy tárgy segítségével az összes karakterkasztnak előidézhető a mámor75%-os változata, valamint a kardaura 1000Támadóértékes hatása és effektje a kaszthoz és viselt fegyveréhez hasonló változatban;
10-15percig működik ez a hatás, ezalatt a karakterünk nem használhatja a saját selfonly buffskilljeit, leszámítva a sámánt... már ha van neki Selfonly buffja
és ez nem kombinálható más speciális kasztos áldással

-Mentális harcos áldása:
egy tárgy seg. az aktuális karakter kap egy 500-750 közötti védelmű buffot, ami annyi negatívummal jár, hogy kikapcsolja az összes selfonly buffot, viszont cserébe nem von le mozgási sebességet és 10percig stabilan megállja a helyét bármilyen környezeben, míg bal felső sarokban jelzi a hátra lévő idejét perc és másodperc formátumban+ez nem kombinálható más speciális kasztos áldással

-WP sura áldása:
a tárgy seg. a karaktered megkapja a félelem(40%-os), az elv. vértezés(500-600védelmes) és a karakter kasztjához tartozó fegyverre való elvarázsolt penge skillt(1k sebzés), a dolog 10 percig tart bal felső sarokban jelzi, hogy hány perc ésvagy másodperc van még hátra; a hatás ideje alatt blokkolva van minden selfonly buff és ez nem kombinálható más speciális kasztos áldással

-BM sura áldása:
a tárgy seg. a karaktered megkapja az sötét vértezést(100%-osan) és a lánglélek(pár mp-nként 5000-7500-at sebző)  képességének használatát 10 percig.
a hatás ideje alatt blokkolva van minden selfonly buff és ez nem kombinálható más speciális kasztos áldással -- igen ez is jelzi bal felül, hogy aktívak a hatások perc/másodperc értékre

-Tőrnindzsa áldása:
a tárgy segítségével aktiválod a leshely skillt 45másodpercig aktívak
-ha ütsz, akkor az ütésed+62%-al sebez majd többet és deaktiválja a hatást
-ha skillezel és eltalál valakit, akkor a skill sebzése 62%-al sebez majd többet és deaktiválja a hatást -- ja ez a tárgy is megsemmisül a használata után mer egyébként még FUN szeróra is túl OP lenne -- és igen ez se kombinálható más kasztos áldásokkal

-íjász nindzsa áldása:
a tárgy segítségével 10 percre +75-100%varázs és mozgási sebességet kapsz,
a tárgy használata után eltűnik, a hatása viszont megmarad és bal felül jelzi a játék, hogy 10 percni időből mennyi van hátra percbe és mp-ben;
ez se kombinálható más kasztos áldásokkal
ez is kikapcsolja a selfonly buffokat

-wolfman áldása:
a tárgy segítségével 10 percre megkapod a kék(20%-os) és a vörös(1000támadóértékes) farkaslélek buffját, majd eltűnik a tárgy és bal felül megjelenik a buffok ikonja perc és másodperc időkijelzéssel;
ez se kombinálható más kasztos áldásokkal
ez is kikapcsolja a selfonly buffokat

-sárkánysámán álása:
a tárgy bekapcsolja a visszaverés, a kivédés és a kritikus találat hatását, mind 50%-osak és 10percig hatnak, bal felső sarokban kapod a jelzést mindháromról h 10p-ből hány p és mp van még hátra
ez kombinálható más kasztos áldásokkal
ez nem kapcsolja ki az összes selfonly buffot!

-gyógysámán áldás:
a tárgy aktiválja a sebesség és a támadás+ hatásait, bekapcsoláskor 50% mozgási és varázssebességet, valamint 500 támadóértéket ad és eltávolítja az összes negatív hatást addig a 10percig, amíg aktív.
ez kombinálható más kasztos áldásokkal
ez nem kapcsolja ki az összes selfonly buffot!

-Karma elosztó pecsét:
a tárgy akiválásakor ha te vagy a csoport vezére, akkor a csoportod összes tagjára hatni fog az a 2-3 kasztos áldás, amit aktiválni fogsz;
ha te csak csoporttag vagy, akkor a tárgy nem tűnik el és ugyanakkor nem is aktiválódik a hatása;
a karma elosztó pecsétnek egy 16x16-os K ikonja van balfelső sarokban, ami 10percnyi időintervallumig engedélyezi azt, hogy egy csoport meglévő tagjain megjelenjenek a kasztos áldások.
+ ha kilépnek a karakterek, akkor a Karma elosztó ikon lekapcsol náluk és a csoportbuffból származó hatások is eltűnnek a kiléptetett/kilépett karakterről

EnVyUs

Forrás: a csávó, aki hajnali 2-kor azzal zaklatott, hogy posztoljak ehhez a témához


gyors switchbot rendszer:
van egy ablak, ahol beállítjuk a bónuszokat és kapunk egy random bónuszoló darabszámot, aztán automatikusan levonatja a rendszer a bónuszcserélőket és
megadja az általunk beállított bónuszokat a tárgyakhoz

szivárványos bónuszoló rendszer:
ez a vizuálisan igénytelenül megkoponált hányásra emlékeztető itemtípús azt csinálja, hgoy az ÁK és KK-val rendelkező fegyvereknél
cseréli az ÁK és a KK értékeit, az eredeti értékhez képest minusz50-től +100ÁK-ig menően és -40-től 50KK-ig menően (ez a két érték csak példa de fun szerónak pont teccetős lehet)

karakterválasztóban elérhető leltár és raktár megnyitó panelek(mert alapvetően mért ne?)
--a questitemek ki vannak kapcsolva; a raktárban és a leltárban való bakolást csak bal
valamint jobb egérrel, illetőleg a tárgyak kijelöléséhez használt billentyűkombóval lehet
kezelni.

karakterválasztóban aktiválni a felszerelt csillogás/effektitemek/ vérteffektek láthatóságát

Tea rendszer:
különböző teafüvekkel és forrásvízzel kreálhatók különböző teák,
amiknek a tooltipjében szerepel majd az, hogy pontosan miből mennyi került bele;
ezen kívül a tárgy fél órára egy adott +10-15%-os bónuszt ad és bal felső sarokba
jelzi egy 16x16-os tea ikonnal, hogy hány perc és másodperc van hátra

100%-os szellemkő rendszer (by Jancsi from GGMT2)
lényeg: van egy másfajta lélekkő, amivel kiválaszthatod, hogy melyik skilled javítsa a sima szellemkő 100%-al G1-től felfele P-s szintig.

prémium zászló rendszer:
amennyiben a játékos megvesz egy zászlóitemet az itemshopból,
akkor megváltoztathatja a játékban lévő, feje felett lobogó zászló képét.
szal mondjuk lehet itt ájzisz vagy 7 sávos meleg zászló vagy tigrismintás zászló...stb
több féle zászlóitem lehet és ezek véglegesen maradnak a játékban lévő karakterünk feje felett;
*a játékopciókban külön füllel lehet ki/bekapcsolni azt, hogy lássuk-e ezt a vackot -- alapjáraton látni fogja a többi birodalom, mert az az alap feature h ők lássák, te meg nem--ergó alapból nálad Ki van kapcsolva.

Céhszint kijelző rendszer:
lényeg, hogy a játék a céhed zászlója előtt kiírja, hogy a céh hanyas szintű: Lv. %d

random group maker rendszer:
-a rendszer lényege, hogy azok akik online-k és beírják a játékban a chaten,
hogy "/group" na azok esélyt kapnak arra, hogy egy random csapatba kerüljenek.
a dolog a több személyes runokhoz készülhetne, a csapatok létrehozása után minden tag a vezérhez teleportálódik.

folytköv.



Új bónuszok:
skillgroupok elleni erő/védelem bónusz
-közelharcos kasztok elleni erő/védelem
-távharcos kasztok elleni erő/védelem
-mágikus kasztok elleni erő/védelem
(ezutóbbi kombinálható az előzőkkel)

Esély a vérzés/tűzkár/fagykár...egy szóval a debuffok alfajtáinak visszaverésére
-adott egy olyan bónusz, ami fix visszaverheti a debuffot/BAD_AFFECT-et arra, aki debuffolni/BAD_AFFECT-elni próbál

Összevont kasztos bónuszok.:
   nindzsák és vérfarasok elleni erő+x%
   nindzsák és vérfarasok elleni védelem+x%
   Tőr és karom védelem+x%
   Tőr és karom elleni erő+x%
   Harangok és legyezők elleni védelem+x%
   Harangok és legyezők elleni erő+x%
ésatöbbi a cél az, hogy részben összevonva is létezzen pár bónusz
és ezek ritkább tárgyakban szerepeljenek úgy,
hogy ne lehessen duplázni velük 1-7 optban
 
képesség specifikus bónuszok:
   +x%esély a száguldás erősítésére
   +x%esély a száguldás gyengítésére
   +x%esély a száguldás visszaverésére
   +x%esély a száguldás kivédésére

Birodalmi fizetőeszközök rendszere:
adott a leltárban 1-1 Shinsoo Chunjo és- Jinno Coin mező,
amiben a yangról átváltott egyes birodalmi pénzek vannak;
a birodalmi fizetőeszköz funkciója az, hogy egy tárgy által
meghívhatunk bizonyos bossokat vagy metinköveket a birodalomba
egy adott mennyiségű birodalmi fizetőeszközért cserébe.
Pl.: Elitbossokat, pestishordozókat, kaszásokat... stb.
igen nem nagy durranás, viszont ha a birodalmak királyai vagy
a farmos céhek vezetői épp úgy akarják, akkor maguk tarthatnak eventet.
(ja ez nem valami kreatív, de eltér az angyali áldástól, ami SG-s királyi questitem)

Foglalkozás rendszer:
egy adott szinttől fogva a játékos eldöntheti, hogy milyen irányba szakosodik;
lehet ékszerész, szakács, bányász, halász vagy kovács...stb
-ha ékszerész lesz, akkor több ékszeralapanyagot és több ékszert kap a játék során,
-ha szakács lesz, több ételt, valamint italt szerezhet a játék küldetéseiből
v mobjaiból
-ha bányász lesz, több ércre vagy több ritka kohós alapanyagra bukkanhat
-ha kovács lesz, akkor lehetősége lesz arra, hogy minél többet kovácsol annál
valószínűbben fejlődjön a kovácsolás képessége, ami 1-20pontig, azaz M1-ig mehet
majd fel és ezzel +1-20%-kal nőhet a tárgyak kovácsolásához mért esélye.

Kék exp rendszer:
-egy bizonyos mapindex külön szintrendszert,
azaz egy külön karakterszintrendszert kezel;
külön panelben státuszpont mezőkkel
és külön szüks. és meglevő exp mezőkkel;
ezen túl a rendszer nevéből adódóan kék exp csíkunk v
gömbjeink lesznek, mikor a mapon fejlődünk és
a mobok által adott exp is kék effekttel töltődik be

Képernyő keret rendszer by fabtam11
a játékos egy adott itemmel megváltoztathatja a kliensdesign-t és a játék
ablakába betölthet egy az item által meghatározott őszi/téli/tavaszi/nyári
vagy húsvéti, halloweeni, karácsonyi és újévi képkeretet;

vörös expgömb rendszer:
egy adott szinttől adott 1 item, amivel átválthatjuk az exp gömbjeink színét vörösre és egy adott ideig a HP-nk csíkja kiegészül a négy vörös gömbbe foglalt
értékkel; Tudunk közben potizni és látszik is, ha töltjük az exp gömbök tartalmát,
a vörös expgömb rendszer aktiválása alatt nem tud fejlődni a player!
viszont a dolog 99.99%-on megáll és ahogy lejár az item ideje, úgy visszakapjuk
az eredeti expmennyiségünket+ az utoljára megölt mob/boss exp-s jutalmát

yingyang item +dupla equipment slot rendszer:
adott két olyan ékszerszett, ami külön antiflaggel rendelkezik
ez az antiflag arra szolgál, hogy megfelezze a tárgyba forgatott bónuszokat.
ezen túl a Ying és a Yang kategóriájú itemek kombinálhatók más itemekkel,
a dolog célja, hogy egyidejűleg két ékszet viselhessünk
azaz vagy egy simát és egy yinget vagy egy sima és yang kategóriás itemet
a yingyang dolog koncepciójához még egy ying és egy yang pánt is bekerül, amik viszont nem rendelkeznek az antiflaggel, szóval egyidejűleg kétvállpántunk lehet... Ja olyan szerón tuti üthet, ahol pánt van, de abszorbáció nincs.

Zöld exp rendszer:
adott néhány olyan mob és boss, amik életerő helyett az EXP-ből képesek levonni és az exp csík az ő ütéseiknél pár másodperc-re zöldebb árnyalatra váltanak;
ha elfogy az exp és az expzabáló bossok v mobok megütnek minket, akkor meghalunk.

készségfejlesztő ital rendszer:
adott egy olyan fajta szivárványos palackú lötty/olaj,
aminek a segítségével a meglevő képességeinket fejleszthetjük
+1 szinttel M1-től felfelé 20.000Exp ért akár még P-ig is.

szellem petek
a sura és a harcos szellemeken kívül egy sámán és egy nindzsa szellem is elérhető;
ezek a petek a játékos megsegítésére lehívhatók és a pecsét használatának idejéig
hasznos bónuszokat adnak és random rendszerüzeneteket küldenek a player felé

Regisztráció+ rendszer
-a weboldal kreálja a karaktert: választható a fiók birodalma,
az első karakter kasztja, neme és neve min 2 max 24-32 karakter
a második karakter kasztja, neme és neve min 2 max 24-32 karakter
         esetlegesen
választható egy [GM] vagy [VIP] vagy [YT] vagy [K] jelzés a névhez
A dolog több SQL kód segítségével helyettesíti a játék karakterlétrehozás rendszerét,
így megválhatunk a régi biri választás és kari létrehozás procedúrájától

Discordos Szinkronizálás rendszer:
amennyiben a játékos rendelkezik discord fiókkal,
akkor a szerveren a játékos neve a discordos neve lesz;
a karakter select sorában ezen túl megjelenik
egy külön dc: barát felv. és egy dc: hívás
A dolog lényege az, hogy a kliens segítségével érhetünk el embereket DC-n

Greenscreen - Zöld pálya(nem épp rendszer)
a lényeg, hogy van egy R0G255B0 map,
ahol a playerek screenshotolhatnak,
videózgathatnak és skillezgethetnek.
--pvm-pvp-fun szeróra tökéletes!!!

Jelzés rendszer:
16x16-os Karakterfej ikonok a tárgyak alsó sorában,
hogy pontosan melyik kaszt viselheti az adott itemet.

Poker DDS/FKS symbol rendszer:

ha az itemben van ák/kk/ákvéd/kkvéd,

akkor a játék képes arra,

hogy a tárgy nevéhez egy ♤ ♡ ♢ ♧ -t és a tárgy

ikonjához elhelyezzen egy 16x16-os

szív/ász/bubi/gyémánt ikontszimbólumot.



advanced app name system

Az  játék alkalmazásának

nevéhez importáljuk a következőket, amennyiben a játékos vagy gm belépett

ALKALMAZÁSNÉV | CHX | Pálya neve | Playernév | Szint:d | elért EXP: %d

pl

Metin2 | CH1 | Sárga map1 | Harcoska | 10 | 1200

és ha kilép/karicserézik az adott felhasználó,

akkor az alkalmazás nevéből eltűnnek az adatok



Szellemkő/Aquakő rendszer+

A lényeg, hogy adott egy olyan fajta szellemkő,

aminek egyszerre három bónusza lehet;

pl.:  Int+%d | Erő+%d vagy Ügy+%d

vagy

HP+X | MP+Y | Kitartás+Z

vagy

kaszt ell erő+X% | kaszt ell véd+x%

Ez a szellemkő a bónuszokat 1 sorba írja;

A szellemkő bónuszait egy külön bónuszoló

képes forgatni úgy, hogy csak a meglevő

bónusztípúsok értékei változnak 2-20% között

A dolog kiegészítése, hogyha egy ilyen speckó

szellemkövünk van, akkor a tárgy csak két szellemkövet kezelhet;

A két-három speciális bónusza a socket2-3-4-5-6-7

értékeinél mentődik az item táblában



Újabb skilltípús

partymob idézés--> a player képes bizonyos mobokat lehívni, amik vele együtt kűzdenek és az általa ütött célpontot sebzik;

ha a partymob öli meg a célpontot, akkor a partymob gazdája kapja a lootot és az expt.

3rd skillgroup system

minden karinak adott egy 3. választható skillgroup

-wari elementál skillgroup

az új 9.skillhez hasonló mse mde alapú skillek mennek ide

Föld-tűz-víz-villám-sötétség és fény típúsú skillekkel.

közel és távharc módban



-nindzsa shuriken skillgroup

az új 9.skillhez hasonló mde-mse alapú skillek mennek ide

dobócsillagok, dobókések, shurikenek ésatöbbi használata'

+ egy helyhez kötött füstbomba buff is elérhetővé válik, ami kis hatókörre kombinálja az álca és a pehelykönnyű lépéseket

árnyékklón: igénybe veszed a klón rendszert és fél-1 percen keresztül megidéződik a klónod, aki veled együtt gyepálja az ellenségeket



-fehérmágia (sárkánybőrű) sura

közel és távharcos támadásokat kever, valamint a sárkányisten szignójából és sárkánypikkelyekből meg szárnyakból álló buffokat ad más klasszoknak.



-sámán Vudu skillgroup:

a támadásai helyhez kötötten egy adott időre lespawnolhatnak mobokat\bossokat\metinköveket ket, akik a playernek segíthetnek

buffok: minden 12. másodpercben esélye van a playernek 1másodpercnyi damage immunitásra ésatöbbi...



-a "parazita" wolfman távharcra kiélezve:

bolha dobás, a skill a sebzésének a felét visszahealeli

villámvonyítás,a skill egy adott eséllyel tűzkárt okozhat

falka idézés,a skill lespawnol egy kisebb farkas mobcsoportot, amik a wolfmanunk szintjéhez közeli értékekkel rendelkeznek

aranyfarkas lélek(a yang, a tárgy és bossláda droppolási esélyt növel)

parazita, lespawnol egy low range-n mozgó férget és az ellenség életének 40%-át elszívja, majd a karakterünk életéhez adja



-démon wolfman skillgroup:

talon vihar: közelharcos csapás tűzkárral

tűzkarika: egy lendületes diszkoszvetéshez hasonló csapást mér a wolfman a körülötte lévő mobokra

X vágás: távharcos csapás, mikoris a wolfman egy X alakú támadást lő a célpontjára

Lángoló sárkánykarom: a buff a wolfman jobb karjára vörös tűzeffekttel ellátott mde effektet rak + ÁK

Fagyott sárkánykarom: a buff a wolfman bal karjára átlátszó kék jeges mde effektet rak +KK

démonszárnyak: a karakterünk egy adott időre felemelkedik +10-20 értékkel a levegőbe és képessé válik arra, hogy az XYZ tengelyen mozogjon és szinte immunissá váljon a közelharcos támadásokra, eltekintve a mágikus kasztok támadásait.



Advanced skill select system:

a lényeg, hogy egy fun szerón a max szint elérését követően minden karakternek lehetősége van arra, hogy egy bizonyos mennyiségű yang és sé fejében

egy npc-nél minden képességet reseteljen és ő maga válassza ki az npc-nél azt, hogy mely képességeket szeretné megkapni;

igen eddig minden menő, de mi a pláne? Hát itt  6-8db skill helyett itt most kevesebbel kell beérnünk,

szóval kereken öt darab akármilyen a kasztunkhoz tartozó skill választható és ugyanaz a képesség nem szerepelhet többször a listán.



Advanced highlight icon system:

a gf-es highlight system lowbudget verziója

minden egyes újonnan lehívott, nyitott vagy felszedett tárgy jobb felső sarkába

egy 16x16-os sárga villogó csillag alakú ikont rendel addig, míg a játékos rá nem húzza az egerét;

a dolog kiegészítése az, hogy az aktuális leltárablak felül kap egy panel countert, ami listázza,

hogy hány új tárgyat kapott a player és ez a counter aztán 1-45-ig számolhat,

0db tárgy esetén nincs kijelzett értéke



Mount effekt rendszer:

van egy újfajta itemtípús,

amit ha felszerelünk,

akkor a játék a mount lábaira vagy törzsére vagy fejére betölt egy mse effektet.

-külön fájlban szerepel, hogy melyik mountID-hez milyen csontok elérhetők

-külön fájlban szerepel, hogy milyen mounteffektek érhetők el lábra, törzsre és fejre



A Minimap alá Pontos idő és dátum,

FPS és PING mérő, és az alá meg az X Y Z koordináták



Kaszthívó kűrt:

adott öt féle olyan tárgy, amivel megidézhetsz egy általad választott,

létező player alapján generált ALLY típúsú npc-t, aki a kasztjához hűen fog kinézni,

+rendelkezni fog az adott player utoljára mentett értékeivel és ütni,

(értsd ha az illetőn nincs cucc akk valszeg egy pucér magasabb szintű karakter fog lespawnolni melléd, hogy leboxolja az ellenségeket)

valamint skillezni annyi extrával, hogy a kűrt használatától számított 10.percben eltűnik.

Értelemszerűen az ALLY típúsú mob zöld névvel fogja viselni annak a playernek a nevét,

akit csapattársként meghívtunk vadászni, fontosnak mondanám, hogy az idéző kapja a lootokat és az exp-t!

Úgy öt féle kűrt van és alapjáraton mind azt a 10perces időt tölti, azt offolnak úgy 15-20 percre,

mert a sárkányisten varázslata által csak 10percnyi időtartamra férhetsz hozzá akár még az admin karakterekhez is... ;)



Szúrkoló rendszer:

adott egy tárgy, amivel lehívhatunk magunk köré pár 10-20 random player karakternek maszkolt npc-t, akik újonganak és tapsolnak.

Kétségtelenül a leghasznosabb dolog, mert a szurkoló tárgy kikapcsolásakor a tömeg is eltűnik.

A prémium változata megtölti a map1-et és random npc-ket is lehívhat.



Céh, mount és pet név váltó tárgyak

adott 1 olyan tárgy, amivel a céhvezér megváltoztathatja a céhe nevét, a tárgy 24 óránként használató és használat után eltűnik

adott 1 olyan tárgy, amivel megváltoztatható a Pet-ek neve és az adatbázis a mi karakterünkhöz, valamint a petpecsétID-jéhez köti

adott 1 olyan tárgy, amivel a mountpecsét item táblás kódjához köthetünk 1 saját 14-24 karakter hosszú nevet