forrás 64 bites game db

Indította Word, 2018-05-01, 17:03:30

sziasztok valaki le tudná írni hogyan tudok büldelni egy 64bites game db-t?

wtf?
Micsodaaa?

Én eddig nem hallottam, hogy ezt lehetne :D

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

2018-05-01, 23:36:46 #2 Utolsó szerkesztés: 2018-05-01, 23:39:23 Szerző: Distraught
https://www.viva64.com/en/a/0004/
https://forums.freebsd.org/threads/moving-from-32-bit-to-64-bit.49630/
olvasgass, keresgélj google-ön és ha rájössz, akkor menni fog
[spoiler]ha nem, akkor pedig nem[/spoiler]

C++ programmer at Gameloft

Lényegében annyi az egész, hogy felrakod a legújabb gcc-t egy 64 bites bsdn, meg az egyéb finomságokat ami kell a fordításhoz, azt egyből 64-bitesen fogja fordítani ha a makefileban nincs benne külön hogy ne úgy csinálja. Amire egyedül figyelni kell, hogy bsd 64 biten a long 64 bites, windowson meg nem, szóval a packeteknál le kell minden longot cserélni.
Ha nem látod a válaszom, valamit elrontottál: