SGMT2 SF HIBA!

Indította Radox, 2018-03-24, 20:09:46

Helló... amikor elindítom az SGMT2  SF-et nyilván ismeritek hiszen itt lett publikálva, ezt írja :

Idéz
Wlaczam DB...
Real Server
Log Offlog_file_delete_old: stat: No such file or directory
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success PLAYER
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success ACCOUNT
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success COMMON
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
Success HOTBACKUP
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
AsyncSQL: connected to localhost (reconnect 1)
▒׽▒Ʈ ▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒ϴ▒. ▒״▒▒ ▒▒▒▒▒մϴ▒.
▒׽▒Ʈ ▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒ϴ▒. ▒״▒▒ ▒▒▒▒▒մϴ▒.
item_proto_test.txt ▒▒▒▒▒ ▒о▒▒▒▒ ▒▒▒߽▒ϴ▒
item_proto_test.txt ▒▒▒▒▒ ▒о▒▒▒▒ ▒▒▒߽▒ϴ▒
socket: Address already in use

Wlaczam logowanie...
start.sh: ./auth: not found

Wlaczam CH1_1...
start.sh: ./game: not found

Wlaczam CH1_2...
start.sh: ./game: not found

Wlaczam CH1_3...
start.sh: ./game: not found

Wlaczam G99...
start.sh: ./game: not found

Gotowe!
root@:/usr/home/terabithia_test #

Hozzáteszem az auth sem indul el.. ez miért lehet? Van aki használta már és így járt?

Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.

Meg kell nézni a config mappákat (auth, channel1, game99). Vagyis a config mappákban hiányzik vagy nem az a neve a parancsikonoknak, melyek a share/db-t vagy share/game fájlt hívják meg.

Config mappában jobb klikk --> new link

Neve :  auth
Elérése: /usr/game/share/game

Mint ahogy fentebb Pisti írja:

cd auth mappába ezután:
ln -s /gamemappaelérése/share/data
ln -s /gamemappaelérése/share/locale
ln -s /gamemappaelérése/share/game
ln -s /gamemappaelérése/logs/auth/log


cd ch1 mappába ezután:
ln -s /gamemappaelérése/share/data
ln -s /gamemappaelérése/share/locale
ln -s /gamemappaelérése/share/game
ln -s /gamemappaelérése/logs/ch1/log


nyilván nálad nem ch1 meg ch2 stb kell írni ahogy látom, hanem ch1_1 utána ch2_1 és így tovább..

Ugyanezt végigcsinálni az összes csatornával egészen a game99-ig csak ugye a log útvonala változik.
a gamemappaelérése általában /usr/game vagy /usr/home/game, SF függő.
Ha ln -s /gamemappaelérése/share/game esetben hibát ír, akkor az azért van mert minden mappában van már egy game nevű fájl. Azt törölni lehet.

2018-03-25, 22:10:09 #3 Utolsó szerkesztés: 2018-03-25, 22:34:10 Szerző: Radox
Sajnos az auth sehogysem akar elindulni, de a chanelek azok igen :/
Véletlennek azt nevezzük, amikor a számításaink kudarcot vallanak.