Pánt,és mount rendszer egybe.

Indította TTMaster112, 2017-12-01, 18:51:26

2017-12-01, 18:51:26 Utolsó szerkesztés: 2017-12-01, 18:53:07 Szerző: TTMaster112
Beraktam a offical mount rendszer-t amit találtam fent deven és müködött,mig addig ameddig nem ért össze valahol a pántal és nem tudok rájönni hol.
Annyi a lénye hogy ha felveszem a pántot nem látszodik ,és fel ülök a mountra ctrl+g vel a pántot cserélgeti.
A pánt rendszernél így oldottam meg.
Gamtype.h
#ifdef ENABLE_COSTUME_SYSTEM
const DWORD c_Costume_Slot_Start = c_Equipment_Start + 19; // [ÁÖŔÇ] ĽýŔÚ(19) ÇϵĺÄÚµů ÁÖŔÇ. ÇöŔç Ľ­ąöżˇĽ­ ÄÚ˝şĂő ˝˝·ÔŔş 19şÎĹÍŔÓ. Ľ­ąö common/length.h ĆÄŔĎŔÇ EWearPositions ż­°ĹÇü Âü°í.
const DWORD c_Costume_Slot_Body = c_Costume_Slot_Start + 0;
const DWORD c_Costume_Slot_Hair = c_Costume_Slot_Start + 1;
#ifdef ENABLE_SASH_SYSTEM
const DWORD c_Costume_Slot_Sash = c_Costume_Slot_Start + 3;
#endif
const DWORD c_Costume_Slot_Mount = c_Costume_Slot_Start + 2;
const DWORD c_Costume_Slot_Count = 4;
const DWORD c_Costume_Slot_End = c_Costume_Slot_Start + c_Costume_Slot_Count;
#endif

#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 23;
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 2;
const DWORD c_Equipment_Belt  = c_New_Equipment_Start + 0;;
#endif

Valaki valami ötlet?

Üzenet összefésülés: 2017-12-01, 18:53:07

És a mount hívoval akarja a pántot felrakni,mert rárakja az efeket mikor berakom a mount hívót  ???

const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 23; helyet

22 legyen úgy fordítsd és próbáld meg


22-vel ütközni fog a dolog...
const DWORD c_Equipment_Belt  = c_New_Equipment_Start + 0;
jó az a 23, máshol van elrontva a dolog.

Csak vajon hol mert semmi sysser se kliens se szerver oldali :-X

Nézd meg egyezik-e az indexük szerver és indító oldalon.
c_Costume_Slot_Sash = c_Costume_Slot_Start + 3 => pánt: 22
c_Costume_Slot_Mount = c_Costume_Slot_Start + 2 => mount: 21
enum EWearPositions
{
WEAR_BODY, // 0
WEAR_HEAD, // 1
WEAR_FOOTS, // 2
WEAR_WRIST, // 3
WEAR_WEAPON, // 4
WEAR_NECK, // 5
WEAR_EAR, // 6
WEAR_UNIQUE1, // 7
WEAR_UNIQUE2, // 8
WEAR_ARROW, // 9
WEAR_SHIELD, // 10
WEAR_ABILITY1,  // 11
WEAR_ABILITY2,  // 12
WEAR_ABILITY3,  // 13
WEAR_ABILITY4,  // 14
WEAR_ABILITY5,  // 15
WEAR_ABILITY6,  // 16
WEAR_ABILITY7,  // 17
WEAR_ABILITY8,  // 18
WEAR_COSTUME_BODY, // 19
WEAR_COSTUME_HAIR, // 20

WEAR_COSTUME_ACCE,
#ifdef __WEAPON_COSTUME_SYSTEM__
WEAR_COSTUME_WEAPON, // 21
#endif

#ifdef __EFFECT_SYSTEM__
WEAR_EFFECT_ARMOR, // 22
WEAR_EFFECT_WEAPON, // 23
#endif

WEAR_RING1, // 24
WEAR_RING2, // 25

WEAR_BELT, // 26

WEAR_MAX = 32
};

Így van
enum EWearPositions
{
WEAR_BODY, // 0
WEAR_HEAD, // 1
WEAR_FOOTS, // 2
WEAR_WRIST, // 3
WEAR_WEAPON, // 4
WEAR_NECK, // 5
WEAR_EAR, // 6
WEAR_UNIQUE1, // 7
WEAR_UNIQUE2, // 8
WEAR_ARROW, // 9
WEAR_SHIELD, // 10
    WEAR_ABILITY1,  // 11
    WEAR_ABILITY2,  // 12
    WEAR_ABILITY3,  // 13
    WEAR_ABILITY4,  // 14
    WEAR_ABILITY5,  // 15
    WEAR_ABILITY6,  // 16
    WEAR_ABILITY7,  // 17
    WEAR_ABILITY8,  // 18
WEAR_COSTUME_BODY, // 19
WEAR_COSTUME_HAIR, // 20
WEAR_COSTUME_MOUNT, // 21
#ifdef __SASH_SYSTEM__
WEAR_COSTUME_SASH,
#endif

WEAR_RING1, // 21 : ˝Ĺ±Ô ąÝÁö˝˝·Ô1 (żŢÂĘ)
WEAR_RING2, // 22 : ˝Ĺ±Ô ąÝÁö˝˝·Ô2 (żŔ¸ĄÂĘ)

WEAR_BELT, // 23 : ˝Ĺ±Ô ş§Ć®˝˝·Ô

WEAR_MAX = 32 //
};