3ds max segítség

Indította gamer6661102, 2018-02-06, 21:48:46

Sziasztok! Sajnos nem sok leírást látok ezzel kapcsolatban így szeretnék segítséget kérni!
Minden érdekel Szó szerint minden, aki bárit tud a programról lehet kis dolog ossza meg velem!

Jönne egy nagy kérdés is.
3ds max 2013 van és ha be rakok egy mobot és nem nyúlok hozzá csak simán ki szeretném venni akkor nem látszik a mob sem WorldEditorral sem a játékban.
Nézegettem rengeteg videót ki hogy mit csinál De mindenhol csak azt látom hogy előre el mentett beállítást használva mentik ki a dolgokat sehol nem látni pontos beállítást 1x sikerült azt elérném hogy a mob látszódott mikor ki vettem de a kezében lévő kard nem "Tesznek a láng királyt próbálgatom" Ha valakinek van bármi ötlete vagy esetleg kicsit jobban ért hozzá annak nagyon örülnék! :)


Nem lehet h újabb grannyvel exportálod ki mint amit we és a kliensed használ? :o ???

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2018-02-06, 22:09:11
Nem lehet h újabb grannyvel exportálod ki mint amit we és a kliensed használ? :o ???
kivéve ha a témanyitó ért a c++-hoz és rendelkezik az összes eszköz friss forrásával...abban az esetben (ami abszúrdnak tűnik) van egy adott esély arra h sikerüljön a bukfenc.  ::)

Elég 1 régi indító(2.4) és egy 13-as max hozzá h összejöjjön a dolog ;D

2018-02-06, 22:57:26 #4 Utolsó szerkesztés: 2018-02-06, 23:19:59 Szerző: gamer6661102
2.9es granny van ha ez segít a válaszban! :)


Idézetet írta: gamer6661102 Dátum 2018-02-06, 22:57:26
2.9es granny van ha ez segít a válaszban! :)
szóval nincs attacholva a kard a királyhoz ésvagy a király a kardhoz?

Az a gondom hogy mikor el mentem gr2 ként akkor nem tudom hogy kell be állítani!
Mert ha nem jól van be állítva akkor nem látszik a boss se semmi.
A másik láttam egy leírást ahol elvileg azt írja le hogyan lehet a kettőt össze csatolni viszont felénél el akadok mert nem jelenik meg aminek meg kéne! :)

http://metin2hungary.net/index.php?topic=184156.0

Elvileg itt az egyesítés része de...

"Nyomjunkrá,és az előbb már emlitett "Select by Name" gombos kijelölős gombra klikk.Majd a Bip01 et kijelölöd"

Nekem nincsen ott olyan hogy Bip01

Esetleg ha van egy kis időd meg mutatni vagy küldeni egy előre el mentett pontos mentést annak örülnék :)

2018-02-08, 13:45:57 #8 Utolsó szerkesztés: 2018-02-08, 13:59:45 Szerző: D4RR3
Ha más játékból importálsz ott nagy eséllyel nem "Bip01" a fő csont hanem valami más, lényegében azt a csontot kell kijelölnöd amiből kiindul a többi. A "Select Objects" menüben (ahol kijelölöd a dolgokat) ha bevan pipálva a "Display Subtree" akkor tisztán látható melyik csontból indul ki a többi.

UI:
Szerintem a modelled csontozva lett beimportálva csupán másképpen (skin). Tehát ha alapból csontozva van akkor nem szükséges vesződnöd vele, addig míg nem érted hogyan kell csinálnod elég az is ha szimplán exportálod. Ami rossz lehetett az szerintem a .msm fájlod megírása mivel mint említetted nincs "Bip01" akkor nyilván más a root csont és azt módosítani kell a .msm fájlban (AttachingBoneName "Bip01")

Mint már fentebb írtam a láng királlyal próbálkoztam nem nyúltam hozzá nem csináltam semmit És mikor ki szedem nem látszik sehol :) És mint írtam valami előre el mentett beállításra lenne szükségem mert a videókban Exportnál rá mennek hogy load be töltik az előre el mentett beállítást és nem kell álligatni semmit :D

Próbálkoztam minden félével és 1x sikerült úgy be lőni hogy maga a láng király látszódott a kardja viszont nem :)

Van be menti konvertálóm hozzá és van dds elérési útvonal módosítom is :)

texturát rá tudom tenni mikor látszódott a király akkor rajta is volt de ez a ki szedés ami fel adta a leckét nekem! :D

2018-02-09, 22:57:10 #10 Utolsó szerkesztés: 2018-02-09, 23:14:20 Szerző: D4RR3
Mivel nem tárgyról vagy fegyverről van szó hanem egy mozgó karakterről ezért be kell csontoznod. Amit linkeltél témát az egy karakter csontozását mutatná be, de a videó már nem elérhető ezért jobb lenne YouTube-on keresned ahhoz hasonló oktató videót amennyiben a leírás nehéznek bizonyul.

A "Bip01" csontot lehet azért nem találtad meg mivel elfelejtetted behúzni 3ds max-ba a Láng király .gr2 fájlját (importálni a csontokat).
Ezt régebben mint írtad sikerült megcsinálnod, mivel akkor látszódott játékban a szörny csak a fegyver nem, nos ez azért volt mivel csak a Láng király modelljét kapcsoltad össze a csontokkal a fegyverét nem, ezért először válaszd ki mindkettőt aztán kapcsold a fő csonthoz (Bip01) -> miután ez megvolt jöhet a csontozás.

Jelenleg nincs időm egy videó összedobására, de szerintem érthető a leírás és rájössz majd te is hogy nagyon egyszerű. Amit elfelejtettem említeni, hogy minden bizonnyal rosszul fogja beimportálni a csontokat tehát pl. lesz olyan csont amelyiknek bal felől lenne a helye de jobb oldalon lesz mindkettő, ezért itt egy videó a javításáról: https://www.youtube.com/watch?v=JL_bXfis26Y