Egyszerre több ember..

Indította EnVyUs, 2018-04-09, 15:57:55

Sziasztok!

Mint tudjátok a VZ-s questbe a sárkányrunt közösen kell megcsinálni és addig nem léphetnek be mások, míg a bent lévő csoport nem ölte meg a sárkányt.

Viszont én úgy szeretném megcsinálni a szerveren, hogy mindenkit egy külön sárkányhoz dobjon, ne kelljen várni még a másik csoport megöli, hanem akinek van belépője, folyamatosan tudja run-olni, és mit tudom én fél órája legyen, hogy le tudja ütni, ha nem sikerül kidobja őt, ha sikerül akkor is és utána mehet egyből egy kövi runra.


Valaki egy ehhez hasonlót tudna nekem küldeni?

és mi lenne, ha ch-nként lehetne runolni?
vagy mi lenne, ha több sárkányszoba lenne?  ???

Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2018-04-10, 08:01:48
és mi lenne, ha ch-nként lehetne runolni?
ch-nként? :o ???
Szóval ha van 100 playered és te mindnek külön szeretnél sárkit, akkor csinálsz 100 ch-t? :-\ :-X

2018-04-10, 21:28:49 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-04-10, 21:30:24 Szerző: fabtam11
Idézetet írta: fabtam11 Dátum 2018-04-10, 08:01:48
vagy mi lenne, ha több sárkányszoba lenne?  ???
Ilyen alternatívát is írtam, mért csak az elsőre kérdeztél rá ?(pl ch-nként 5-6 darab, hogy több player tolhassa)  :'(  :-\

különben is, a runok célja az, hogy ne egyedül Rambózd/Kratoszozd le a bossokat, hanem több különböző player társaságában kűzdj meg a mobokkal és a bossokkal...ha például 100 önfejű és bolond playered van, aki sével meg a sámis buffsystemmel kifullozta magát, hát jó legyen ch-nként 5-5 runmap az adott sárkányszobából!
'Aztán oda se neki', hogy ez egy mmorpg és csapjunk mindjárt a lecsóba' duós és triós csapatok is simán nekimehetnének emígy, csak a questnek kéne kezelnie a mapindexeket és azt h valaki már runol-e vagy se.

quest xy begin
state start begin
when npcidja.chat."sárkány szoba" begin
if pc.count_item(tárgyidja)< dbszám then
say("nincs olyan szarod amivel bemehetsz")
return
end
say("menjél")
wait()
d.join(mapindex)
end
when login with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= mapindex+10000 and pc.get_map_index() < mapindex+20000 begin
mob.spawn(sárkányid,x,y,dbszám) //nem tudom, hogy most itt ez-e a paraméterek sorrendje, keress rá a neten
end
when sárkányid.kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= mapindex+10000 and pc.get_map_index() < mapindex+20000 begin
warp_to_village()
end
end
end

C++ programmer at Gameloft

Ha már dungeon, akkor ne 'mob.spawn'-t használjatok, hanem d.spawn_mob()-t.

d.spawn_mob(MOBID, x, y)

Ugye tudod, hogy mindkét parancs végsősoron ugyanazt a függvényt hívja meg? Ha kijavítasz valamit, akkor az legyen már érdemben.

C++ programmer at Gameloft