C++ Kohó kövek

Indította Nexus™, 2017-04-23, 15:27:38

Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy forrásban hogyan tudnám megcsinálni hogy az ékszerekbe 100%-os eséllyel rakja bele a kohókövet? A foglalatot már megcsináltam, az 100%-os, de ez még nem. Köszi előre is.
Az élet olyan mint egy pohár stampó, sok van belÅ'le de sohasem elég!

Ebben a részben változtatod meg azt hogy mennyi eséllyel ad hozzá foglalatot:




case USE_ADD_ACCESSORY_SOCKET:
{
char buf[21];
snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());

if (item2->IsAccessoryForSocket())
{
if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() < ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM)
{
if (number(1, 100) <= 50)
{
item2->SetAccessorySocketMaxGrade(item2->GetAccessorySocketMaxGrade() + 1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽŇÄĎŔĚ Ľş°řŔűŔ¸·Î Ăß°ˇµÇľú˝Ŕ´Ď´Ů."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_SUCCESS", buf);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ĽŇÄĎ Ăß°ˇżˇ ˝ÇĆĐÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "ADD_SOCKET_FAIL", buf);
}

item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľ×ĽĽĽ­¸®żˇ´Â ´őŔĚ»ó ĽŇÄĎŔ» Ăß°ˇÇŇ °ř°ŁŔĚ ľř˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľĆŔĚĹŰŔ¸·Î ĽŇÄĎŔ» Ăß°ˇÇŇ Ľö ľř´Â ľĆŔĚĹŰŔÔ´Ď´Ů."));
}
}
break;



Egy kicsit csak lejebb kell menni és ott van amit te keresel az ebben arészben:


case USE_PUT_INTO_ACCESSORY_SOCKET:
if (item2->IsAccessoryForSocket() && item->CanPutInto(item2))
{
char buf[21];
snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());

if (item2->GetAccessorySocketGrade() < item2->GetAccessorySocketMaxGrade())
{
if (number(1, 100) <= aiAccessorySocketPutPct[item2->GetAccessorySocketGrade()])
{
item2->SetAccessorySocketGrade(item2->GetAccessorySocketGrade() + 1);
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĺÂřżˇ Ľş°řÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "PUT_SOCKET_SUCCESS", buf);
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĺÂřżˇ ˝ÇĆĐÇĎż´˝Ŕ´Ď´Ů."));
LogManager::instance().ItemLog(this, item, "PUT_SOCKET_FAIL", buf);
}

item->SetCount(item->GetCount() - 1);
}
else
{
if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() == 0)
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸ŐŔú ´ŮŔ̾Ƹóµĺ·Î ľÇĽĽĽ­¸®żˇ ĽŇÄĎŔ» Ăß°ˇÇŘľßÇŐ´Ď´Ů."));
else if (item2->GetAccessorySocketMaxGrade() < ITEM_ACCESSORY_SOCKET_MAX_NUM)
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľ×ĽĽĽ­¸®żˇ´Â ´őŔĚ»ó ŔĺÂřÇŇ ĽŇÄĎŔĚ ľř˝Ŕ´Ď´Ů."));
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("´ŮŔ̾Ƹóµĺ·Î ĽŇÄĎŔ» Ăß°ˇÇŘľßÇŐ´Ď´Ů."));
}
else
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľ×ĽĽĽ­¸®żˇ´Â ´őŔĚ»ó ş¸Ľ®Ŕ» ŔĺÂřÇŇ Ľö ľř˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
}
else
{
ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("ŔĚ ľĆŔĚĹŰŔ» ŔĺÂřÇŇ Ľö ľř˝Ŕ´Ď´Ů."));
}
break;
}
if (item2->IsEquipped())
{
BuffOnAttr_AddBuffsFromItem(item2);
}
}
break;
//  END_OF_ACCESSORY_REFINE & END_OF_ADD_ATTRIBUTES & END_OF_CHANGE_ATTRIBUTES


Ne csak forrást akarj használni, hanem akard megtanulni is.