megoldható??

Indította baba1991, 2017-06-04, 00:20:06

2017-06-04, 00:20:06 Utolsó szerkesztés: 2017-06-04, 00:48:31 Szerző: [MOD]Jerry
sziasztok van 1  quest em lua-s és lényege hogy van 1 boss ami min 4 ember tud le ütni!!

és én azt szeretném ha le ölik mind a 4 üknek sikeres legyen a küldi ne csak annak aki bele üt utcsónak!!


quest Dragon begin
state start begin
when login with pc.get_level() >= 85 and pc.get_level() <= 150 begin
set_state(information)
end
end

state information begin
when letter begin
local v=find_npc_by_vnum(20091)
if 0==v then
else
target.vid("__TARGET__", v, "Seon-Pyeong")
send_letter("Seon-Pyeong kerése (Red Dragon)")
end
end

when button or info begin
say_title("Seon-Pyeong:")
say("Menj el Seon-Pyeonghoz.")
say("És ő ellát téged további információval!")
clear_letter()
end

when 20091.chat."Red Dragon" begin
target.delete("__TARGET__")
if get_time ( ) < pc.getqf( "Dragon_duration" ) then
say_title ( mob_name ( 20091 ) .. ":" )
say_reward ( "Sajnálom, de csak 24 óránként veheted" )
say_reward ( "fel a küldetést!")
return
end
say_title ( mob_name ( 20091 ) .. ":" )
say("Üdvözöllek kalandor ! Itt az ideje elindulnod egy új küldetésre!")
say("Ne várj tovább indulj hát utadra !")
say("Ha sikerrel jársz a sárkányisten megjutalmazd téged !")
say("Ölj meg 1 Red dragon")
say_reward("Sok sikert Kalandor !")
set_state(kill)
pc.setqf("Red Dragon", 1)
q.set_counter("Maradék", 1)
end
end

state kill begin
when login begin
local count = pc.getqf("Red Dragon")
q.set_counter("Maradék", count)
end

when letter begin
send_letter("Ölj meg 1 Red Dragon!")
end

when info or button begin
say_title ( mob_name ( 20091 ) .. ":" )
say("")
say("Ölj meg 1 db Red Dragon")
say("és jutalomban fogsz részesülni.")
end

when 2291.kill begin
local count = pc.getqf("Red Dragon") - 1
if count <= 1 then
pc.setqf("Red Dragon", count)
q.set_counter("Maradék", count)
end
if count == 0 then
say_title("Gratulálok!")
say("A Küldetést sikeresen teljesítetted!")
say("")
say("Jutalmad:")
say_reward("100.000.000 Yang, 1 láda")
pc.changegold("100000000")
pc.give_item2(7777,1)
pc.setqf("Dragon_duration" , get_time ( ) + 60 * 60 * 24 )
clear_letter()
set_state(start)
end
end
end
end



Használd lécíves a [/code] nem dísznek van!

2017-06-04, 12:38:57 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-08-05, 23:53:30 Szerző: TrueLev
Mind1

 kiegészítem ezt a rész:
IdézEzzel az NPC-vel lehetne kiteleportálni, de mielőtt kiteleportálná a játékost, megadná a jutalmat természetesen (amennyiben aktív a küldetés), hisz ez lenne a szerepe

kiteleportálás nem azonnal adja meg a jutalmat abban az esetben, ha pl egy láda stb, mert ha pl keriznek úgy veszik fel a jutalmat, nem portálja ki őket, mert kereskedés után 10mp... uh jobb megoldás az, ha egy új state-re ugrik és pl map1-en egy npc-nél vehetik fel a jutalmat

de most van ez a napi quest em sehogy nem megoldható hogy ha csopiba meg ölik sarit meg kapja mindenki a
quest sikerét?

2017-06-04, 14:11:44 #4 Utolsó szerkesztés: 2017-08-05, 23:44:48 Szerző: TrueLev
Szerk: átgondoltam nem működne sry