Mobok "meghalási" ideje

Indította gife974, 2017-07-12, 19:07:00

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy indítóban pontosan hol tudnám átírni azt, hogyha az adott mobot megöljük, akkor egyből a dead animáció menjen végbe, ne pedig 3-4 másodperc múlva.(Tudjátok, az az effekt ami a karaktereknél meghaláskor van) Csatolom a képet, és elnézést, ha egy kicsit bonyolultan írtam le, hogy mire gondolok, de azért remélem érthető.  ::) Ja, és előre is köszönöm a segítségeket!

playersettingmodule.py-ban 20 és 32 között adj meg vért füst felsorolást.

Nyisd meg:

char_battle.cpp

Keress rá erre:

m_pkDeadEvent = event_create(dead_event, pEventInfo, bImmediateDead ?1: PASSES_PER_SEC(10));

És a végén írd át ezt a számot: PASSES_PER_SEC(10)); amennyire akarod.
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!

Köszi! Átírtam 1-re, nem halnak meg korábban. Lehet, hogy félreértetted amit írtam korábban. :D Nekem az kell, hogy amikor elfogy a mobnak az élete, egyből meghalljon, ne álljon még 2-3 másodpercig. ::)

char_battle.cpp
void CHARACTER::Stun()
fv legalja:
m_pkStunEvent = event_create(StunEvent, info, PASSES_PER_SEC(3));
írd át:
m_pkStunEvent = event_create(StunEvent, info, 0);