Birodalmi war

Indította OneCharakter, 2017-10-21, 18:52:54

Sziasztok ! Ezt a birodalmi wart keresem (alul kép) 1-2 őt már kipróbáltam de nem igazán nyerte el a tetszésemet.

2017-10-21, 19:55:03 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-10-21, 19:57:09 Szerző: Chookez™
Ez Pisti95 Pandora2 nevezetű szerverén van. Kérdezd őt. :P

2017-10-21, 20:25:24 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-10-21, 20:37:07 Szerző: fabtam11
https://www.youtube.com/watch?v=OhS40XTVSig
A LETÖLTÉS
ne adj plusszt csak szmájlit fogadok el a halloween alkalmából.

Idézetet írta: Chookez™ Dátum 2017-10-21, 19:55:03
Ez Pisti95 Pandora2 nevezetű szerverén van. Kérdezd őt. :P

Köszi az észrevételt! :D

Erre valaki megoldást ? :D (alul kép)

char_battle így néz ki :

if (true == IsMonster() && 2493 == GetMobTable().dwVnum)
{
if (NULL != pkKiller && NULL != pkKiller->GetGuild())
{
CDragonLairManager::instance().OnDragonDead( this, pkKiller->GetGuild()->GetID() );
}
else
{
sys_err("DragonLair: Dragon killed by nobody");
}
}

if ((IsStone()) || (IsMonster()))
{
if (pkKiller)
{
if (((GetMobTable().dwVnum == (DWORD)(MeleyLair::MOBVNUM_RESPAWN_STONE_STEP2)) || (GetMobTable().dwVnum == (DWORD)(MeleyLair::MOBVNUM_RESPAWN_BOSS_STEP3))) && (MeleyLair::CMgr::instance().IsMeleyMap(pkKiller->GetMapIndex())))
MeleyLair::CMgr::instance().OnKill(GetMobTable().dwVnum, pkKiller->GetGuild());
else if (MeleyLair::CMgr::instance().IsMeleyMap(pkKiller->GetMapIndex()))
MeleyLair::CMgr::instance().OnKillCommon(this, pkKiller, pkKiller->GetGuild());
}
}

if (GetMapIndex() == KingdomsWar::MAP_INDEX)
{
if ((pkKiller) && (IsPC()) && (pkKiller->IsPC()))
{
if (pkKiller->GetEmpire() != GetEmpire())
CMgrKingdomsWar::instance().OnKill(pkKiller->GetPlayerID(), pkKiller->GetEmpire(), GetPlayerID(), GetEmpire());
}
}


#include "New_PetSystem.h"
#include "MeleyLair.h"
#include "new_events.h"


char_item :
#include "belt_inventory_helper.h"
#include "MeleyLair.h"
#include "new_events.h"


if ((GetMapIndex() == KingdomsWar::MAP_INDEX) && (KingdomsWar::IS_UNACCPETABLE_ITEM(item->GetVnum()) == 1) && (GetGMLevel() == GM_PLAYER))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT(KingdomsWar::MSG[4]));
return false;
}

//PREVENT_TRADE_WINDOW
if (IS_SUMMON_ITEM(item->GetVnum()))
{
if (false == IS_SUMMONABLE_ZONE(GetMapIndex()))
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("»çżëÇŇĽö ľř˝Ŕ´Ď´Ů."));
return false;
}

esetleg azt feltöltenéd amit beraksz mert az alapján egyszerűbb lenne mit hagytál ki?
vagy a char.h-ban nincsen benne valami vagy a makefile maradt ki valami

2017-10-22, 17:11:13 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-10-22, 17:13:38 Szerző: OneCharakter
Azt próbálom betenni amit fabtam linkelt

Makefile:

CPPFILE = BattleArena.cpp FSM.cpp MarkConvert.cpp MarkImage.cpp MarkManager.cpp MeleyLair.cpp questlua_MeleyLair.cpp new_events.cpp questlua_new_events.cpp OXEvent.cpp TrafficProfiler.cpp ani.cpp\
  arena.cpp banword.cpp char_cards.cpp New_PetSystem.cpp questlua_petnew.cpp title.cpp battle.cpp blend_item.cpp block_country.cpp buffer_manager.cpp building.cpp castle.cpp\
  char.cpp char_affect.cpp char_battle.cpp char_change_empire.cpp char_horse.cpp char_item.cpp char_manager.cpp\
  char_quickslot.cpp char_resist.cpp char_skill.cpp char_state.cpp PetSystem.cpp cmd.cpp cmd_emotion.cpp cmd_general.cpp\
  cmd_gm.cpp cmd_oxevent.cpp config.cpp constants.cpp crc32.cpp cube.cpp db.cpp desc.cpp\
  desc_client.cpp desc_manager.cpp desc_p2p.cpp dev_log.cpp dungeon.cpp empire_text_convert.cpp entity.cpp\
  entity_view.cpp event.cpp event_queue.cpp exchange.cpp file_loader.cpp fishing.cpp gm.cpp guild.cpp\
  guild_manager.cpp guild_war.cpp horse_rider.cpp horsename_manager.cpp input.cpp input_auth.cpp input_db.cpp\
  input_login.cpp input_main.cpp input_p2p.cpp input_teen.cpp input_udp.cpp ip_ban.cpp\
  item.cpp item_addon.cpp item_attribute.cpp item_manager.cpp item_manager_idrange.cpp locale.cpp\
  locale_service.cpp log.cpp login_data.cpp lzo_manager.cpp marriage.cpp matrix_card.cpp\
  messenger_manager.cpp mining.cpp mob_manager.cpp monarch.cpp motion.cpp over9refine.cpp p2p.cpp packet_info.cpp\
  party.cpp passpod.cpp pcbang.cpp polymorph.cpp priv_manager.cpp pvp.cpp\
  questevent.cpp questlua.cpp questlua_affect.cpp questlua_arena.cpp questlua_ba.cpp questlua_building.cpp\
  questlua_danceevent.cpp questlua_dungeon.cpp questlua_forked.cpp questlua_game.cpp questlua_global.cpp\
  questlua_guild.cpp questlua_horse.cpp questlua_pet.cpp questlua_item.cpp questlua_marriage.cpp questlua_mgmt.cpp\
  questlua_monarch.cpp questlua_npc.cpp questlua_oxevent.cpp questlua_party.cpp questlua_pc.cpp\
  questlua_quest.cpp questlua_target.cpp questmanager.cpp questnpc.cpp questpc.cpp\
  refine.cpp regen.cpp safebox.cpp sectree.cpp sectree_manager.cpp sequence.cpp shop.cpp\
  skill.cpp start_position.cpp target.cpp text_file_loader.cpp trigger.cpp utils.cpp vector.cpp war_map.cpp\
  wedding.cpp xmas_event.cpp version.cpp panama.cpp threeway_war.cpp map_location.cpp auth_brazil.cpp\
  BlueDragon.cpp BlueDragon_Binder.cpp DragonLair.cpp questlua_dragonlair.cpp\
  HackShield.cpp HackShield_Impl.cpp char_hackshield.cpp skill_power.cpp affect.cpp\
  SpeedServer.cpp questlua_speedserver.cpp XTrapManager.cpp\
  auction_manager.cpp FileMonitor_FreeBSD.cpp ClientPackageCryptInfo.cpp cipher.cpp\
  buff_on_attributes.cpp check_server.cpp dragon_soul_table.cpp DragonSoul.cpp\
  group_text_parse_tree.cpp char_dragonsoul.cpp questlua_dragonsoul.cpp\
  shop_manager.cpp shopEx.cpp item_manager_read_tables.cpp


itt is szerepel a 2 cpp, a leírás szerint viszont char.h-ban semmit nem kellene változtatni.

2017-10-22, 18:54:32 #7 Utolsó szerkesztés: 2017-10-22, 19:31:41 Szerző: mikee0121
mindjárt elkezdem berakni és kiderül

Üzenet összefésülés: 2017-10-22, 19:31:41

nekem noermálisan minden nélkül lefordult. Semmi ilyen gondom nincsen mint neked. Egyébként annyiban különbözik a tiedtőlhogy aa makefile.ban lén a cpp nem az elejére raktam hanem a végére

Nálam a hiba továbbra is fent áll (Megnéztem változtat-e valamit ha Makefile végére írom-e be, de nem game,src mappán belül is megtalálható a 2(+1) fájl pedig Esetleg valaki akinek lefordult char_battle és char_itemet el tudná  küldeni ?.