Küldetés quest hiba

Indította FloodX, 2017-06-18, 22:23:50

Sziasztok!

Ezt a questet akarom berakni, de ugye amikor ./qc-zniakkarom, eddig jut el:

root@freebsd:/usr/game/share/locale/hungary/quest # ./qc newkuldi.quest
QUEST : kuldi1
STATE : start
WHEN  : login or
WHEN  : levelup
        with pc . get_level ( ) >= 30
STATE : information
WHEN  : letter
WHEN  : button or
WHEN  : info

És hát ugye ennek megfelelően nem is működik a szerveren belül. A quest itt van:

quest kuldi1  begin
state start begin
when login or levelup with pc.get_level() >= 30 begin
set_state(information)
end
end

state information begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(9003)
if v!= 0 then target.vid("__TARGET__", v, "Vegyes")
end
send_letter("Segíts a vegyeskereskedőnek!")
end

when button or info begin
say_title("A Vegyeskereskedő")
say("A Vegyeskereskedő keres téged!")
say("Feladata van számodra, keresd fel.")
say("")
say_reward("Menj el a Vegyeskereskedőhöz.")
say("")
end
when __TARGET__.target.click or 9003.chat."Hajtű" begin
target.delete("__TARGET__")
----"123456789012345678901234567890123456789012345678900"|
say_title(mob_name(9003)..":")
say("Üdv kalandor!?")
say("Nos...")
say("Én vagyok a vegyeskereskedő")
say("és segítségre lenne szükségem. ")
say("Elveszett a hajtűm, így nem tudok felkészülni")
say("a vendégek fogadására.")
say("")
wait()
say_title(mob_name(9003)..":")
say("Nem régiben azt hallottam a faluban,")
say("hogy a Fegyver kereskedő tud róla valamit.")
say_reward("Arra kérnélek, hogy menj el hozzá,")
say_reward("és kérdezd meg!")
say("")
pc.setqf("var",0)
pc.setqf("hajtu",0)
pc.setqf("drink_drug",0)
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(fegyvker)
end
end

state fegyvker begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(9001)
if v!=0 then target.vid("__TARGET__", v, "Fegyverk")
end
send_letter("Keresd a fegyver kereskedőt")
end
when button or info begin
say_title("Keresd a fegyver kereskedőt")
say("")
say_reward("A vegyeskereskedő nő tudni akarja, hova tűnt el")
say_reward("a hajtűje, amit még egy régi udvarlójától kapott.")
say("")
end

when __TARGET__.target.click or 9001.chat."Eltűnt hajtű" begin
target.delete("__TARGET__")
say_title(mob_name(9001)..":")
say("Üdvözöllek!")
---                                                   l
say("Óóóó. Hogy te még a hajtű miatt keresel?")
say("Biztos az a bolond vénasszony küldött...")
say("Még mikor én is olyan fess voltam, mint te,")
say("megtámadtak minket a szörnyek, gondoltam segítek")
say("neki elmenekülni, de későn jutott eszébe, hogy")
say("ottmaradt mindene.")
say("Hihetetlen, hogy számára ez a hajtű ilyen fontos a számára.")
say_reward("Úgy emlékszem, egy romboló vitte el!")
say_reward("Elteleportálni a Teleport mesternél tudsz!")
wait()
setskin(NOWINDOW)
set_state(hajtumegszerez)
end
end


state hajtumegszerez begin
when letter begin
send_letter("Hajtű visszaszerzése")

end
when button or info begin
say_title("Hajtű visszaszerzése")
---                                                   l
say("A vegyeskereskedőnek nagy szüksége van a hajtűre!")
say("Menj az óriások földjére!")
say("Egyszerre csak egyet tudsz leadni, de többet is vihetsz magaddal!")
say("Megvizsgálja, és eldönti, hogy megfelelő-e a hajtű!")
say("Sok szerencsét a küldetéshez!")
say("")
say_item_vnum(30017)
say("")
end

    when 9003.chat."Hajtű" with pc.count_item(30006)>0 begin
if get_time() > pc.getqf("var") then
say_title(mob_name(9003)..":")
say("Hoztál nekem egyet?")
say("Nagyon jó, hadd nézzem meg,")
say("hogy ez az a hajtű....")
say("")
pc.remove_item(30006, 1)
pc.setqf("var",get_time()+1*1*1)
wait()

local pass_percent
if pc.getqf("drink_drug")==0 then
pass_percent=40
else
pass_percent=90
end

local s= number(1,100)
if s<= pass_percent then
   if pc.getqf("hajtu")< 1 then
local index=pc.getqf("hajtu")+1
pc.setqf("hajtu", index)
say_title(mob_name(9003)..":")
say("Ez az Orkfog nagyon jó minőségű!")
say("Köszönöm szépen, el is kezdem rajta a vizsgálatot.")
say("")
say(string.format("Hozz még: %d darabot.", 10-pc.getqf("hajtu")))
say("")
pc.setqf("drink_drug",0)
return
end
say_title(mob_name(9003)..":")
say("Ez az!")
say("5 év múlva újra nálam van.")
say("Hogy lásd, milyen értékes volt ez nekem,")
say("tetszőlegesen választhatsz egy prémium követ!")
wait()
say_title(mob_name(9003)..":")
lista = select("Profi Harc kő", "Profi Kézsségkár kő", "Profi Áttörés kő", "Profi Krit kő", "Profi Átlagoskárok kő", "Profi Bölcsesség kő", "Profi Védelem kő", "Bezár")
if lista == 8 then
return
elseif lista == 1 then
say_item_vnum(100091)
say(" ")
say(" ")
megvesz1 = select("Megvesz", "Mégse")
if megvesz1 == 2 then
return
elseif megvesz1 == 1 then
if pc.getqf("kuldipont") < 0 then
say("Nincs elég Ent pontod.")
return
else
say("Sikeresen vásárlás.")
pc.setqf("kuldipont", pc.getqf("kuldipont")-0)
pc.give_item2(100091, 1)
end
end
elseif lista == 2 then
say_item_vnum(100121)
say(" ")
say(" ")
say(" ")
megvesz1 = select("Megvesz", "Mégse")
if megvesz1 == 2 then
return
elseif megvesz1 == 1 then
if pc.getqf("kuldipont") < 0 then
say("Nincs elég Ent pontod.")
return
else
say("Sikeresen vásárlás.")
pc.setqf("kuldipont", pc.getqf("kuldipont")-0)
pc.give_item2(100121, 1)
end
end
elseif lista == 3 then
say_item_vnum(100141)
say(" ")
say(" ")
megvesz1 = select("Megvesz", "Mégse")
if megvesz1 == 2 then
return
elseif megvesz1 == 1 then
if pc.getqf("kuldipont") < 0 then
say("Nincs elég Ent pontod.")
return
else
say("Sikeresen vásárlás.")
pc.setqf("kuldipont", pc.getqf("kuldipont")-0)
pc.give_item2(100141, 1)
end
end
elseif lista == 4 then
say_item_vnum(100131)
say(" ")
say(" ")
megvesz1 = select("Megvesz", "Mégse")
if megvesz1 == 2 then
return
elseif megvesz1 == 1 then
if pc.getqf("kuldipont") < 0 then
say("Nincs elég Ent pontod.")
return
else
say("Sikeresen vásárlás.")
pc.setqf("kuldipont", pc.getqf("kuldipont")-0)
pc.give_item2(100131, 1)
end
end
elseif lista == 5 then
say_item_vnum(100111)
say(" ")
say(" ")
megvesz1 = select("Megvesz", "Mégse")
if megvesz1 == 2 then
return
elseif megvesz1 == 1 then
if pc.getqf("kuldipont") < 0 then
say("Nincs elég Ent pontod.")
return
else
say("Sikeresen vásárlás.")
pc.setqf("kuldipont", pc.getqf("kuldipont")-0)
pc.give_item2(100111, 1)
end
end
elseif lista == 6 then
say_item_vnum(100081)
say(" ")
say(" ")
megvesz1 = select("Megvesz", "Mégse")
if megvesz1 == 2 then
return
elseif megvesz1 == 1 then
if pc.getqf("kuldipont") < 0 then
say("Nincs elég Ent pontod.")
return
else
say("Sikeresen vásárlás.")
pc.setqf("kuldipont", pc.getqf("kuldipont")-0)
pc.give_item2(100081, 1)
end
end
elseif lista == 7 then
say_item_vnum(100101)
say(" ")
say(" ")
megvesz1 = select("Megvesz", "Mégse")
if megvesz1 == 2 then
return
elseif megvesz1 == 1 then
if pc.getqf("kuldipont") < 0 then
say("Nincs elég Ent pontod.")
return
else
say("Sikeresen vásárlás.")
pc.setqf("kuldipont", pc.getqf("kuldipont")-0)
pc.give_item2(100101, 1)
end
end
pc.setqf("hajtu",0)
pc.setqf("drink_drug",0)
pc.setqf("var",0)
pc.setqf("kuldipont", pc.getqf("kuldipont")+1)
wait()
set_skin(NOWINDOW)
set_state(__complete__)
return
else
say_title(mob_name(9003)..":")
say("Sajnálom, de ez nem az enyém volt...")
say("Kérlek keresd tovább!")
pc.setqf("drink_drug",0)
return
end
else
say_title(mob_name(9003)..":")
say("Sajnálom, de a vizsgálat még tart,")
say("gyere vissza egy kicsit később.")
say("")
return
end
end

state __complete__ begin
end
end

Segítséget előre is köszi!

2017-06-18, 22:30:28 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-06-18, 22:36:44 Szerző: TrueLev
Sorok végén ha ékezet van, tegyél oda egy szóközt.

say_title("A Vegyeskereskedő")
To
say_title("A Vegyeskereskedő ")


Természetesen a többi ékezettel végződővel is.
(NPC opciót is beleértve - chat."hajtű ")

Kipróbálom!

Köszönöm szépen :)