Üzenetek, név, rang

Indította Symple, 2017-07-08, 09:58:28

2017-07-08, 09:58:28 Utolsó szerkesztés: 2017-07-08, 16:17:38 Szerző: Symple
Sziasztok, hol tudom ezeket megoldani?

1. Amikor pl. úgy akarsz skillezni, hogy még nem tanultad ki akkor a fejed fölött előjön egy szöveg, vagy amikor kereskedés közben akarsz felszerelést cserélni akkor a chatre megy egy szöveg, hol tudom babrálni, hogy ezek a szövegek hol jelenjenek meg? (Szeretném kb. mindet a chatre rakni)

2. A játékos neve és a szint/rang között két üres hely van, azt szeretném módosítani 1-re.

A válaszokat előre köszönöm! :D


Köszönöm a választ, de van vele egy kis gond.
Lehet, hogy én, de lehet, hogy te érted félre. :D



A képen bekeretezett üres helyet szeretném csökkenteni, a rang és a szint kijelzés között is csak 1 space van, így kellene a név és a rang közé, ha nincs ott a rang akkor is két üres hely van (a név és a szint között)

Esetleg erre tudsz megoldást? :D

Te értetted félre, ez az amit keresel. És nem spaceről van szó hanem pozícióról.
Ami van ott a hsz-ben is -4.0f az pont annyival tolja el a rangot, hogy középen legyen.
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-07-08, 15:19:46
2. http://metin2hungary.net/index.php/topic,198468.msg1050367.html#msg1050367

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-07-08, 15:33:27
Te értetted félre, ez az amit keresel. És nem spaceről van szó hanem pozícióról.
Ami van ott a hsz-ben is -4.0f az pont annyival tolja el a rangot, hogy középen legyen.
Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-07-08, 15:19:46
2. http://metin2hungary.net/index.php/topic,198468.msg1050367.html#msg1050367

Idézetet írta: 5310pati Dátum 2017-03-15, 20:12:24
El vagy tévedve, PythonTextTail.cpp kell neked, abból is ez a rész:
if (LocaleService_IsEUROPE()) // µ¶ŔĎľî´Â ¸íÄŞŔĚ ±ćľî żŔ¸ĄÁ¤·Ä
{
if( GetDefaultCodePage() == CP_ARABIC )
{
pTitle->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - iTitleWidth - 4.0f, pTextTail->y, pTextTail->z);
}
else
{
pTitle->SetPosition(pTextTail->x - ((iNameWidth / 2) -4.0f), pTextTail->y, pTextTail->z);
}
}
else
{
pTitle->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - fxAdd, pTextTail->y, pTextTail->z);
}

Az első 'else' ágban lévő -4.0f hiányzik neked.

Pati leírta, hogy:
pTitle->SetPosition(pTextTail->x - (iNameWidth / 2) - iTitleWidth - 4.0f, pTextTail->y, pTextTail->z);

Így módosítsd.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”

Nincs változás, teljesen ugyanaz. :(

Jó helyre raktad be?
Csak mert több hasonló ilyen elágazás van ott.

2017-07-08, 15:47:03 #7 Utolsó szerkesztés: 2017-07-08, 15:57:14 Szerző: Symple
Basszus, és tényleg.. :D Rossz helyre írtam. :D
Sikerült, most már jó!  8)

Köszönöm a segítséget  :-*

2017-07-08, 15:59:51 #8 Utolsó szerkesztés: 2017-07-08, 16:04:22 Szerző: 5310pati
Kicsit megkésve de, biztos jó, mivel nálam nincs gond rang nélkül se:


Üzenet összefésülés: 2017-07-08, 16:04:22

A szöveg kiírásra pedig ez kell neked
game.py:
def OnCannotUseSkill(self, vid, type):
if localeInfo.USE_SKILL_ERROR_TAIL_DICT.has_key(type):
textTail.RegisterInfoTail(vid, localeInfo.USE_SKILL_ERROR_TAIL_DICT[type])

if localeInfo.USE_SKILL_ERROR_CHAT_DICT.has_key(type):
chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_INFO, localeInfo.USE_SKILL_ERROR_CHAT_DICT[type])

def OnCannotShotError(self, vid, type):
textTail.RegisterInfoTail(vid, localeInfo.SHOT_ERROR_TAIL_DICT.get(type, localeInfo.SHOT_ERROR_UNKNOWN % (type)))

textTail.RegisterInfoTail írd át chat.AppendChat-re és a vid-et írd át arra a chat típusra amire akarod.

2017-07-08, 16:17:28 #9 Utolsó szerkesztés: 2017-07-08, 16:21:04 Szerző: Symple
Köszönöm!  :-*