LeNnT Pánt

Indította djmester, 2018-04-08, 20:07:57

Sziasztok!

Próbálok rájönni , hol rontottam el de most a systerr nem segít.
Próbáltam berakni a LeNnT féle pántot.
Viszont minden fordítás után 0 hibával kliens 0 syserr
egyszerűen nem látszanak a metin kövek modelljei a vért modellek és nem tudom hogy hol keressem a hiba forrását.

Nincs item leírás. Sőt az invertoryban csak az 1 sorban tudok mozgatni tárgyat :O
Valaki járt már így?

Köszi!



Item_scales pántrendszer rakd be, abba nincsen ennyi bug, mint ebben. :D

Ez elviekben az.
Item_scales Mikee is ezt rakta ki csak nem tudom hol lehet ennek a jelenségnek a környéke.

Idézetet írta: djmester Dátum 2018-04-08, 20:30:26
Ez elviekben az.
Item_scales Mikee is ezt rakta ki csak nem tudom hol lehet ennek a jelenségnek a környéke.

Hogy jön elő a füst megjelenése? megölsz egy mobot?

Ez egy metin lenne a füst látszik a modell nem egyiksem se a vértek valami nagyon össze akadt nálam

debugold az inditot talán ki írja

hát valszeg majd újra kezdem holnap csak az a bajom, hogy ebben a pánt tutoriálban tele van mondjuk a kliens része a invertorys lezárás meg minden félre hülyeséggel.

és nem sokra jöttem rá debugból :/

Ugye azt tudod, hogy a syserrben a hibaüzenetek nem maguktól születnek? Ha beraksz egy új rendszert, de ahhoz nincs hibalogolás, akkor ne is várd, hogy kapj bármi üzenetet. (kivéva, ha olyan részen van a hiba, amihez alapból volt logolás)

C++ programmer at Gameloft

szemrevételezésem.: LeNnt nem tom mit csinált, de szerintem tuti van valami háttérben lévő bugja ennek a fajta pántnak... :o

szerintem indító forrást csináld újra, mert az InstanceBase.cpp környékén hibázhattál, ő felel a karakteren való tárgyak megjelenítésért, valamint effektek is.

ujra beraktam ... igazából előzőre is jó volt.. csak a mob/item proto konvertálás nem sikerült jól vagy nem volt jó a szerver txt mert nem egyezett a kliensel mert nem vettemészre ,hogy nem olvassa a db a txt ket szal .. csupán proto baja volt nem voltak jók a vért id-k se a mob se semmi :'D...