d.new_jump_all hiba

Indította Rock, 2018-04-15, 16:59:22

2018-04-15, 16:59:22 Utolsó szerkesztés: 2018-04-15, 17:01:04 Szerző: Rock
Sziasztok!

Adott egy run quest, szépen megy, gond nélkül...azonban ha egy játékos karakter cserézik, vagy csak kidobja valamiért, vissza dobja őt a belépő NPC-hez.

Az összes portolás d.new_jump_all paranccsal van megoldva...

Valaki ötlet? Köszi előre is.

2018-04-15, 17:31:45 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-04-15, 17:37:41 Szerző: Dani31
Ennek nem hogy pont így kell lennie?

Ha nem így lenne több buggot is okozhatna szerintem, de csak gondolj bele hogy a csoport már rég pár jump-al arrébb van, ő meg ugyanoda visszalép ahonnan kiesett, úgyis le lett ütve a boss és stb, tehát nem jutna tovább.
Vagy épp ellenkezőleg (attól függ hogy van megírva), megjelenik újra a boss vagy ami ott volt, és + loot.

Én nem javaslom átírni a dungeon rendszert hogy visszaengedje, hanem
Idézha egy játékos karakter cserézik
Retardáltakon nem lehet segíteni, az egyéni szoc. probléma :D
Idézvagy csak kidobja valamiért
inkább azt a valamiértet kellene megkeresni, márha fennáll és nem csak példának írtad.