Kosztüm füstölés.

Indította T0gy3R, 2017-08-27, 20:03:22

2017-08-27, 20:03:22 Utolsó szerkesztés: 2017-08-27, 20:06:15 Szerző: T0gy3R
Sziasztok.!
Ismét megpróbáltam nagyot alkotni, ismét nem sikerült :D
van egy olyan rendszer, ami a kosztüm ablak kiegészítésével saját magunk tehetünk effektet a vértre, fegyverre.
Megpróbáltam beépíteni a kliensembe/szerverembe a rendszert, de megint nem teljes a siker, több hibám is van.
1.) Beragad a karakterem, ha felveszek egy kosztüm fegyvert, akkor beragad a karakterem mozgása. Tehát ha egy helyben állt, akkor egy helyben is marad, ha pedig szaladás közbe cserélek dísz fegyvert akkor szalad a végtelenségig.
2.) elcsúszott a belt a leltárablakban, illetve a füstöléseket sem oda veszi fel ahova kéne.


Sajnos sysser teljesen üres. Mint ahogy annak lennie kell :|

Bárkinek bármilyen építőjellegű gondolata van ossza meg velem. Válaszokat előre is köszönöm.! :)

Jobban jársz ha te magad megírod a rendszert mivel ami a neten van 1 kalap (nevezze mindenki akinek akarja).
Ha csak nem került fel azóta 1 újabb, javított változat.

Idézetet írta: Dani31 Dátum 2017-08-27, 20:21:11
gametype.h-ban van a lista hogy mit hova vegyen fel, bár ha javítod attól még a probléma biztos fenn fog állni, csak jó helyre fogja felvenni :)

Ellenőrzöm azonnal :)

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-08-27, 20:30:18
Jobban jársz ha te magad megírod a rendszert mivel ami a neten van 1 kalap (nevezze mindenki akinek akarja).
Ha csak nem került fel azóta 1 újabb, javított változat.

megtenném, ha tudnám, de így csak erre hagyatkozhatok, illetve a fórumra. De egyébként ezen a két hibán kívül így hirtelen mással nem találkoztam, és gondolom, hogy csak gametype.h-ban toltam el nagyon a dolgokat, mert már nekem bent van a costume weapon is, és gondolom valahogy úgy oldottam meg, hogy sehogy ne férjenek meg egymás mellett :|
Átlesem, tanulmányozom, 'próbálkozok' még a hiba megoldásával, aztán ha végképp nem jutok semmire akkor.. továbbra is ide fogok járni, tőletek tudást kunyerálni :D

Nem tudom h te milyet használsz, és h azóta került-e fel újabb verzió amióta én beraktam ezt, de nekem ennél jóval szebb hibák voltak.

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-08-27, 20:44:12
Nem tudom h te milyet használsz, és h azóta került-e fel újabb verzió amióta én beraktam ezt, de nekem ennél jóval szebb hibák voltak.

Nem tudom, hogy megtudod-e állapítani az alapján ha elküldöm, de csatolmányba ott lesz.Ha gondolod, és időd engedi nézz rá, hátha meglátod benne a lényeget :)


2017-08-27, 21:19:09 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-08-27, 21:26:16 Szerző: T0gy3R
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-08-27, 21:14:25
[spoiler][/spoiler]
Szerintem a kép mindent elárul :-X :'(
Határozottan bajban vagyok.. :(


Szerk:
Emlékszel a hibákra? Vagy legalább néhányra?

Össze vissza volt egész. Akármit csináltam csak 1 fajtát érzékelt, h pontosan csak fegyver v csak vért nemtom.
Egyszerűbbnek láttam újraírni mint javítani mivel hogy amiket próbáltam nem sikerült.

Ezzel nekem nincs gond. Ha felveszem a fegyvert, akkor a fegyver köré megjelenik a csillogás. Ugyan ez vérttel.
Viszont ez a gametype.h-ra nem tudok rájönni, hogyan dönti el, hogy mi hova kerül :\

Nekem amit módosítani kellett az így néz ki:

(Kiszedtem már  a makrót is...)

const DWORD c_Costume_Slot_Start = c_Equipment_Start + 19;
const DWORD c_Costume_Slot_Body = c_Costume_Slot_Start + 0;
const DWORD c_Costume_Slot_Hair = c_Costume_Slot_Start + 1;
const DWORD c_Costume_Slot_Weapon = c_Costume_Slot_Start + 2;
const DWORD c_Costume_Effect_Body = c_Costume_Slot_Start + 3;
const DWORD c_Costume_Effect_Weapon = c_Costume_Slot_Start + 4;
const DWORD c_Costume_Slot_Count = 5;
const DWORD c_Costume_Slot_End = c_Costume_Slot_Start + c_Costume_Slot_Count;


const DWORD c_Equipment_Body = c_Equipment_Start + 0;
const DWORD c_Equipment_Head = c_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Shoes = c_Equipment_Start + 2;
const DWORD c_Equipment_Wrist = c_Equipment_Start + 3;
const DWORD c_Equipment_Weapon = c_Equipment_Start + 4;
const DWORD c_Equipment_Neck = c_Equipment_Start + 5;
const DWORD c_Equipment_Ear = c_Equipment_Start + 6;
const DWORD c_Equipment_Unique1 = c_Equipment_Start + 7;
const DWORD c_Equipment_Unique2 = c_Equipment_Start + 8;
const DWORD c_Equipment_Arrow = c_Equipment_Start + 9;
const DWORD c_Equipment_Shield = c_Equipment_Start + 10;
#ifdef ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM
const DWORD c_New_Equipment_Start = c_Equipment_Start + 24;
const DWORD c_Equipment_Ring1 = c_New_Equipment_Start + 0;
const DWORD c_Equipment_Ring2 = c_New_Equipment_Start + 1;
const DWORD c_Equipment_Belt = c_New_Equipment_Start + 2;
const DWORD c_New_Equipment_Count = 3;
#endif


uiscript->costumewindow.py
{"index":COSTUME_START_INDEX+0, "x":61, "y":45, "width":32, "height":64},
{"index":COSTUME_START_INDEX+1, "x":61, "y": 8, "width":32, "height":32},
{"index":COSTUME_START_INDEX+2, "x":61, "y":125, "width":32, "height":32},
{"index":COSTUME_START_INDEX+3, "x":10, "y":125, "width":32, "height":32},
{"index":COSTUME_START_INDEX+4, "x":10, "y":5, "width":32, "height":96},
{"index":COSTUME_START_INDEX+5, "x":1, "y":4+197, "width":32, "height":32},
{"index":COSTUME_START_INDEX+6, "x":52, "y": 5+197, "width":32, "height":32},


De hogy ebbe mi hogy, hol határozza meg azt nem értem. :\