if (ch->GetGMLevel() > GM_PLAYER) funkció help.

Indította xTryx, 2017-03-21, 19:52:29

2017-03-21, 19:52:29 Utolsó szerkesztés: 2017-03-21, 19:55:48 Szerző: xTryx
Sziasztok!

if (ch->GetGMLevel() > GM_PLAYER)

Próbáltam így megszerkeszteni, hogy az implementorra ne legyen érvényes viszont fordításnál ezt írja hibaként:

input_main.cpp:2055: error: 'GetGMLevel' was not declared in this scope


Teljes funkció:

if (ch->GetGMLevel() > GM_PLAYER && GetGMLevel() > GM_IMPLEMENTOR)
{
ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("A GM-ek nem használhatják a raktárat."));
return;
}


Valami ötlet?

2017-03-21, 20:17:10 #1 Utolsó szerkesztés: 2017-03-21, 20:50:22 Szerző: 5310pati
1. ch->GetGMLevel()
2. < az implementornál, > nincs értelme mivel nincs annál magasabb rang

Üzenet összefésülés: 2017-03-21, 20:50:22

+ nem kéne az LC_TEXT és akkor tudná kezelni az ékezeteket locale_string.txt nélkül ;)