fejleszthető hátasok avagy nem fejleszthetők

Indította Word, 2017-05-29, 23:48:24

2017-05-29, 23:48:24 Utolsó szerkesztés: 2017-05-30, 00:11:20 Szerző: Word
Sziasztok  sikerült aszt elérjem a fejleszthető hátasoknál hogy tanúsítványt el vegye a lovász de mikkor szeretném fejleszteni akkor rá megyek a megfelelő menüre akkor ki választom mivel szeretném fejleszteni aszt mondja a lovász koma hogy huzam rá a pecsétem na én húzhatom de semmit nem csinál vele mi lehet a probléma?

változás vagy fejlődés tekercs meg van  tehát nem lehet az a probléma hogy nincs nálam.

csatoltam a questeket +  annyi lenne a kérdésem hogy az utolsó menü pontba miért nem magyar a ki írás?

mert a translate.lua-ba be raktam a hátasokra vonatkozó magyar ki írást az meg is jelenik rendesen ahogy a képen is látható folyamatosan egészítem ki a translate.lua-at

csatoltam a questeket

RAR ba nincs benne de itt van a training_mount.quest



quest training_mount begin
state start begin
function check_list(material, pc_level, horse_level)
if pc.count_item(material) <= 0 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._02_say)
return 0
elseif pc.level <  pc_level then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._01_say)
return 0
elseif horse.get_level()< horse_level then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(string.format(gameforge.training_mount._33_say,horse_level))
return 0
else
return 1
end
end

function extraTime(typ)
local n = number (1,100)
if typ == 1 then
if n <= 50 then
return 86400
elseif n <= 80 then
return 86400*2
elseif n <=95 then
return 86400*3
else
return 86400*4
end
elseif typ == 2 then
if n <= 30 then
return 0
elseif n <= 70 then
return 86400
elseif n <=90 then
return 86400*2
else
return 86400*3
end
end
end

when 20349.chat.gameforge.training_mount._04_say begin
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._05_say)
say("")
wait()
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._06_say)
say("")
wait()
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._07_say)
say("")
set_state(main_point)
end
end

state main_point begin
when 20349.chat.gameforge.training_mount._08_say begin
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._09_say)
say("")
wait()
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._10_say)
say("")
wait()
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._11_say)

local s=select(gameforge.training_mount._12_say,gameforge.training_mount._13_say)

if 2==s then
return
end
if pc.count_item(50067) >0  or pc.count_item(50068)>0 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._14_say)
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._02_say)
return
end

local s=select(gameforge.training_mount._15_say,gameforge.training_mount._15_2_say,gameforge.training_mount._16_say)
if 1==s  then
if training_mount.check_list(50067,25,11) == 1 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._17_say)
end
elseif 2==s   then
if training_mount.check_list(50068,45,20) == 1 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._18_say)
end
elseif 3==s then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._19_say)
say("")
return
end
end --when


when 20349.take with
                52001 <= item.vnum and item.vnum <= 52005 or
                52016 <= item.vnum and item.vnum <= 52020 or
                52031 <= item.vnum and item.vnum <= 52035 or
                52046 <= item.vnum and item.vnum <= 52050 or
                52061 <= item.vnum and item.vnum <= 52065 or
                52076 <= item.vnum and item.vnum <= 52080 or
                52091 <= item.vnum and item.vnum <= 52095 begin
if pc.is_riding() == true then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._32_say)
return
end
if count_item_range(38100, 38102) >= 1 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._34_say)
local choice = select(gameforge.training_mount._35_select_1, gameforge.training_mount._35_select_2, locale.cancel)
if choice == 3 then
return
elseif choice == 1 then
local option_select = select(gameforge.training_mount._36_select_1, gameforge.training_mount._36_select_2, gameforge.training_mount._36_select_3, locale.cancel)
local information = {}
if option_select == 4 then
return
end
if option_select == 1 then
if pc.count_item(38100) >= 1 then
information = {86400*7,38100}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
elseif option_select == 2 then
if pc.count_item(38101) >= 1 then
information = {86400*15,38101}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
elseif option_select == 3 then
if pc.count_item(38102) >= 1 then
information = {86400*30, 38102}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
end
local remain_time =item.get_socket(0)
item.set_socket(0,remain_time+information[1])
pc.remove_item(information[2],1)
return
end
end
if training_mount.check_list(50067,25,11) == 1 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._20_say)
wait()
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._22_say)
local remain_time =item.get_socket(0)
local old_vnum =item.get_vnum()
local new_vnum =item.get_vnum()+5
local extra = training_mount.extraTime(1)
pc.give_item2_select(new_vnum,1)
item.set_socket(0,remain_time+extra)
pc.remove_item(old_vnum,1)
pc.remove_item(50067,1)
end
end

when 20349.take with 52006 <= item.vnum and item.vnum <= 52010 or
52021 <= item.vnum and item.vnum <= 52025 or
52036 <= item.vnum and item.vnum <= 52040 or
52051 <= item.vnum and item.vnum <= 52055 or
52081 <= item.vnum and item.vnum <= 52085 or
52066 <= item.vnum and item.vnum <= 52070 or
52096 <= item.vnum and item.vnum <= 52100 begin
if pc.is_riding() == true then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._32_say)
return
end

if count_item_range(38100, 38102) >= 1 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._34_say)
local choice = select (gameforge.training_mount._35_select_1, gameforge.training_mount._35_select_2, locale.cancel)
if choice == 3 then
return
elseif choice == 1 then
local option_select = select(gameforge.training_mount._36_select_1, gameforge.training_mount._36_select_2, gameforge.training_mount._36_select_3, locale.cancel)
local information = {}
if option_select == 4 then
return
end
if option_select == 1 then
if pc.count_item(38100) >= 1 then
information = {86400*7,38100}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
elseif option_select == 2 then
if pc.count_item(38101) >= 1 then
information = {86400*15,38101}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
elseif option_select == 3 then
if pc.count_item(38102) >= 1 then
information = {86400*30, 38102}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
end

local remain_time =item.get_socket(0)
item.set_socket(0,remain_time+information[1])
pc.remove_item(information[2],1)
return
end
end
if training_mount.check_list(50068,45,20) == 1 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._21_say)
wait()
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._22_say)
local remain_time =item.get_socket(0)
local old_vnum =item.get_vnum()
local new_vnum =item.get_vnum()+5
local extra = training_mount.extraTime(1)
pc.give_item2_select(new_vnum,1)
item.set_socket(0,remain_time+extra)
pc.remove_item (old_vnum,1)
pc.remove_item (50068,1)

end
end

when 20349.take with 52011 <= item.vnum and item.vnum <= 52015 or
                            52026 <= item.vnum and item.vnum <= 52031 or
                            52041 <= item.vnum and item.vnum <= 52045 or
                            52056 <= item.vnum and item.vnum <= 52061 or
                            52086 <= item.vnum and item.vnum <= 52091 or
                            52071 <= item.vnum and item.vnum <= 52075 or
                            52101 <= item.vnum and item.vnum <= 52105
                            begin
if pc.is_riding() == true then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._32_say)
return
end

say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._38_say)
local choice = select (gameforge.training_mount._35_select_1, locale.cancel)
if choice == 2 then
return
elseif choice == 1 then
local option_select = select(gameforge.training_mount._36_select_1, gameforge.training_mount._36_select_2, gameforge.training_mount._36_select_3, gameforge.training_mount._36_select_4, locale.cancel)
local information = {}
if option_select == 5 then
return
end
if option_select == 1 then
if pc.count_item(38100) >= 1 then
information = {86400*7,38100}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
elseif option_select == 2 then
if pc.count_item(38101) >= 1 then
information = {86400*15,38101}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
elseif option_select == 3 then
if pc.count_item(38102) >= 1 then
information = {86400*30, 38102}
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._37_say)
return
end
elseif option_select == 4 then
local remain_time = item.get_socket(0)
local run_time = remain_time-get_time()
if (remain_time-get_time()) > 86400 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._39_say)
if  is_test_server()  then
item.set_socket(0, get_time() + 86460)
end
return
end
if pc.count_item(50068) >= 1 and pc.get_gold() >= 200000 then
information = {training_mount.extraTime(2),50068}
pc.changegold(-200000)
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._40_say)
return
end
end

local remain_time = item.get_socket(0)
item.set_socket(0,remain_time+information[1])
pc.remove_item(information[2],1)
return
end

end

when 20349.chat.gameforge.training_mount._23_say  begin
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._24_say)
wait()
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._25_say)
wait()
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._26_say)
local s=select(locale.yes,locale.no)
if 2==s then
return
end
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._27_say)
wait()
if pc.count_item(50068) >0  then
if horse.get_level()>1 then
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._28_say)
wait()
say(gameforge.training_mount._29_say)
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._30_say)
return
end
else
say_title(""..mob_name(20349).."")
say(gameforge.training_mount._31_say)
return
end
end
end
end


tárgy id-k ezek között vannak?
52001 <= item.vnum and item.vnum <= 52005 or
                52016 <= item.vnum and item.vnum <= 52020 or
                52031 <= item.vnum and item.vnum <= 52035 or
                52046 <= item.vnum and item.vnum <= 52050 or
                52061 <= item.vnum and item.vnum <= 52065 or
                52076 <= item.vnum and item.vnum <= 52080 or
                52091 <= item.vnum and item.vnum <= 52095 begin

C++ programmer at Gameloft

2017-05-30, 11:21:57 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-05-30, 16:03:03 Szerző: Word
a pecsét kódja az jó mert ha nem lenne jó akkor kiváltani se tudnám magát a pecsétet tehát meg egyeznek a kódok minden téren egész este többször újra néztem

de aszt se értem hogy pecsét kiváltása miért nem magyar meg a bonuszok holott hátasra vonatkozó részek is magyarok

20349 ID-n van az a Lovász amire húzni akarod?
object/20349 mappában vannak fájlok?

C++ programmer at Gameloft

helyén van minden tehát jó lovászt használok

egyébként game fileban is létrehozhatnál egy új kovácsot a Lovász ID-jére

C++ programmer at Gameloft

2017-05-30, 16:09:13 #6 Utolsó szerkesztés: 2017-05-30, 16:35:12 Szerző: Word
[code]if pc . is_mount ( ) ~= true then
pc . mining ( )
end

Ha belenézel a questbe, látod milyen ID-re van megírva... Attól, mert te más ID-n lévő npc-t hívsz Lovásznak, a rendszer nem fogja tudni, hogy te mire gondolsz, ha nem azonos ID-ket használsz...

when 20349.take with 52011 <= item.vnum and item.vnum <= 52015 or

C++ programmer at Gameloft

2017-05-30, 16:15:41 #8 Utolsó szerkesztés: 2017-05-30, 16:36:21 Szerző: Word
training_mount.quest jó lovászra mutat ami jó is

mapába csak  enyi van 20049/click mining.start szerepel semmi más


nem 20049, hanem 20349, ott a quest...

C++ programmer at Gameloft

2017-05-30, 18:08:08 #10 Utolsó szerkesztés: 2017-06-13, 21:15:43 Szerző: Word
hát nem tudom mi baja lehet :(

2017-08-01, 21:34:17 #11 Utolsó szerkesztés: 2017-08-01, 21:36:19 Szerző: Word
továbbra sem jó az egész nem vágom mi baja van de képen még a szöveg része sem magyar holott annak kéne hogy legyen lua ba bent van a fordítása  valakinek van típje mi lehet a probléma?

whiteworld  rakta ki még az sf-t ki teszem hogy tudjátok melyiket használom  http://data.hu/get/8394959/40k_game__mysql_tar_gz_V2.rar ebben van benne a problémás questek

Én fogtam az ali babás boss pontos beváltót és
2x használtam fel
Egy: hogy lómedálért tudj venni fiatal pecsétet

Kettő: fejlesztése:
Kiválaszthatod hogy vad vagy szelíd legyen (legyen pl a vad)
Ha megvan a fiatal pecsét és a fejlődés tekercs akkor elveszi azokat és ad egy vad pecsétet és ugyan ez a szelíddel is csak hozzá már a vad pecsét kell és a másik fejlesztő

de nekem a gf es verzió kéne ami nálam pld nem jó egyáltalán

egyszerűbb írnod saját magad egyet, mint a hibát keresgetned egy meglévőben

C++ programmer at Gameloft

2 egyszerű kérdésem lenne csak? a szinted és a ló szint meg van?  tehát csataló vagy mi kell elsőnek hozzá nekem tökéletesen működik

meg van hozzá minden kellő szint tehát 21 ló meg van