Vért füstölés

Indította Zeratul, 2018-04-02, 15:57:30

2018-04-02, 15:57:30 Utolsó szerkesztés: 2018-04-02, 15:59:12 Szerző: Zeratul
Sziasztok!
Most olyan hibával küszködök hogy vért füstölést akarok berakni de nem akar füst effect megjelenni


ez alapján dolgozok: http://metin2hungary.net/index.php?topic=134333.0


kép csatolva


adatok


chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+16, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor/armor_7.mse") ##alap+7
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+17, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor/armor_8.mse") ##alap+8
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+18, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor/armor_9.mse") ##alap+9

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+19, "Bip01", "D:/ymir work/pc2/common/effect/armor/armor_assassin3.mse")







Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

2018-04-02, 16:14:27 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-04-02, 16:16:04 Szerző: Deadly2000
Egyszerűbb megoldás :

chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+22, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse") # Piros
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+23, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin4.mse") # K?
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+24, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin5.mse") # Z?d
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+25, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin6.mse") # Narancss?ga
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+26, "Bip01", "D:/ymir work/effect/armor_assassin7.mse") # Lila
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_REFINED+27, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/aze_shining_yellow.mse") #17 (s?ga)



(én felőlem )


InstanceBase.h

EFFECT_BODYARMOR_REFINED9 = 19,

Rakd utána.


EFFECT_BODYARMOR_PIROS = 22,
EFFECT_BODYARMOR_KEK = 23,
EFFECT_BODYARMOR_ZOLD = 24,
EFFECT_BODYARMOR_NARANCS = 25,
EFFECT_BODYARMOR_LILA = 26,
EFFECT_BODYARMOR_SARGA = 27,




InstanceBase.cpp


case CItemData::ITEM_TYPE_ARMOR:



Ez fölé illeszd be .


case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:

if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) // Check if you have fitted suit
{

long m_dwVnum_eff_1 = 42110; // Costum Sihastru (M)
long m_dwVnum_eff_2 = 42111; // Costum Sihastru (F)
long m_dwVnum_eff_3 = 42112; // Costum Cobra (M)
long m_dwVnum_eff_4 = 42113; // Costum Cobra (F)
long m_dwVnum_eff_5 = 42114; // Costum Sihastru Black (M)
long m_dwVnum_eff_6 = 42115; // Costum Sihastru Black (F)
long m_dwVnum_eff_7 = 42116; // Costum Sihastru Brown (M)
long m_dwVnum_eff_8 = 42117; // Costum Sihastru Brown (F) 
long m_dwVnum_eff_9 = 42118; // Costum Sihastru Brown (M)
long m_dwVnum_eff_10 = 42119; // Costum Sihastru Brown (F) 

DWORD vnum = pItem->GetIndex();

if (m_dwVnum_eff_1 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_2)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_KEK);
}
if (m_dwVnum_eff_3 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_4)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_NARANCS);
}
if (m_dwVnum_eff_5 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_6)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_ZOLD);
}
if (m_dwVnum_eff_7 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_8)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_LILA);
}
if (m_dwVnum_eff_9 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_10)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_PIROS);
}


}






Magyarázat hozzá ..:

long m_dwVnum_eff_1 = 42110;

Úgymond definiálod a vért ID-jét és nem kell állandóan azt írkálni , tehát ide írd a costume ID-t.



Idézif (m_dwVnum_eff_1 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_2)
         {
            __AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_KEK);
         }

Mivel nő és férfi külön van ,de egy szín megy rá ezért ugyan azt az effektet adjuk hozzá , így nem kell még 1x kiírni.



Idéz__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_KEK);


Ez pedig az ,, kód " amit a InstanceBase.h -ba írtál bele .


Fontos ,hogy az InstanceBase.h -ban lévő KÓDOT FOLYTASD , tehát ne hagyd ki a 21-et stb-t mert tapasztalat szerint majd random behelyetesít valamit oda aztán random effektek lesznek mindenhol.

Példaképp csatoltam 1 képet.

nálam nincs ott =- jelek kép csatolva
Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Mert azt én raktam oda , mivel alapból a sorok számából következteti ki ,hogy hányas.
(VS be ráhúzod egeret látod)

Beraktam de nem jó a füstölés még mindig

Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Mutasd ,hogyan írtad bele őket.

syserr?

C++ programmer at Gameloft



InstanceBase.cpp

case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:


if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) // Check if you have fitted suit
{


long m_dwVnum_eff_1 = 11200; // Costum Sihastru (M) 



InstanceBase.h


EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2, // °©żĘ 4-2-2


EFFECT_BODYARMOR_PIROS = 22,



syserr.txt






0405 21:03:26549 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse) Error
0405 21:03:26549 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=251, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse, isCache=0) - Error
0405 21:04:42451 :: CRaceManager::RegisterRacePath(race=20084).LoadRaceData(season1/npc/chagirap/shape.msm)
0405 21:04:42451 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20084
0405 21:04:42451 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2667] Race[20084]
0405 21:04:49489 :: CRaceManager::RegisterRacePath(race=20084).LoadRaceData(season1/npc/chagirap/shape.msm)
0405 21:04:49489 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20084
0405 21:04:49489 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2667] Race[20084]
0405 21:04:04741 :: CRaceManager::RegisterRacePath(race=20084).LoadRaceData(season1/npc/chagirap/shape.msm)
0405 21:04:04741 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20084
0405 21:04:04741 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2667] Race[20084]
0405 21:08:36687 :: CRaceManager::RegisterRacePath(race=20084).LoadRaceData(season1/npc/chagirap/shape.msm)
0405 21:08:36687 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 20084
0405 21:08:36687 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[2667] Race[20084]






Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !

Remélni merem ,hogy nem csak ez a sor van az InstanceBasebe
case CItemData::ITEM_TYPE_COSTUME:


if (pItem->GetSubType() == CItemData::COSTUME_BODY) // Check if you have fitted suit
{


long m_dwVnum_eff_1 = 11200; // Costum Sihastru (M) 



Ha igen hozzá kell adni az effectet

if (m_dwVnum_eff_3 <= vnum && vnum <= m_dwVnum_eff_4)
{
__AttachEffect(EFFECT_REFINED + EFFECT_BODYARMOR_NARANCS);
}




Mellesleg a syser szerint nem tudja betölteni a mse fájlt , próbálj meg egy másikot.


0405 21:03:26549 :: CEffectManager::RegisterEffect - LoadScript(D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse) Error
0405 21:03:26549 :: CInstanceBase::RegisterEffect(eEftType=251, c_szEftAttachBone=Bip01, c_szEftName=D:/ymir work/effect/armor_assassin3.mse, isCache=0) - Error

Ugyan úgy nincs semmi változás

Még kezdÅ' vagyok de igyekszek tanulni :-) !