Questben mobok idézése és azok támadás kényszerítése

Indította udvatt108, 2017-10-27, 12:53:20

Üdv.

Valaki tud adni kódot a questben való mobok lehívására és azok támadás kényszerítésére?

Ugyan olyan ládát szeretnék csinálni, mint a boss ládás, csak ezt, ha kinyitod több mobot hiv le és azok megtámadnak.

Ty.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

mob.spawn(ID, darabszám, true)
(ha false-t írsz, akkor nem támadnak meg maguktól)

C++ programmer at Gameloft

2017-10-27, 13:10:04 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-10-27, 13:19:54 Szerző: udvatt108
Akkor a te kódod a karakter aktuális pozíciójára teszi?

Ez helyes-e így?
mob.spawn(101,pc.get_local_x(),pc.get_local_y(),1)

Az agresszivitás a fenti említett kódomban nincs, nem tudom helyes-e.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.

int mob_spawn(lua_State* L)
{
if (!lua_isnumber(L, 1) || !lua_isnumber(L, 2) || !lua_isnumber(L, 3) || !lua_isnumber(L, 4))
{
sys_err("invalid argument");
return 0;
}

DWORD mob_vnum = (DWORD)lua_tonumber(L, 1);
long local_x = (long) lua_tonumber(L, 2)*100;
long local_y = (long) lua_tonumber(L, 3)*100;
float radius = (float) lua_tonumber(L, 4)*100;
bool bAggressive = lua_toboolean(L, 5);
DWORD count = (lua_isnumber(L, 6))?(DWORD) lua_tonumber(L, 6):1;

mob.spawn(ID, X, Y, Szóródás, Aggresszivitás, DB)

Igen ezt én is néztem Ken posztját metin2dev-en, csak nem akartam egyből berakni, hátha van eredeti megoldás rá. Köcce azért. Kipróbálom Distraught félét, majd Ken félét, ha első nem jó.
Egy programozási nyelv akkor alacsony szintű, ha arra kényszeríti az embert, hogy az érdektelen dolgokra is odafigyeljen.