Teleportálásnál kidob a ch választáshoz.

Indította Dreon, 2018-04-23, 14:24:04

Sziasztok!

Beraktam pár mapot a szerverbe,és azóta nem enged teleportálni egyes helyekre. Pl. orkföld,sohan hegy.
Egyből kidob a ch választókhoz,és utána már be sem enged, csak reboot után, és ha átírom a map indexet a map1-re.
Viszont ha lélekbe portolok,és onnan megyek ki orkföldre,akkor engedi.
Syserr kliens és szerveroldalon is üres.
Atlasinfo Manager szerint nem ütközik, sem az orkföld sem a sohan.
Ha vissza állítom a map berakások előtti mentést,akkor gond nélkül portol mindenhova.
Mitől lehet ez?



atlasinfo.txt-be benne van a map adatai? (koordináták, méretek stb.)
Ha olyan kliensed van, akkor root.eix/epk  ÉS locale_xy.eix/epk -án belül is lehet atlasinfo.txt.

2018-04-23, 15:23:38 #2 Utolsó szerkesztés: 2018-04-23, 19:08:24 Szerző: Dreon
Szia!

Persze,mindegyikben benne vannak.
Az új mapok közül viszont mindegyik működik hibátlanul.
A többi meg benne volt alapból,az újakat csak hozzáírtam.

Üzenet összefésülés: 2018-04-23, 15:30:03

Tűzföld az pl. jó.
Vörös erdőbe 2 napja még beengedett,de már oda sem.
Nem értem.... :/ :/

Üzenet összefésülés: 2018-04-23, 19:08:24

A problémát megoldottam! Az egyik index rossz volt.

Köszönöm szépen! A témát zárom!

Halihó!

Srácok,lányok!

Olyannal már találkozott valaki hogy, fordítok egy új gamet és db-t,berakom. Resi után ha portolni akarok,akkor egyes mapoknál kivág a ch választáshoz?
Syserr full üres mindkét oldalon.
Csak ha vissza állítom a biztonsági mentésemet,akkor javul meg!
Ez nekem kissé magas,főleg syserrek nélkül......
Valakinek van ötlete?

Packet.h fájlokban lehet nincs egyezés (game-indító) között. Valamint a tables.h-t is érdemes ellenőrizni, ha olyan rendszert raktál be.

2018-04-24, 16:23:20 #5 Utolsó szerkesztés: 2018-04-24, 17:28:56 Szerző: Dreon
Szia!

GM kereskedés tiltást raktam be,+beállítottam hogy csak az Implementor tudjon kereskedni. Ez működik is jól,de valamiért a teleportálásnál meghal az egész,és vissza sem enged, csak reboot után.

Üzenet összefésülés: 2018-04-24, 17:28:55

Debugos indító ennyit írt,amikor kivágott a chk-hoz.

Óvatosan szerkessz az indítóba, mert ha felülírsz olyan részt, amit nem kellene, akkor így jársz mint most. Leírás se mindegy milyen teszel, jól meg kell nézni kitől, milyen script stb.

2018-04-24, 19:33:29 #7 Utolsó szerkesztés: 2018-04-26, 19:11:13 Szerző: [MOD]Ken
Itt a metin2 hungaryn találtam,amit samurai publikált pár éve.
De ezt szerveroldalon csináltam,nem az indítóban. :) :)

Üzenet összefésülés: 2018-04-24, 19:34:48

http://metin2hungary.net/index.php?topic=193184.0

Üzenet összefésülés: 2018-04-24, 19:37:03

Annyi hogy az exchange.cpp-ben módosítottam kicsit,hogy az implementor tudjon csak kereskedni.

if (GetGMLevel() != GM_IMPLEMENTOR || victim->GetGMLevel() != GM_IMPLEMENTOR)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("GM's können nicht Handeln!"));
return false;
}


És ez működik is,csak valamiért a teleportok meghalnak,nem mindegyik,csak egy pár.