[C++] Mount sebesség megadása questben

Indította Distraught, 2017-06-26, 19:54:08

Nyisd meg a questlue_pc.cpp nevű fájlt!

Keress rá a pc_mount nevű függvényre!

Írd felül ezt a függvényt erre:

int pc_mount(lua_State* L)
{
if (!lua_isnumber(L, 1))
return 0;

int length = 60;

if (lua_isnumber(L, 2))
length = (int)lua_tonumber(L, 2);

DWORD mount_vnum = (DWORD)lua_tonumber(L, 1);

if (length < 0)
length = 60;

LPCHARACTER ch = CQuestManager::instance().GetCurrentCharacterPtr();

ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT);
ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);

// ¸»ŔĚ ĽŇČŻµÇľî µű¶ó´Ů´Ď´Â »óŶó¸é ¸»şÎĹÍ ľřľÚ
if (ch->GetHorse())
ch->HorseSummon(false);

int ertek = 0;

if (lua_isnumber(L, 3))
ertek = (int)lua_tonumber(L, 3);

if (ertek <= 0)
ertek = 0;

ch->AddAffect(AFFECT_MOUNT, POINT_MOV_SPEED, ertek, AFF_NONE, length, 0, true, true);


return 0;
}


Ezután questben a pc.mount funkciót így használhatod: pc.mount(ID, idő, mozgási sebesség)

C++ programmer at Gameloft