Packet hiba: mi lehet a probléma?

Indította Fl4T!K, 2018-03-13, 15:19:52

Sziasztok!

Nem szoktam innen segítséget kérni , de most muszáj lesz! :D

Na szóval, tegnap valamit elbasztam a forrásban.
Annyi a probléma, hogy mikor kiválasztom a karaktert, akkor utána megáll a betöltésnél, és nem irja ki a százalékot, se számot! :D bizony furcsa...
A syserr pedig csak ennyit irt:
Phase Select does not handle this header (header: 4, last: 32, 4)

Átnéztem a packeteket, inputot, de sajnos nem találtam még...
Hátha volt közületek ilyen probléma, így megtudnám keresni a hibát ....

Tippet, ötletet szivesen meghallgatom!
Hamarosan...


2018-03-13, 15:23:41 #2 Utolsó szerkesztés: 2018-03-13, 17:11:26 Szerző: Fl4T!K
char.cpp, packet, char_item.cpp, item.cpp

Ellenőriztem régebbi fájllal, de semmi....

header: HEADER_CG_CHARACTER_CREATE
De wtf :D
Hamarosan...

A 32-es csomagot nézd át, azzal van baja.

2018-03-13, 22:21:10 #4 Utolsó szerkesztés: 2018-03-13, 22:35:34 Szerző: 5310pati
Sztem vmelyik struktúrát rontottad el, mmint nem stimmelnek.
Lehet az packet, char v item headör fájljában is.
Igen kicsit fáradt vok... :D ha már karakter készítéshez tartozó packetre sír nemigen lehet item-es struktúrában a hiba :D V aztán ki tudja :o ??? Már semmi nem lepődök meg.

Idézetet írta: [VIP]P3NG3R Dátum 2018-03-13, 19:44:23
A 32-es csomagot nézd át, azzal van baja.

Köszi!
Gondoltam erre is, de sajnos még nem találtam! :'D

A packetek pedig full egyeznek. XD
TISZTA FAIL! :D
Hamarosan...

Tegnap én csak egy aposztrófot ütöttem el és teljesen máshova esett az exceptionre mutató sor. Nézd át a fájlokat lehet neked is ez van.

Az is lehet, hogy a packeten belüli egyéni típus tér el pld a TSimplePlayerInformation

Idézetet írta: Fellner Dátum 2018-03-14, 08:40:50
Tegnap én csak egy aposztrófot ütöttem el és teljesen máshova esett az exceptionre mutató sor. Nézd át a fájlokat lehet neked is ez van.

Ez tuti, vagy vessző maradt le.

Penger: Common-ban lévő cuccot átnéztem, char.h-t, az összes inputot, desct is :D
De ha estig sem találom, akkor sajnos vissza kell állitanom egy kicsit réggebbi verzióra, aminek nem örülnék. :/
Hamarosan...

Egyébként a packet encryption miatt simán lehet, hogy nem arra a packetre sír amivel baj van. Illetve ha a kliens által küldött packet hibás akkor az is előfordulhat hogy a sequence byteot írja ki a hibás packet számának. Amíg ez a kettő be van tolva ritkán lehet megtalálni azt a packetet ami hibás.
Ha nem látod a válaszom, valamit elrontottál:

2018-03-14, 14:15:57 #10 Utolsó szerkesztés: 2018-03-14, 15:05:45 Szerző: Fl4T!K
Köszi a választ!
Ki van kapcsolva jelenleg az encryption, de mégis megáll, amikor kiválasztom a karit, aztán átdob a loading-ra és semmi nem lesz tovább. :S
De game forrást még átnézem egyesével, a többi ua mint a régi. Régivel még tudtam fellépni.


Üzenet összefésülés: 2018-03-14, 15:05:45

Na megvan a hiba! :)

ComputePoints()-ban volt a chatpacket, amiért nemtudott lefutni.
Mindenkinek köszi, hogy megpróbált segíteni :).
Hamarosan...