metin kő fehér tégla lapok

Indította Levi999, 2018-03-10, 15:34:35

sziasztok be raktam a szerverbe egy metin kővet de fehér tégla lapokat ad be mikkor le hívom.

eszt írja a syserr.txt a kliensbe

0310 15:20:45742 :: CRaceData::RegisterMotionData - LoadMotionData(c_szFileName=d:/ymir work/monster/plechi_v2018_metinstone/attack00.msa) ERROR

mi lehet a probléma?

attack.msa tartalma

ScriptType               MotionData

MotionFileName           "D:\ymir work\monster\plechi_v2018_metinstone\stay00.GR2"
MotionDuration           0.500000

Group MotionEventData
{
    MotionEventDataCount     1
    Group Event00
    {
        MotionEventType      1
        StartingTime         0.004444
       
        IndependentFlag      0
        AttachingEnable      0
        AttachingBoneName    "metinstone02_00"
        FollowingEnable      0
        EffectFileName       "d:/ymir work/effect/plechito/monster/v2018_metinstone_attack.mse"
        EffectPosition       0.000000 0.000000 0.000000
    }
}

2018-03-10, 18:10:38 #1 Utolsó szerkesztés: 2018-03-10, 19:37:40 Szerző: fabtam11
1.  a szerverbe és a kliensbe raktad be azt a Metinkövet.
2. A fehér téglák a metinkő effektje lenne, ami nem találja a hozzá tartozó mse fájlt
3. a syserr pedig az attack00.msa hiányára/malőrére ad okot (?)

így  találtam meg maga a model jó de mikkor le hívom akkor ad be tégla lapokat körülőte esés közbe de csatoltam mapályát a kőnek.

én így találtam neten ahogy van.

nyisd meg a motlist.txt-t
keresd.:
GENERAL NORMAL_ATTACK attack00.msa 100

cseréld
GENERAL NORMAL_ATTACK stay00.msa 100

mentsd, csomagold vissza és teszteld.

Várj amúgy mibe csomagoltad be ezt? az alap monster eix epk fájlokba került be a metinkő?
csak azért kérdem mert fix a fehérség oka h az index nem látja ezt.:
D:\Ymir Work\effect\plechito\monster\v2018_metinstone_loop.mse

külön csomagoltam be mappályát és raktam rá kliens indexre :) majd az alap 8001 kő vet írtam átt rootba

várj amúgy forrást használsz ?
Vagy vz kliensbe bevágtad a 2.9-es exportálású modellt és a 2.4-es gr2 motor kikészülve inkább be se töltötte a modellt?  :o

forrás és model az jó csakl mikkor le hívom a kővet akkor eszt adja be a syserr és a fehér tégla lapokat is körülöte csak ha le hívom akkor van fehér téglalap

2018-03-10, 20:24:57 #7 Utolsó szerkesztés: 2018-03-10, 21:04:00 Szerző: fabtam11
keresd meg a
D:\ymir work\effect\plechito\monster\
elérésen a kövi fájlt
v2018_metinstone_loop.mse

Jobbklikk társítás notepad++ vagy notepad...vagy más szövegszerkesztő

Eztán nyisd meg és ctrl+f-el keresd meg a betöltendő képfájlokat (azaz keress rá a DDS szóra)
Eztán látni fogod h az MSE pontosan hány textúrát mozgat és hogy honnét próbálja őket betölteni.
A probléma megoldása a kövi lesz.: Minden adott elérést felkeresel és ellenőrzöl, hogy megvannak-e a DDS fájlok a helyükön.
            "D:\ymir work\effect\monster2\boom3.dds"
            "D:\ymir work\effect\background\smoke01.dds"
            "D:\ymir work\effect\background\gatein.dds"
https://data.hu/get/11101652/Desktop.rar <---ha valami hiányozna vedd, vidd, rakd a helyére, csomagold be és teszteld! ;)