Ló istálló

Indította AngelOfGod, 2017-08-28, 17:30:55

Sziasztok.

1. Lenne egy olyan bajom hogy csináltam egy olyan istállót ami map1-en van stb.. De a lovak átmennek a keritésen, we-ben próbáltam blokkolni hogy ne tudjanak átmenni de átmennek, ez miért van? Hogy tudnám megakadályozni hogy ne menjenek át a keritésen?

2. Kérdésem az az hogy amikor WE-ben blokkolom akkor ott van az a huzabona az mit is befolyásol pontosan?

2017-08-28, 17:33:57 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-08-28, 17:57:10 Szerző: Zhymer
Szia, a lovakat csak a server_attr érdekli, ha ott járható akkor bizány átmennek.
WE Remix server_attr-t is tud már menteni. (te meg azt használod, látom)

Szerk: Azzal a csúszkával inverzelni lehet a területet, megnéztem.
Mondjuk elég furán működik, nem csuszka hanem gomb kellett volna neki inkább.
Az is lehet hogy valami alternatív attr réteg, ami soha nem lett felhasználva,
mert elég érdekesen viselkedik amikor húzogatod.
Hagyd alapon inkább :)



"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

Köszi a válaszod. De akkor mit tegyek? Az egész istállot blokkoljam hogy megse mozdulhassanak? Mert most ugye a keritésnél végig volt blokkolva de átmennek rajta. Meg az is idegesítő hogy ha metinköveket kitéréssel rakok le akkor a hegyre is felrakja őket, kitérés nélkül meg nem igen jó lerakni mert akkor tudni fogják mindig hogy hol van a metinkő.

2017-08-28, 18:08:55 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-08-28, 18:11:31 Szerző: Zhymer
Teljesen jól csináltad a blokkolást az istállónál, a hiba annyi hogy szerveroldalt is meg kell csinálni, ami csak annyit jelent hogy rákattintasz a save_server_attr gombra, majd feltöltöd a map mappába és felülírod. (majd resi)

Gondolj bele: Ha az npc-k a kliens attr-t vennék figyelembe, akkor bárki trollkodhat hogy modolt kliensel felmegy és körbekeríti az adott mozgó npc-t pl ;D
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

De ez az hogy ez így megvan csinálva és felvan töltve a szerverre a pályának a mappájába, a kliensbe nincs bent a server_att-r és eddig is így csináltam. Köszi, akkor az egészet befedem.
És arra ötlet hogy hogy oldhatnám meg hogy a hegyre ne rakja a metineket? Próbáltam már az egész hegyet le blokkolni de úgy is oda rakta a metin. :/

Szerintem ha az egészet befeded akkor egy helyben fognak állni a lovak, mert minden blokkolva van. :D
Amúgy meg elvileg a blokkolt területre a metinek sem spawnolnak (feltéve ha a server_attr is helyes) de a regen fájlokban kéne átnézned a spawn koordinátákat.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Én azzal tisztában vagyok hogy egyhelyben fognak állni ezért se tudom hogy most tényleg lefedjem-e vagy sem. Mert nem kéne tudniuk átmenni a blokkolt részen de bent van a szerveren a server_attr és én nem tudok átmenni a blokkolt területen szóval nem értem

Na és újraindítottad közben a szervert vagy bármi? Egyébként egy remek szupertitkos server_att-r teszt: /mc 101 20 és ezt vagy 5x, utána mindenütt vadkutyák fognak nyüzsögni, ahol átmennek a falon ott baj van, ahol nem ott értelemszerűen minden stimmel.
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Csinálj a kerítésnek mdatr-t

2017-08-28, 19:13:48 #9 Utolsó szerkesztés: 2017-08-28, 19:17:17 Szerző: Zhymer
Nem szükséges mdatr-t csinálni ha nincs, hisz blokkolt területre vannak letéve a kerítések.
(Sőt ha csinál neki, akkor is átfognak menni rajta a lovak :D Csakis a szerver számít )

Tuti száz és ezer % biztos hogyha kimenti a server_attr-t és felülírja a szerveren a map mappájába akkor nem fognak átmenni a lovak, de ahogy nézem sajnos nem nagyon érti.

Tehát tutorial (xD)

1. Betöltöd WE-ben a mappodat.
2. Rányomsz a save_server_attr gombra
3. Átnevezed server_attr-re (mert asszem hozzácsapja a map nevét is)
4. Filezilla megnyit, csatlakozol
5. Elmész a /usr/game/share/locale/hungary/map/metin2_map_xy/ majd behúzod a server_attr-t, felülírod a régit.
6. sh close.sh majd sh start.sh

:D
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

És ha neki nincs metin2_map_xy nevű mappája? :-\
"Tisztelet a kivételnek! Mindig tisztelet a kivételnek!"
"KezdÅ' vagyok, ne nézz le... (:"

Az egy jel lenne hogy valamit sajnos abba kell hagyni, és megpróbálni máshol szerencsét próbálni :D
Bízzunk benne hogy mégis megtalálja :)

(Kaptál egy thankset te is 8) )
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

Viccesek vagytok srácok :D köszi azért hogy segíteni akartok. :) De már vagy 10 pályát csináltam blokkoltam hogy a hegyekre ne mehessenek a playerek se a mobok stb.. a szerverre is felraktam a pálya mappájába de majd átnézek mindent. És biztos hogy megcsináltam a server_attr-t és azt felraktam amit valószinü felül is írt de majd holnap kitörlöm az attr-t we-nél a  pálya mappájából meg a filezillánál a pálya mappájából is. És úgy rakom be akár ki is törlöm a keritést hogy mrgnézzem tényleg blokkol-e

2017-08-28, 23:13:41 #13 Utolsó szerkesztés: 2017-08-28, 23:15:53 Szerző: Zhymer
Ha mégse lenne jó akkor holnap egy online pillanatomba kapj el PÜ-be és ránézek TeamVieweren :D
Nem létezik ha szerveroldalon is járhatatlan, átmenjen a ló rajta.
"Hölgyeim és uraim, íme a bukott bálvány!"

Még mindig fenáll ez a problémám bárhol ahol blokolltam hogy nemehessenek a hegyre a mobok vagy ennél az istállónál, könnyedén átmennek, de úgy hogy én nem tudok felmenni a hegyre, tehát jó a blockolás de valamiért a mobok meg a ló átmennek a blokkoláson, miért lehet ez?

2018-06-24, 18:11:09 #15 Utolsó szerkesztés: 2018-06-24, 18:35:31 Szerző: K3zX
Nézd meg hogy nincs-e elcsúszva a map, ha elvan akkor javítsd.
Mikor van elcsúszva? Amikor a koordináta számai nem oszthatóak 256-al maradék nélkül.

[spoiler]Ha nincs elcsúszva a map, akkor töltsd fel nekem a kliens és szerveroldalt, ránézek.
(Ha akarod előtte legyalulhatsz mindent róla, de attr-eket ne bántsd)[/spoiler]

Szerk: Illusztráltam egy csodálatos ábrával :)
A képre nem írtam rá, de azért látod jónak a karaktereddel a blokkolást, mert ott a kliensoldalt veszi alapul.
Ezért is olyan könnyű a wall hack a metinben... Habár ha ráálsz oda ahol szerveroldalon van a blokk az elcsúszás miatt, majd karicserézel akkor átdobja a karidat az "újraindíás a városban" koordinátájára :)

Ezerhála, nagyon úgytűnik a 256-al való oszthatóság volt a baj, nem is gondoltam volna :/ :D Tényleg köszi :)