quest hiba.

Indította kicsiasdvagyok, 2017-05-12, 12:28:14

Sziasztok, van egy beváltó questem, és valamiért nem akar működni, hibát nem ír ki, de mikor rá kattintok az npc-re nem csinál semmit.
quest targy_csere begin
state start begin
when 20140.chat."Érme Vásárlás" begin
say( "Üdvözöllek "..pc.get_name().."!" )
say("Szeretnél vásárolni Érméket?")
local s = select("Szeretnék!","Nem szeretnék!")
if s == 2 then
return
else
end
say("Jó döntés volt!")
say_reward("Válassz!")
say_reward("És légy te a legerősebb!")
local p = select("1es", "2es", "3as", "4es")
if p == 1 then
say("Ez 10 pontba kerül.")
say("Biztos megveszed")
local yn = select("Igen", "Nem")
if yn == 1 then
if pc.count_item(40190) >= 10 then
say("Máris adom...")
pc.give_item2(40031)
pc.remove_item(40190, 10)
else
say("Sajnálom, de nincs elég pontod")
end
else
say("Ha meggondoltad magad gyere vissza.")
end
end
if p == 2 then
say("Ez 10 kekpontba kerül.")
say("Biztos megveszed")
local yn2 = select("Igen", "Nem")
if yn2 == 1 then
if pc.count_item(30146) >= 10 then
say("Máris adom...")
pc.give_item2(40014)
pc.remove_item(30146, 10)
else
say("Sajnálom, de nincs elég kékpontod")
end
else
say("Ha meggondoltad magad gyere vissza.")
end
end
if p == 3 then
say("Ez 10 pirospontba kerül.")
say("Biztos megveszed")
local yn3 = select("Igen", "Nem")
if yn3 == 1 then
if pc.count_item(30138) >= 10 then
say("Máris adom...")
pc.give_item2(40015)
pc.remove_item(30138, 10)
else
say("Sajnálom, de nincs elég pirospontod")
end
else
say("Ha meggondoltad magad gyere vissza.")
end
end
if p == 4 then
say("Ez 10 zöldpontba kerül.")
say("Biztos megveszed")
local yn4 = select("Igen", "Nem")
if yn4 == 1 then
if pc.count_item(30149) >= 10 then
say("Máris adom...")
pc.give_item2(40022)
pc.remove_item(30149, 10)
else
say("Sajnálom, de nincs elég Pontod")
end
else
say("Ha meggondoltad magad gyere vissza.")
end
end
end
end
end

if s == 2 then
return
else
end


Ez mi ez? /7, 8, 9, 10. sor/

2017-05-12, 12:33:28 #2 Utolsó szerkesztés: 2017-05-12, 12:50:02 Szerző: kicsiasdvagyok
Meglévőt írtam át, akkor azokat szedjem ki onnan?

Üzenet összefésülés: 2017-05-12, 12:50:02

Ha az egészet kiszedem sem jó

2017-05-12, 14:13:45 #3 Utolsó szerkesztés: 2017-05-12, 14:21:10 Szerző: Step
Hát lehet egyszerűbb lett volna újraírni na meg nyilván gyorsabb is, de tessék:
quest targy_csere begin
state start begin
when 20140.chat."Érme Vásárlás" begin
say( "Üdvözöllek "..pc.get_name().."!" )
say("Szeretnél vásárolni Érméket?")

local s = select("Szeretnék!","Nem szeretnék!")

if s == 2 then
return

else
say("Jó döntés volt!")
say_reward("Válassz!")
say_reward("És légy te a legerősebb!")

local p = select("1es", "2es", "3as", "4es")

if p == 1 then
say("Ez 10 pontba kerül.")
say("Biztos megveszed")

local yn = select("Igen", "Nem")

if yn == 1 then
if pc.count_item(40190) >= 10 then
say("Máris adom...")
pc.give_item2(40031)
pc.remove_item(40190, 10)

else
say("Sajnálom, de nincs elég pontod")
end -- count

else
say("Ha meggondoltad magad gyere vissza.")
end -- yn

end -- p

if p == 2 then
say("Ez 10 kekpontba kerül.")
say("Biztos megveszed")

local yn2 = select("Igen", "Nem")

if yn2 == 1 then
if pc.count_item(30146) >= 10 then
say("Máris adom...")
pc.give_item2(40014)
pc.remove_item(30146, 10)

else
say("Sajnálom, de nincs elég kékpontod")
end -- count

else
say("Ha meggondoltad magad gyere vissza.")
end -- yn2

end -- p

if p == 3 then
say("Ez 10 pirospontba kerül.")
say("Biztos megveszed")

local yn3 = select("Igen", "Nem")

if yn3 == 1 then
if pc.count_item(30138) >= 10 then
say("Máris adom...")
pc.give_item2(40015)
pc.remove_item(30138, 10)

else
say("Sajnálom, de nincs elég pirospontod")
end -- count

else
say("Ha meggondoltad magad gyere vissza.")
end -- yn

end -- p

if p == 4 then
say("Ez 10 zöldpontba kerül.")
say("Biztos megveszed")

local yn4 = select("Igen", "Nem")

if yn4 == 1 then
if pc.count_item(30149) >= 10 then
say("Máris adom...")
pc.give_item2(40022)
pc.remove_item(30149, 10)

else
say("Sajnálom, de nincs elég Pontod")
end -- count

else
say("Ha meggondoltad magad gyere vissza.")
end --yn

end -- p
end-- else
end -- when
end -- s
end -- quest