[C++] Ingame Message-nél villog a tálcán a metin2

Indította Meli, 2017-06-23, 11:43:07

Üdv! A mai nap láttam, hogy valaki kérdezte a fórumon, hogy, hogy lehetne kivitelezni azt, hogyha üzenetet kapunk a játékban akkor villogjon a tálcán a metin2.
Nyilván csak akkor villog, ha épp megy a játék, de nem játszunk. Ez amolyan figyelemfelkeltőként funkcionál, ha épp mást csinálunk.

Kliens:
root/InterfaceModule.py

Keresd ezt:
btn.Flash() #Ebben a funkcióban: def RecvWhisper(self, name):

Add alá ezt:
app.FlashApplication()

Kliens forrás:
UserInterface/PythonApplication.cpp

Keresd ezt:

void CPythonApplication::Clear()
{
m_pySystem.Clear();
}


Add alá ezt:

#include <Windows.h>
void CPythonApplication::FlashApplication()
{
HWND hWnd = GetWindowHandle();
FLASHWINFO fi;
fi.cbSize = sizeof(FLASHWINFO);
fi.hwnd = hWnd;
fi.dwFlags = FLASHW_ALL | FLASHW_TIMERNOFG;
fi.uCount = 0;
fi.dwTimeout = 0;
FlashWindowEx(&fi);
}


UserInterface/PythonApplication.h
keresd ezt:
void SetForceSightRange(int iRange);

Add alá ezt:
void FlashApplication();

UserInterface/PythonApplicationModule.cpp
Keresd ezt:

PyObject* appLogoClose(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
//CPythonApplication::Instance().OnLogoClose();
return Py_BuildNone();
}


Add alá ezt:

PyObject* appFlashApplication(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
CPythonApplication::Instance().FlashApplication();
return Py_BuildNone();
}


Keresd ezt:

{ "OnLogoClose", appLogoClose, METH_VARARGS },


Add alá ezt:

{ "FlashApplication", appFlashApplication, METH_VARARGS },


A kód nem az én érdemem.

“Majdnem minden tudásunkért nem azoknak tartozunk, akik egyetértettek, hanem azoknak, akik nem.”