CHAT_TYPE_NOTICE

Indította Deadly2000, 2017-05-24, 11:04:54

Sziasztok
Próbálgatom a forrásban a dolgokat átalakítani viszont erre az egyre nem jöttem rá .
Ha
CHAT_TYPE_NOTICE -t használok akkor csak nekem jeleníti meg az üzenetet fent.
Hogy lehetne ,hogy minden egyes fent lévő játékosnak is mutassa.

Talán? De nem biztos.

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!

Idézetet írta: Nexus™ Dátum 2017-05-24, 11:10:02
Talán? De nem biztos.

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));

Ez a Local_stringből való rendszer-üzeneteket olvassa ki és chatbe jeleníti meg.

Akkor nem szóltam.  :-X

Nézd meg ebbe hátha van neked kellő:

module: chat
function: __name__
function: __doc__
function: chat
function: SetChatColor
function: Clear
function: Close
function: CreateChatSet
function: Update
function: Render
function: SetBoardState
function: SetPosition
function: SetHeight
function: SetStep
function: ToggleChatMode
function: EnableChatMode
function: DisableChatMode
function: SetEndPos
function: GetLineCount
function: GetVisibleLineCount
function: GetLineStep
function: AppendChat
function: AppendChatWithDelay
function: ArrangeShowingChat
function: IgnoreCharacter
function: IsIgnoreCharacter
function: CreateWhisper
function: AppendWhisper
function: RenderWhisper
function: SetWhisperBoxSize
function: SetWhisperPosition
function: ClearWhisper
function: InitWhisper
function: GetLinkFromHyperlink
function: CHAT_TYPE_TALKING
function: CHAT_TYPE_INFO
function: CHAT_TYPE_NOTICE
function: CHAT_TYPE_PARTY
function: CHAT_TYPE_GUILD
function: CHAT_TYPE_COMMAND
function: CHAT_TYPE_SHOUT
function: CHAT_TYPE_WHISPER
function: WHISPER_TYPE_CHAT
function: WHISPER_TYPE_INFO
function: BOARD_STATE_VIEW
function: BOARD_STATE_EDIT
function: BOARD_STATE_LOG
function: CHAT_SET_CHAT_WINDOW
function: CHAT_SET_LOG_WINDOW
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!

Idézetet írta: Deadly2000 Dátum 2017-05-24, 11:14:00
Idézetet írta: Nexus™ Dátum 2017-05-24, 11:10:02
Talán? De nem biztos.

ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));

Ez a Local_stringből való rendszer-üzeneteket olvassa ki és chatbe jeleníti meg.
xDDDDDDDDDDDDDDD
Hát kurvára nem. De tényleg.

2017-05-24, 11:41:01 #5 Utolsó szerkesztés: 2017-05-24, 11:47:26 Szerző: Nexus™
Step a mester a mindent tudó egy aláírást kérhetek tőled? Taníts mester!

Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!

Hát neked lenne mit tanulni. :'(
De ha már itt tartunk:
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));
"ch->ChatPacket" miatt jeleníti meg csak neked. Az LC_TEXT-et meg arra találták ki mint C#-ban is a lebuildelt exe-ben a sztringet ritka nehéz szerkeszteni. De mivel a metin több országban és több nyelven is elérhető ezért ha van a locale_stringbe az lc_text stringre illeszkedő minta akkor a local_string-be lévő fordítást rakja a "ChatPacket"-ba így talán ma tanultál is valamit nem csak a szád jár.

Nem mindenki születik olyan zseninek mint te.  :-X
Én nem értek ehhez, én csak ehhez értek:



Ezennel el is gurulok, ha megengeded...
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!

2017-05-24, 11:58:05 #8 Utolsó szerkesztés: 2017-05-24, 12:05:21 Szerző: Deadly2000
Idézetet írta: Step Dátum 2017-05-24, 11:51:18
Hát neked lenne mit tanulni. :'(
De ha már itt tartunk:
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("szöveghelye"));
"ch->ChatPacket" miatt jeleníti meg csak neked. Az LC_TEXT-et meg arra találták ki mint C#-ban is a lebuildelt exe-ben a sztringet ritka nehéz szerkeszteni. De mivel a metin több országban és több nyelven is elérhető ezért ha van a locale_stringbe az lc_text stringre illeszkedő minta akkor a local_string-be lévő fordítást rakja a "ChatPacket"-ba így talán ma tanultál is valamit nem csak a szád jár.

És mit te ugrasz nekem őszintén ?
Attól ,hogy rosszul tudtam attól nem kell elásni..
......-.-"

Hát k. Azért remélem nem lesztek a kék bálna áldozatai azt a szívemre venném azé'.

2017-05-24, 12:20:48 #10 Utolsó szerkesztés: 2017-05-24, 12:28:23 Szerző: D4RR3
BroadcastNotice("RÁK");
vagy
char buf[100];
snprintf(buf, sizeof(buf), LC_TEXT("NAGY RÁK");
SendNotice(buf);