Lennt féle vállpánt indító hiba.

Indította xTryx, 2018-02-20, 18:09:11

2018-02-20, 18:09:11 Utolsó szerkesztés: 2018-02-20, 18:23:38 Szerző: xTryx
Sziasztok. Próbálom berakni a rendszert, de hibába futottam és nem tudom megoldani.
https://imgur.com/a/Vld2o



Az item data-ban benne van a wolfman viszont nekem az nincs ezért megpróbáltam szerkeszteni mert nem fordult .
Viszont most a képen láthatót produkálja.

Szerkesztett:
DWORD dwPos;
if (strJob == "JOB_WARRIOR")
dwPos = NRaceData::JOB_WARRIOR;
else if (strJob == "JOB_ASSASSIN")
dwPos = NRaceData::JOB_ASSASSIN;
else if (strJob == "JOB_SURA")
dwPos = NRaceData::JOB_SURA;
else
dwPos = NRaceData::JOB_SHAMAN;

Erdeti:
DWORD dwPos;
if (strJob == "JOB_WARRIOR")
dwPos = NRaceData::JOB_WARRIOR;
else if (strJob == "JOB_ASSASSIN")
dwPos = NRaceData::JOB_ASSASSIN;
else if (strJob == "JOB_SURA")
dwPos = NRaceData::JOB_SURA;
else if (strJob == "JOB_SHAMAN")
dwPos = NRaceData::JOB_SHAMAN;
else
dwPos = NRaceData::JOB_WOLFMAN;


RaceData
class CRaceData
{
public:
enum EParts
{
// Share index with server
// ECharacterEquipmentPartµµ ĽöÁ¤ÇŘÁÖĽĽżä.
//ĆĐŶ Ĺ©±â°ˇ şŻÇŐ´Ď´Ů Ľ­ąöżÍ »óŔÇČÄ Ăß°ˇÇŘÁÖĽĽżä.
PART_MAIN,
PART_WEAPON,
PART_HEAD,
PART_WEAPON_LEFT,
PART_HAIR,
#ifdef ENABLE_ACCE_SYSTEM
PART_ACCE,
#endif

PART_MAX_NUM,
};

......


Mi lehet a megoldás?
Miért nem találja a GameLib.lib-et, azaz miért nincs maga a fájl a mappában?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Szedd ki a makrót a racedatából..

[spoiler]Egyébként sincs semmi értelme, most kell neked a vállpánt vagy nem? Ha nem akkor minek rakod be? Ha kell akkor minek akarod majd kikapcsolni?[/spoiler]
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"


Én a helyedbe nem ezt raknám be, hanem az Item_scaleset.

Ez az item_scale-s, hiszen LeNnt rendszere az official. Aki látta milyen dolgokat árul, az tudja, hogy onnan származnak az official rendszerek.

Maradhat a makró, csak linkeld be a LocaleInc.h fájlt.
Nekem is bugos, definiáltnak mutatja a makrót holott nem is :-\ fák vs lodzsik.

Most épp ott tartok hogy minden jó csak az uiinventory.py-ben benne van a highlight system aztán ha megpróbálon kiszedni össze omlik az egész nem megy a jobb klikk és attritube errort ír erre....: module' object has no attribute 'GET_ITEM_DROP_QUESTION_DIALOG_STATUS'

ebből csináltamif app.ENABLE_ACCE_SYSTEM:
slotNumberChecked = 0
if not constInfo.IS_AUTO_POTION(itemVnum):
if app.ENABLE_HIGHLIGHT_SYSTEM:
if not slotNumber in self.listHighlightedSlot:
self.wndItem.DeactivateSlot(i)
else:
self.wndItem.DeactivateSlot(i)

for j in xrange(acce.WINDOW_MAX_MATERIALS):
(isHere, iCell) = acce.GetAttachedItem(j)
if isHere:
if iCell == slotNumber:
self.wndItem.ActivateSlot(i, (36.00 / 255.0), (222.00 / 255.0), (3.00 / 255.0), 1.0)
if not slotNumber in self.listAttachedAcces:
self.listAttachedAcces.append(slotNumber)

slotNumberChecked = 1
else:
if slotNumber in self.listAttachedAcces and not slotNumberChecked:
self.wndItem.DeactivateSlot(i)
self.listAttachedAcces.remove(slotNumber)



Ezt:
if app.ENABLE_ACCE_SYSTEM:
slotNumberChecked = 0
if not constInfo.IS_AUTO_POTION(itemVnum):
self.wndItem.DeactivateSlot(i)

for j in xrange(acce.WINDOW_MAX_MATERIALS):
(isHere, iCell) = acce.GetAttachedItem(j)
if isHere:
if iCell == slotNumber:
self.wndItem.ActivateSlot(i, (36.00 / 255.0), (222.00 / 255.0), (3.00 / 255.0), 1.0)
if not slotNumber in self.listAttachedAcces:
self.listAttachedAcces.append(slotNumber)

slotNumberChecked = 1
else:
if slotNumber in self.listAttachedAcces and not slotNumberChecked:
self.wndItem.DeactivateSlot(i)
self.listAttachedAcces.remove(slotNumber)



def UseItemSlot(self, slotIndex):
if constInfo.GET_ITEM_DROP_QUESTION_DIALOG_STATUS():
return

slotIndex = self.__InventoryLocalSlotPosToGlobalSlotPos(slotIndex)
if app.ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM:
if self.wndDragonSoulRefine.IsShow():
self.wndDragonSoulRefine.AutoSetItem((player.INVENTORY, slotIndex), 1)
return

if app.ENABLE_ACCE_SYSTEM:
if self.isShowAcceWindow():
acce.Add(player.INVENTORY, slotIndex, 255)
return

self.__UseItem(slotIndex)
mouseModule.mouseController.DeattachObject()
self.OverOutItem()


Ha esetleg valaki tudna csatolni 1 tisztát vagy segítene megköszönném.

constInfo.py-ba van ez a változó:     GET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS


Vállpánt rendszernél kicsit más ennek a változónak a neve, de ezzel kiküszöbölheted:

Tehát ezt átírod:
GET_ITEM_DROP_QUESTION_DIALOG_STATUS

erre:
GET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS

Ahh basszus észre se vettem. Pedig rá is kerestem a constinfóba a változóra és csekkoltam hogy jó-e. Mindenesetre köszi a segítséget.  :-[