ADMINNAK PREFIX

Indította fukoerik, 2017-05-18, 20:18:27

Sziasztok!
Samurai core-t használok.
Ebben benne van az hogy mutassa a moboknak a nevük előtt a szintjüket.
Én azt szeretném megoldani , hogy az adminoknak a szint helyett egy "ADMIN" prefixet kapjanak.

Tehát:
De van róla téma , hogy hogy lehet megoldani és be is raktam viszont a moboknak a szintkijelzése eltűnik.

Valaki segítene megírni úgy hogy működjön minden?
UserInterface -> InstanceBaseEffect.cpp

void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
//static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(119.0f/255.0f, 246.0f/255.0f, 168.0f/255.0f, 1.0f);
static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);

char szText[256];
sprintf(szText, "Szint %d ", level);
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}


Itt így lett megoldva: http://metin2hungary.net/index.php?topic=195315.0
void CInstanceBase::UpdateTextTailLevel(DWORD level)
{
static D3DXCOLOR s_kGmLevelColor = D3DXCOLOR(254.0f/255.0f, 0.0f/255.0f, 0.0f/255.0f, 1.0f);
static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f/255.0f, 255.0f/255.0f, 51.0f/255.0f, 1.0f);

char szText[256];
if (IsPC())
{
sprintf(szText, "%d szint?", level);
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kLevelColor);
}
if (IsGameMaster())
{
sprintf(szText, "<Admin> ");
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kGmLevelColor);
}
}


De mint mondtam ezzel a mobok szintje eltűnik.
Előre is köszi a segítséget. :)

Nem csak IsPC és IsGameMaster karakter típus ellenörző függvény van ám.
Neked az IsEnemy-t kell belefiguráznod a kódba.

2017-05-18, 20:39:51 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-05-18, 20:41:54 Szerző: T0gy3R
az "static D3DXCOLOR s_kLevelColor = D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);" alá
static D3DXCOLOR s_kMobLevelColor= D3DXCOLOR(152.0f / 255.0f, 255.0f / 255.0f, 51.0f / 255.0f, 1.0f);
[spoiler]Ezzel a színt tudod állítani.[/spoiler]





az "if (IsGameMaster())" elágazás alá így valahogy:

if (IsEnemy())
{
sprintf(szText, "%d Szintű ", level);
CPythonTextTail::Instance().AttachLevel(GetVirtualID(), szText, s_kMobLevelColor);
}


[spoiler]Nekem ez mob-os szint kijelzés nincs a forrásomban, de nem is rossz gondolat.! :)[/spoiler]

2017-05-18, 20:45:19 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-05-18, 20:56:03 Szerző: fukoerik
Közben elkezdtem összetákolni magamtól és hasonlóra sikeredett mint amit küldtél.
Tesztelem is mindjárt.

Üzenet összefésülés: 2017-05-18, 20:56:03

Működik! Köszi mindkettőtöknek! ;D