Itemhez rendelt quest nem müködik. (Teleport gyűrű)

Indította udvatt108, 2017-10-26, 10:25:06


ori_to_new_table.txt-ben van-e benne az idje?
Ha igen, szedd ki és próbáld meg újra.
Hamarosan...



2018-05-01, 18:34:45 #24 Utolsó szerkesztés: 2018-05-01, 18:38:59 Szerző: RealKorf
Jelenleg ez: (de ezzel már kísérleteztem)
70058 Ŕ̵żŔÇ ąÝÁö ITEM_QUEST 0 1 ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_STACK NONE NONE 0 0 0 0 0 LIMIT_NONE 0 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Eredetileg ilyesmi volt:
70058 Ŕ̵żŔÇ ąÝÁö ITEM_QUEST 0 1 ANTI_DROP | ANTI_SELL | ANTI_GIVE | ANTI_STACK LOG NONE 0 0 0 0 0 LEVEL 30 LIMIT_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 APPLY_NONE 0 50 1800 0 0 0 0 0 0 0

Akkor valószínűleg a questtel lesz a gond.

Miért lenne a questel a probléma, ha egy másik tárgyon tökéletesen működik?

Ah, akkor lehet, hogy a kliens oldali proto van szétbarmolva. Teszteld le.
Az uiInventory.py fájlban itt: def __SendUseItemPacket(self, slotWindow, slotPos):

írasd ki a használni kívánt tárgy típusát, valahogy így:
chat.AppendChat(1, str((item.GetItemType(item.SelectItem(player.GetItemIndex(slotWindow, slotPos))))))
m2net.SendItemUsePacket(slotWindow, slotPos)


ui: Régebbi típusú kliensekben nincs használva a slotWindow, így vagy kihagyod, vagy átírod player.INVENTORY-ra:
chat.AppendChat(1, str((item.GetItemType(item.SelectItem(player.GetItemIndex(slotPos))))))
vagy
chat.AppendChat(1, str((item.GetItemType(item.SelectItem(player.GetItemIndex(player.INVENTORY, slotPos))))))