Érdekes probléma :o

Indította metser, 2017-07-26, 17:20:37

Nos szóval ugye alapból 32 mapot engedélyez a rendszer itt forrásban a ''váltás'' meg is történt 64 -re.
DE!
Szóval ugye CONFIG-ba ha mapot szeretnél hozzá adni akkor oké ez mind szép és jó de itt van a nagy probléma.

Egy idő után a szervernek elege lesz az egy sorban lévő felsorakoztatott indexeknek
példa.
MAP_ALLOW: 1 3 4 5 21 23 24 25 41 43 44 45 61 85 63 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 77 78 81 82 239 240 223 130 136 226 64 104 135 225 62

itt már szerver induláskor FATAL ERRORT add.

Nos hát persze próbáltam hogy új sorban kezdem PL
MAP_ALLOW: 1 3 4 5 21 23 24 25 41 43 44 45 61 85 63 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 77 78 81 82 239 240 223 130 136 226 64 104 135 225
#MAP_ALLOW:  62 113 241 85 84 83 226


De igy nem olvassa be.

vagy próbáltam azt hogy
PL:
MAP_ALLOW: 1 3 4 5 21 23 24 25 41 43 44 45 61 85 63 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 77 78 81 82 239 240 223 130 136 226 64 104 135 225
62 113 241 85 84 83 226


Viszont igy sem olvassa be hogy lehet máshogy megoldani ?  :o

2017-07-26, 17:38:01 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-07-26, 18:38:22 Szerző: TrueLev
Nem jók azok a leírások ahol 32 map_allow-ot növelik. Vagy hiányos, vagy eleve 32 fölött már túlterhelné a core-t. Egyszer én is kipróbáltam, nekem is hasonló gondom volt.

Core-t kell osztani. Rengeteg szerverfájlban ez megtörtént, csak meg kell nézegetni hogy van felépítve.
Vagy akár egy core osztott szerverfájlba (VZ) átpakolni a questeket mappokat txt-s cuccokat ha nagyon nem menne.

2017-07-26, 21:15:43 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-07-26, 23:46:52 Szerző: metser
Igy csináltam ...
Hello Guys,

Here is a Tutorial of Change the Map Limit (32) to 64

folder game/src:

desc_client.cpp ->
map_allow_copy(p.alMaps, 32); CHANGE_TO
map_allow_copy(p.alMaps, 64); #line 167 )
inut_db.cpp:
for (int i = 0; i < 32; ++i)  CHANGE_TO
for (int i = 0; i < 64; ++i ) #line 1335
void CInputDB::MapLocations(const char * c_pData) BYTE to INT Change

folder db/src:
db/Peer.h ->
long m_alMaps[32]; CHANGE_TO
long m_alMaps[64]; #line 71

folder common:
common/tables.h
long long alMaps[32];  CHANGE_TO
alMaps[64]; #line 805
common/tables.h ->
long alMaps[32]; CHANGE_TO
long alMaps[64];  #line 793 )

Thats all and have Fun ^^


Üzenet összefésülés: 2017-07-26, 23:46:52

Idézetet írta: TrueLev Dátum 2017-07-26, 17:38:01
Nem jók azok a leírások ahol 32 map_allow-ot növelik. Vagy hiányos, vagy eleve 32 fölött már túlterhelné a core-t. Egyszer én is kipróbáltam, nekem is hasonló gondom volt.

Core-t kell osztani. Rengeteg szerverfájlban ez megtörtént, csak meg kell nézegetni hogy van felépítve.
Vagy akár egy core osztott szerverfájlba (VZ) átpakolni a questeket mappokat txt-s cuccokat ha nagyon nem menne.

game99 mi lesz ?

Game99 az marad game99, nem kell csinálni abból egy másodikat, úgysincs 32-nél több olyan mappod ami azt igényli hogy ch1-4-ről ugyanoda warpoljon minden játékos. Nekem csak 10 mapindex van rajta.. :)