Refine system cucc

Indította fabtam11, 2018-03-15, 14:42:49

Üdv!
Valaki találkozott már ezzel vagy ismeri ezt a módosítást?
https://i.gyazo.com/34b975650e4d21ef088a6d4584729dce.gif
A gif szavakkal leírva: ennél a fejlesztésnél a refine ablak a tárgy neve és mennyisége mellett még azt is jelzi, ha rendelkezel vele zölden írja a nevét+ leírja h hány darab van nálad zárójelbe; ha nem rendelkezel vele, akkor vörösen jelzi, hogy pár vagy kevesebb, esetleg 0 darab van nálad (szintén zárójelben)

Ha valaki ismeri ezt a systemet v a módosítást lenne oly szíves, hogy kipublikálná vagy linkelné az eredeti leírást, nos azt megköszönném!
További kellemes napot kívánok!

2018-03-15, 14:55:35 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-03-15, 15:06:32 Szerző: 5310pati
Én vagy 1000 éve 1x megcsináltam, nem nagy cucc kiíratni a db számot, és 1 if-et belerakni ami szerint piros v zöld lesz a keret :o :-X

Üzenet összefésülés: 2018-03-15, 15:06:32

def AppendMaterial(self, vnum, count):
textLine = ui.TextLine()
textLine.SetParent(thinBoard)
textLine.SetFontName(localeInfo.UI_DEF_FONT)
#textLine.SetPackedFontColor(0xffdddddd)
have_count = player.GetItemCountByVnum(vnum)
if have_count < count:
textLine.SetFontColor(1.0, 0.0, 0.0)
else:
textLine.SetFontColor(0.0, 1.0, 0.0)
textLine.SetText("%s x %02d / %02d" % (item.GetItemName(), count, have_count))
textLine.SetOutline()
textLine.SetFeather(False)
textLine.SetWindowVerticalAlignCenter()
textLine.SetVerticalAlignCenter()

pati, ez melyik mappába menne? Üdv.


actually wow, köszönjük szépen!

ment a +