Quest

Indította Deadly2000, 2018-03-08, 14:53:26

quest sarkany_run_2_0 begin
state start begin
when 20080.click with pc.get_map_index() == 117 and game.get_event_flag("idosarkany") == 0 begin
say_title("---- ")
say("-")
say("-")
say("-")
local a = select("Mehet","Majd máskor")
if a == 1 then
mob.spawn(34070,128,127,1)
game.set_event_flag("idosarkany",1)
end
end

when 20080.click with pc.get_map_index() == 117 and game.get_event_flag("idosarkany") == 1 begin
say_title("----- ")
say("Nem telt még le a 3 óra az után ,hogy legyőzték.")
end

when 34070.kill with pc.get_map_index() == 117 begin
timer("sarkanyjon", 10800)
end

when sarkanyjon.timer begin
game.set_event_flag("idosarkany",0)
end
end
end





A quest jól működik addig a pillanatig , amíg megölöm a sárkányt. És után (10800sec = 3 óra) akár 1 napig is mehetne ,de nem vált át a event_flag

kilép közben a karakter?

C++ programmer at Gameloft

Mi lenne ha server_timer-t használnál inkább? :o ???

Timer se kell, próbáld ezt:

quest sarkany_run_2_0 begin
state start begin
when 20080.click with pc.get_map_index() == 117 and game.get_event_flag("idosarkany_leidezve") == 0 begin
if game.get_event_flag("idosarkany") > get_time() then
say("Még nem telt le a megöléstől számított 3 óra.")
return
end
say_title("---- ")
say("-")
say("-")
say("-")
local a = select("Mehet","Majd máskor")
if a == 1 then
mob.spawn(34070,128,127,1)
game.set_event_flag("idosarkany_leidezve", 1)
end
end

when 34070.kill with pc.get_map_index() == 117 and game.get_event_flag("idosarkany_leidezve") == 1 begin
game.set_event_flag("idosarkany",get_time() + 10800)
game.set_event_flag("idosarkany_leidezve", 0)
end
end
end

C++ programmer at Gameloft

Hát ez attól függ hogy akarja.
Ha simán jó h 3 óra után újra be mehet menni akkor jó a tied, ha viszont azt akarja h autón lespawnoljon 3 óra után akár bementek akár nem, akkor kell a timer.

Ez így jó lesz , köszönöm nektek.