Ötletbörze

Indította mikee0121, 2018-02-13, 21:51:48

2018-02-13, 21:51:48 Utolsó szerkesztés: 2018-02-13, 21:53:46 Szerző: mikee0121
Véleményetekre lennék kíváncsi ti az alábbi kis dolgot hogyan oldanátok meg.

Rengeteg ember a mai szervereken úgy játszik hogy egyszerre két karakterrel fejlődik. Ezt most úgy értem hogy példa kedvéért saját magának készít egy buff sámit. Ezzel viszont szerintem kicsit elveszi a többi játékos választási jogát már pedig én sámán leszek és majd rohadt sokat keresek a buffból. Na ez ki halt a mai összes szerveren.

És lényegében már csak a kérdés merül fel ti hogyan viteleznétek ki például egy olyan dolgot hogy egy IP-ről ne tudjon feljönni egyszerre például egy testi harcos és egy buffsámi viszont úgy feltudjon jönni több karakterrel hogy wari ninja vagy wari sura stb (Remélem értitek).

Gondoltam quest alapúra hogy vizsgálja loginnál a karakter típust de ez már forrás korában csúnya megoldás.

Ti hova raknátok ellenőrzéseket az biztos hogy input_loginba kell viszont milyen kritériumokkal tennétek meg ezeket?
Nekem volna elképzelésem de mivel itt is sok embernek nagyobb a tudása mint az enyém  kíváncsi lennék hogy hány helyre kellene még gondolnom hogy itt is egy kis ág meg ott is de akkor már figyeljen erre is.


Várom az ötleteket ki mire figyelne oda hogy valósítaná meg ha egy ilyen örült dologra készülne.

Így elsőre, például a bejelentkező packettel szórakoznék, és úgy nézne ki a dolog, hogy amikor kiválasztod a karaktert, akkor megnézi, hogy be vagy-e már lépbe erről az ip-ről stb. A hibát pedig egy felugró ablakkal közölném, és így nem tudná kiválasztani a karaktert.
Csak szerintem ha a két kliensen kb egyszerre nyomsz entert, és egyszerre kezdenek tölteni, akkor nem fog működni ez a szűrés.

Nem igazán vagyok híve, de kezdem úgy érezni, hogy csak érdemes lenne korlátozni a klienst, és csak egyszer lehetne megnyitni. Hisz én amióta az eszemet tudom, meg igazából mindenki azt csinálja, hogy 1 felhasználón csak egy karakter van, max rakisok még. Így sokkal egyszerűbb cuccokat rendezgetni, húzni a saját karinkat, egyszóval minden jobb így. Ezzel pedig lényegében el is veszíti az MMO hatását, hisz egyszemélyes hadsereget alkotunk.
De a baj az, hogy mivel kicsi a játékosbázis, ami egy szerveren koncentrálódik, úgymond a kemény mag, ezért mást igazából nem lehet tenni. Nincsenek elegen ahhoz, hogy kialakulhassanak az ilyen húzásos / buffos rendszerek. Már azt is csodálom szinte, ha 1-2 tucat fős céhet látok. Szóval jobb engedni nekik, hogy olyan karaktereket csinálhassanak és úgy ahogy szeretnék.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"