korlátolt gm jog quest-ből / új gm jogok

Indította Madnessme, 2018-03-18, 10:18:37

2018-03-18, 10:18:37 Utolsó szerkesztés: 2018-03-18, 10:23:11 Szerző: Madnessme
Sziasztok.

Érdekelne hogy meglehet-e oldani 2-3 dolgot egyszerű quest írásával.

1. Egy küldetés jutalmaként kapj egy bizonyos GM jogot véglegesen / egy ideig.
2. A kapott GM jogot csak bizonyos mapon tudd használni / bizonyos NPC/item lehívására tudd használni.
vagy valamilyen szinten limitált legyen.. le lehessen trollkodni vele.
3. Lehet-e új GM jogot hozzáadni a meglévő parancsok mellett.. lehet azt gm ranghoz társítani?

pl. egy új parancs: /pets és lehív minden pet hívó itemet leltárba.

Ezek érdekelnének, OFF-ot nem kérek. köszi előre is.

2018-03-18, 10:28:20 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-03-18, 10:29:53 Szerző: udvatt108
Szia.
Az összes kérdésedre a válasz: IGEN (Ha forrással is dolgozol.) | NEM (Ha nincs forrásod.)

Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

Ha pedig nem forrást használsz (van még ilyen?), akkor questes tekercseket javasolnék (ez egyébként lényegesen egyszerűbb is).
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Utána nézek jobban ha haza értem.

Van forrás.. alap 40k whiteworld-éval próbálom de semmi ötletem sincs hogy korlátozzam le mapp szerint.
Csak egy bizonyos mappon legyen elérhető a parancs csak a küldetés teljesítésével X ideig. Ez a lényeg.
Van erről több infó esetleg más fórumon? Inkább utána olvasnék előtte. Jobb szeretnék tanulni és ötletesen kialakítani sajátos dolgokkal nem csak lemásolni majd szerkeszteni mások cuccait.


questes tekercsek?

Ha elkészítetted a parancsot a forrásban, akkor meghívásnál ellenőrzöd, hogy bizonyos map indexen van-e a játékos, valamint ha küldetéshez vonatkoztatod, akkor meg ellenőrzöd, hogy a küldetés végre lett-e hajtva.

Az utóbbit esetleg úgy ellenőrizheted, hogy questflaggal definiálsz egy új változót mondjuk "kuldetes1vegrehajtva" néven amikor a küldetést végre hajtotta, ezt ugyebár meg tudod questben is csinálni, majd forrásban meg ellenőrzöd a parancs meghívásánál, hogy az adott "kuldetes1vegrehajtva" nevű questflag definiálva van-e és ha igen engeded a parancsot használni, ha meg nem nyilván akkor nem tudja használni.

Ez egy működő elmélet.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.