Kosztüm effect

Indította Xeron, 2017-12-01, 15:54:02

Köszi mindkettőtöknek :D
"A színpadon törtek elÅ' belÅ'lem a sötét erÅ'k!"

A te costume vnumjaidat a switchben egy caseba felsorakoztatod. Csatiztam egy példát.

Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

2017-12-01, 16:57:49 #22 Utolsó szerkesztés: 2017-12-01, 17:02:50 Szerző: M3RX
Meglesem!

Üzenet összefésülés: 2017-12-01, 17:02:50

InstanceBase.h:

enum ECostumeEffectMsm
{
VALUE_MSM_1 = 40032, // = vnum [ (M) -> 41003, (F) -> 41004]
VALUE_MSM_2 = 40033, // = vnum [ (M) -> 41005, (F) -> 41006]
VALUE_MSM_3 = 40034, // = vnum [ (M) -> 41007, (F) -> 41008]
VALUE_MSM_4 = 40035, // = vnum [ (M) -> 41009, (F) -> 41010]
VALUE_MSM_5 = 40036, // = vnum [ (M) -> 41011, (F) -> 41012]
VALUE_MSM_6 = 40037, // = vnum [ (M) -> 41013, (F) -> 41014]
VALUE_MSM_7 = 40038, // = vnum [ (M) -> 41015, (F) -> 41016]
VALUE_MSM_8 = 40039, // = vnum [ (M) -> 41017, (F) -> 41018]
VALUE_MSM_9 = 40040, // = vnum [ (M) -> 41019, (F) -> 41020]
VALUE_MSM_10 = 40041, // = vnum [ (M) -> 41021, (F) -> 41022]
};


Szerintem erre akkor már nincs is szügség!


Vagy kell ez oda?
"A színpadon törtek elÅ' belÅ'lem a sötét erÅ'k!"


2017-12-01, 17:05:49 #24 Utolsó szerkesztés: 2017-12-01, 17:10:18 Szerző: M3RX
Köszönöm

Üzenet összefésülés: 2017-12-01, 17:10:18

Még egy utolsó kérdés!

__AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL);
__AttachEffect(EFFECT_REFINED+EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2);


Ha saját effectet és többet szeretnék forrásban hozzárendelni mint ahogy az epiknek is meg van oldva.
azt én hogy tudnám megcsinálni?
Erről sajnos témát még nem igazán olvastam.
"A színpadon törtek elÅ' belÅ'lem a sötét erÅ'k!"

Értelem szerüen ha sajátot akarsz az komolyabb, nem egy hdz posztos dolog, de nagyvonalakba deklarlni az efectet, berakni az effect fájlokat. Valamint használhatsz meglévő effektet rá.

Mint ezek:

EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL
EFFECT_BODYARMOR_SPECIAL2


Less utána milyen effektek vannak gyarilag.

Vagy keress rá az Effect_bodyarmor  szóra a fortásodban, biztos dob ki effekt azonosítókat.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

EFFECT_REFINED_NUM = 50,
Megnézed mi az utolsó érték, nálam pl 21-es pánt
EFFECT_ACCE_SPECIAL,
onnantól meg simán tudsz kóddal hozzárendelni, nem kell forrást piszkálni.
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+22, "Bip01", "locale/hu/effect/effekt.mse")
...
chrmgr.RegisterEffect(chrmgr.EFFECT_AFFECT+49, "Bip01", "locale/hu/effect/effekt.mse")

Ugyan úgy a kosztümhöz is?
"A színpadon törtek elÅ' belÅ'lem a sötét erÅ'k!"

Őm... most h mondod mégse, mivel így lett megírva a fv :D
Ahhoz úgy kéne mint a sima vérthez, általánosan.

Sikerült köszönöm mégegyszer :D
"A színpadon törtek elÅ' belÅ'lem a sötét erÅ'k!"