Új bónusz hiba.

Indította gife974, 2018-03-19, 22:36:49

2018-03-20, 15:44:39 #20 Utolsó szerkesztés: 2018-03-20, 15:46:41 Szerző: 5310pati
Forrást mondtam h átnéztem, és stimmel minden.
Adatbázis részét tekintve meg:

Csak felcseréltem a design-nál a valuesban a szörny és metin elleni erőt és lám...

Üzenet összefésülés: 2018-03-20, 15:46:41

Idézetet írta: udvatt108 Dátum 2018-03-20, 15:40:43

Üzenet összefésülés: 2018-03-20, 15:43:43

Miért szúrtál be egy 6-7 bónusz (rare) adatbázisból olvasó kódrészt?? Csak mert nem értem ez h jön ide.
Hát először is ez alap 1-5 bónusz nem a 6-7-é de m1, másodszor meg te mondtad h a proto readernek van köze a dologhoz... szóval gondolom érted már.

Ahh szóval 6-7 bonusz lesz az uj bonusz, már értem. De ez megerősíti amit a képen demonstrálzál, hogy rossz a bonuszok sorrendje fortásban, vaagy amit irtam az uitooltip.py-ben rossz a sorrend, esetleg nincs ott a bonusz.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

1-5 bónusznak készül. Uitooltip nem hiszem, hogy hibás, hisz amikor manuálisan írom át a bónusz ID-t az item táblában, akkor a helyes bónuszt írja, csak az értéket sem adja hozzá, illetve, ha optolom, akkor jön ez a hiba.

Édes istenem... Ha szar indexre rakod adatbázisban akkor persze h nem stimmel forrásban és bizonyos szemszögből tekintve mondhatjuk h a forrásban a szar, de nem egyszerűbb a jó helyre berakni adatbázisban mint forrást átjavítani...?
uitooltipben meg milyen sorrend is? Nem manuálisan írod be az index-et, indítótól függ a dolog...
item.APPLY_ATTBONUS_MONSTER : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_MONSTER,

item.APPLY_ATTBONUS_METIN : localeInfo.TOOLTIP_APPLY_ATTBONUS_METIN,


Az meg mellékes most h 1-5 v 6-7, nem mondtam h számít, csak én éppenséggel a 6-7be raktam be.

De a item_attr_rare az a 6-7 bonuszként berakható bonuszok listályát és értékeit tartalmazza, de m1...
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

2018-03-20, 15:53:02 #25 Utolsó szerkesztés: 2018-03-20, 16:01:31 Szerző: 5310pati
Idézetet írta: gife974 Dátum 2018-03-20, 15:50:01
1-5 bónusznak készül. Uitooltip nem hiszem, hogy hibás, hisz amikor manuálisan írom át a bónusz ID-t az item táblában, akkor a helyes bónuszt írja, csak az értéket sem adja hozzá, illetve, ha optolom, akkor jön ez a hiba.
Ez az amit magyarázok, szerveren jól van, indítóban is, kliensben is, ezért stimmel ha manuálisan beírod az ID-t.
Ebből látszik h a sorrend van elrontva a desingban a valuesnál.

Idézetet írta: udvatt108 Dátum 2018-03-20, 15:51:36
De a item_attr_rare az a 6-7 bonuszként berakható bonuszok listályát és értékeit tartalmazza, de m1...
Na neeeeeeeeeeeeeeee :O Most csak szivacc ugye??


Üzenet összefésülés: 2018-03-20, 16:01:31

De tessék:

És igen, fel van cserélve mert lecopyztam mint kikeresgéljem azért van szörny metin helyett. :-X

Nekem ez azért nem stimmel, mert én akár hová tettem a mysql-ben az új bónuszaimat, akkor is megfelelően adta be a bonuszokat optolásnál. Tehát (nállam miért lenne máshogy másoknál) nem szabályozta a mysql-ben az hogy melyik sorba miután milyen bonuszt tettem, hiszen ott csak tájékoztato adatok vannak a szerver részére. Honnan tudom? Nállam van 8. Opt és külön item_attr_eightopt táblában van, hogy oda milyen bonuszokat tehet.


De bocsika, nem szeretnék beleszolni. xD
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Én is csináltam már olyat új táblából, új rakóval/cserével stb.
De mint látod számít a sorrend.

2018-03-20, 16:24:24 #28 Utolsó szerkesztés: 2018-03-20, 16:35:23 Szerző: udvatt108
Pati, próbáld ki, hogy megkatyvaszolod az item_attr táblád(biztonsági mentés után) és nézd meg, hogy úgy átpakolgatott sorrendel mit reagál a szervered Csak érdekel, mert mint irtam nállam változatlanul müködik minden függeltelül hogy milyen sorrendet alkot a táblám.

Esetleg ha sorrend érzékenység fennáll, akkor db-ben a ClientManagerBoot.cpp vagy most fejböl nem tudom biztosan, de vmelyik fájlban betölti az adatbázisból ezeket a tárgyakba tehető bonuszok listályát (item_attr, item_attr_rare) és elképzelhető, hogy azonosítót ellenőriz és párosít, ha így van akkor talán nincs ott megadva, vagy rossz sorrend. CSAK ÖTLET, ÍGY FEJBŐL ENNYIT TUDOK HOZÁFŰZNI.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Akk beszarik, de engem nem zavar ha sorrendben kell megadni.
Alapból így volt, nem piszkálom, jó így is.

2018-03-20, 17:01:54 #30 Utolsó szerkesztés: 2018-03-21, 06:49:13 Szerző: Rin the Exorcist
Nah, akkor engedelmetekkel becsatlakoznék egy külsős félként, aki pártatlanul szemlélődik! :D

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2018-03-20, 15:44:39
Hát először is ez alap 1-5 bónusz nem a 6-7-é de m1

Igazság szerint amit másoltál, az valóban a 6-7-hez tartozik, nézd csak meg az utolsó sorát.
m_vec_itemRareTable.push_back(t);

De jelenleg valóban tökmindegy.





Az uitooltip.py-ben a bónuszok sorrendje tök mellékes, aki nem hiszi, járjon utána. :-X




Az item_attr-ben pedig csak az számít, hogy melyik bónusznak milyen értéke van (azaz táblaszerkesztőben a sorrend alapján, a szöveg is tök mellékes, csak nekünk segít), ezenkívül tök mindegy, hogy helyezkednek el a táblázatban, jól kell, hogy működjön.

[spoiler]Ez milyen tökös hozzászólás lett.. 8)[/spoiler]
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"