Boss quest hiba?

Indította kinkongs, 2017-07-28, 14:56:05

Sziasztok!

Hibamentesen végigfut a quest.
Viszont nem veszi el az itemet és még a mobot sem spawnolja le .
Mi lehet a gond?

(http://metin2hungary.net/index.php/topic,195119.msg1029405.html#msg1029405)
quest bosskill begin
   state start begin
      when 9003.chat."Megölöd a fő gonoszt?" begin
         say_title("Muhaha.")
         say("Ismerek egy gonosz lényt.")
         say("Ha megölöd, értékes tárgyakat szerezhetsz.")
         say("Meg próbálod?")
         local s = select("Igen.", "Most nem.")
         if s == 1 then
            pc.setqf("x",pc.get_x()*100)
            pc.setqf("y",pc.get_y()*100)
            pc.setqf("enter",1)
            pc.warp(38383,63992)
         end
      end
      when login with pc.get_map_index()==103 and pc.getqf("enter") == 1 begin
         pc.setqf("enter",0)
         d.new_jump(103,38383,63992)
      end
      when login with pc.get_map_index()>=1030000 and pc.get_map_index() <= 1040000 begin
         if pc.count_item(71096)==0 then
            pc.warp(pc.getqf("x"),pc.getqf("y"))
            return
         end
         pc.remove_item(71096, 1)
         d.spawn_mob(11505, number(374,394), number(374,394))
         loop_timer("notify",60)
         pc.setqf("bosskill_started", get_time())
      end
      when 11505.kill with pc.get_map_index()>=1030000 and pc.get_map_index() <= 1040000 begin
         cleartimer("notify")
         notice("Gratulálok, legyőzted a fő gonoszt.")
         notice("2 perced van felszedni a tárgyakat, aztán a városba kerülsz.")
         timer("exit",60*2)
      end
      when timer.notify begin
         local left_time = math.floor((get_time() - pc.getqf("bosskill_started"))/60)
         if left_time > 0 then
            notice("Még "..left_time.." perced van")
         else
            syschat("Lejárt az időd.")
            pc.delqf("bosskill_started")   
            pc.warp(pc.getqf("x"),pc.getqf("y"))
         end
      end
      when timer.exit begin
         pc.warp(pc.getqf("x"),pc.getqf("y"))
      end
      when logout with pc.get_map_index()>=1030000 and pc.get_map_index() <= 1040000 begin
         d.kill_all()
         pc.delqf("bosskill_started")   
         pc.warp(pc.getqf("x"),pc.getqf("y"))
      end
   end
end

Szia! Legközelebb tedd kód közé. Volt benne pár hiba, így próbáld:
quest bosskill begin
state start begin
when 9003.chat."Megölöd a fő gonoszt?" begin
say_title("Muhaha.")
say("Ismerek egy gonosz lényt.")
say("Ha megölöd, értékes tárgyakat szerezhetsz.")
say("Meg próbálod?")
local s = select("Igen.", "Most nem.")
if s == 1 then
pc.setqf("x",pc.get_x()*100)
pc.setqf("y",pc.get_y()*100)
pc.setqf("enter",1)
pc.warp(38383,63992)
elseif s == 2 then
return
end
end
when login with pc.get_map_index()==103 and pc.getqf("enter") == 1 begin
pc.setqf("enter",0)
d.new_jump(103,38383,63992)
end
when login with pc.get_map_index()>=1030000 and pc.get_map_index() <= 1040000 begin
if pc.count_item(71096) < 1 then
pc.warp(pc.getqf("x"),pc.getqf("y"))
elseif pc.count_item(71096) >= 1 then
pc.remove_item(71096, 1)
d.spawn_mob(11505, number(374,394), number(374,394))
loop_timer("notify",60)
pc.setqf("bosskill_started", get_time())
end
end
when 11505.kill with pc.get_map_index()>=1030000 and pc.get_map_index() <= 1040000 begin
cleartimer("notify")
notice("Gratulálok, legyőzted a fő gonoszt.")
notice("2 perced van felszedni a tárgyakat, aztán a városba kerülsz.")
timer("exit",60*2)
end
when timer.notify begin
local left_time = math.floor((get_time() - pc.getqf("bosskill_started"))/60)
if left_time > 0 then
notice("Még "..left_time.." perced van")
else
syschat("Lejárt az időd.")
pc.delqf("bosskill_started")   
pc.warp(pc.getqf("x"),pc.getqf("y"))
end
end
when timer.exit begin
pc.warp(pc.getqf("x"),pc.getqf("y"))
end
when logout with pc.get_map_index()>=1030000 and pc.get_map_index() <= 1040000 begin
d.kill_all()
pc.delqf("bosskill_started")   
pc.warp(pc.getqf("x"),pc.getqf("y"))
end
end
end

Köszönöm!

Azt még hogy lehetne beleírni hogy mindenkit egy külön bosshoz dobjon?

Tehát hogy egyszerre többen is tudjanak a bossnál lenni de ne találkozzanak.

Netán bekell rakni annyiszor 1 mapot?

Nem, erre is van funkció.

1.
d.new_junp_all(mapindex, kordi,kordi)

2.
d.join(mapindex)